Jump to content

Półmetek <-- Imprezka aczkolwiek...


mixiu

Recommended Posts

Posted

Co sądzicie o "półmetku" Macie go wogole? Ile placicie? Kiedy macie? Z kim idziecie? :P Czy wogole idziecie? :) Od kotrej do ktorej sie bawicie? Jak musicie isc ubrani? Normalnie wszystko wszystko :)

Link to comment
NonOmnisMoriar
Posted

ja mam 22.11 półmetek hehe idę sobie na niego z przyjaciółką i koleżanką ;) zaczyna się coś po 20.00 a kończy coś po 03.00 :D

Link to comment
Posted

Skoro nikt sie nie wypowiada to powiem o swoim polmetku :D

Moja klasa ma polmetek dzien pozniej od ziomka powyzej :) Czyi 23.11 :) Ja ide sam jak zreszta wiekszosc mojej klasy :P Tylko panienki ida ze swoimi "boyfrendami" :) U nas zaczyna sie o 17 konczy chyba 23:30 buuuuu :P Placilismy po 45 zeta za osobe a para 80 :P I tak mi sie nie chce isc bo to zapewne nudy na 102 beda :P

Link to comment
Posted

jestem w pierwszej klasie i już nie mogę sie doczekać półmetka...:):):D:D

Link to comment
Posted

ja półmetek juz mialam. i płaciłam (osz kurcze!) 5 zł za osobę. w wynajetym klubie, dla wszystkich drugich klas ze szkoły. i wiekszosc byla sama, choc pary tez sie zdarzały ;)

nie bylo nauczycieli, wiec bylo fajnie. trwał od 19.00 do okolic 4.00 :)

Link to comment
Posted

"półmetek"...u mnie mówią na to połowinki :) ja jestem w 2 klasie,i miałem je 5 pażdziernika.poszedłem z najlepsza koleżanka :D było zajebiście,wszystko rozpoczeło się o 20,a około 3 się zmyliśmy bo dj przestał grać...no ale w klasie tak żartujemy,że bedzie trzeba zrobić jakąś impreske w stylu 3/4 szkoły czy coś.dziewczyny były w sukienkach,a chłopacy w garniaczach.moim zdaniem "półmetek" to fajna sprawa,można pobawić się ze znajomymi z klasy no i w jakiś sposób zintegrować.zrobiliśmy bez nauczycieli w dyskotece w moim mieście,i organizowały to 3 klasy.

Link to comment
Posted

U mnie w szkole nie ma zwyczaju organizowania półmetków także się na żaden raczej nie wybieram. Czekam na studniówkę.

Link to comment
Posted

ja tzw "połowinki" miałam w ubiegłym roku i bardzo ciepło je wspominam :) organizowaliśmy je niezaleznie od szkoły, 20 zł za osobę i zabawa do 3-4 w wynajętym klubie ;) jako osobę towarzyszącą wzięłam kolegę, stroje uzgadnialiśmy we własnych klasach-nie bardzo elegancko, ale też nie top i jeansy. Właściwie to na 8 klas drugich zorganizowaliśmy się z innymi czterema, pozostałe 3 robiły osobno.

Link to comment
Posted

Nasz półmetek to była zwyka dyskoteka w wynajętym klubie, wjazd 5 złotych, każy brał ze sobą kilku znajomych.

Link to comment
Posted

u mnie półmetki są kilka razy w roku :D są to po prostu wynajmowane dyskoteki w czwartki i wiadomo jak później wygląda piątek :devil:

Link to comment
Posted

Półmetek (^^,) taka popijawka klasowa :D

W moim przypadku płaciło się po 15 zeta, alkohol we własnym zakresie, o której się skończyło... nie wiem, ale za pewne nad ranem :D

Teraz mamy w planach półmetek zaraz po sylwku,siekanka, no i pewnie pomyślimy nad kolejnym w marcu xD

Jak czytałem że ktoś w garniturze był... lol, szkoda garnitur marnować, jeszcze się przyda :D

Link to comment
Posted

o jejku! :)

ja mam półmetek w lutym.

Z tą różnicą, że u nas to prawdziwa impreza :]

Płacimy 200 złotych od pary, impreza do 4 nad ranem

zdjecia na początku, całość (niestety ]:->) nagrywana, pózniej dostaniemy film, zespół muzyczny.

Jeszcze nie wiem z kim pójdę, pewnie zdecyduje się na kilka dni przed "balem" ;)

a stroje?

No cóż panie obowiązkowo w sukienkach, panowie w garniturach.

Po północy kumpela z klasy będzie obchodziła swoje 18 urodziny więc planujemy kupić jakiś tort czy cuś ;)

Link to comment
Posted

mmm a u mnie w szkole klasy nie potrafiły się z grać i wyszły nici z połowinek.

czekam na studniówkę... mam nadzieję, że ona chociaż wypali..

Link to comment
Posted

ja niedawno miałam... było rewelacyjnie! najpierw mielismy isc z osobami towarzyszącymi, ale że wszystkie wieksze sale w miescie były zajęte to musieliśmy isc bez osób towarz. i wydaje mi sie, ze było lepiej... to takie scalenie klasy, uczniów... super było! płaciliśmy ym... 50 zł!! rewelacja!!!!!!! :D

Link to comment
Posted
o jejku! :)

ja mam półmetek w lutym.

Z tą różnicą, że u nas to prawdziwa impreza :]

Płacimy 200 złotych od pary, impreza do 4 nad ranem

zdjecia na początku, całość (niestety ]:->) nagrywana, pózniej dostaniemy film, zespół muzyczny.

Jeszcze nie wiem z kim pójdę, pewnie zdecyduje się na kilka dni przed "balem" ;)

a stroje?

No cóż panie obowiązkowo w sukienkach, panowie w garniturach.

Po północy kumpela z klasy będzie obchodziła swoje 18 urodziny więc planujemy kupić jakiś tort czy cuś ;)

Eeee to chyba studniówkę bardziej przypomina...

My wynajęliśmy klub razem z jeszcze jedną szkołą, 10 zł za osobę w tym jedno piwo i zabawa od 19 do... do rana ;D Każdy mógł brać ile osób chce. Była to po prostu normalna impreza z ludźmi ze szkoły, bawiliśmy się świetnie.

Połowinki mieliśmy 11 listopada w niedzielę.

Link to comment
Posted

u mnie było 110 za pare

restauracja "na Mazowszu"

do 3.00h nad ranem jedynie;/

a zdjęcie w profilu właśnie z półmetka :D

alkohol sie lał litrami kilka osób nie dotrwało nawet do tej 3 godz. ;) ogólnie?

było dżaMpRezOOwoOoOOOOo!!!! :D super będę miała długo co wspominać :D

Link to comment
Posted
o jejku! :)

ja mam półmetek w lutym.

Z tą różnicą, że u nas to prawdziwa impreza :]

Płacimy 200 złotych od pary, impreza do 4 nad ranem

zdjecia na początku, całość (niestety ]:->) nagrywana, pózniej dostaniemy film, zespół muzyczny.

Jeszcze nie wiem z kim pójdę, pewnie zdecyduje się na kilka dni przed "balem" ;)

a stroje?

No cóż panie obowiązkowo w sukienkach, panowie w garniturach.

Po północy kumpela z klasy będzie obchodziła swoje 18 urodziny więc planujemy kupić jakiś tort czy cuś ;)

a polonez też bedzie ? :shock: :shock:

Link to comment
  • 4 weeks later...
Posted
o jejku! :)

ja mam półmetek w lutym.

Z tą różnicą, że u nas to prawdziwa impreza :]

Płacimy 200 złotych od pary, impreza do 4 nad ranem

zdjecia na początku, całość (niestety ]:->) nagrywana, pózniej dostaniemy film, zespół muzyczny.

Jeszcze nie wiem z kim pójdę, pewnie zdecyduje się na kilka dni przed "balem" ;)

a stroje?

No cóż panie obowiązkowo w sukienkach, panowie w garniturach.

Po północy kumpela z klasy będzie obchodziła swoje 18 urodziny więc planujemy kupić jakiś tort czy cuś ;)

a polonez też bedzie ? :shock: :shock:

Na szczęście nie ;]

Link to comment
  • 3 weeks later...
Posted

u mnie w szkoole to też sie nazywa połowinki :wink:

placi sie jakieś 60zł, dziewczyny z sukienkach, kolesie w garniturach

raczej uroczyscie, ale bez przesady (tzn bez nagrywania...chyba) :P

ogolnie fajna sprawa

Link to comment
Posted

U nas to sie polowinki nazywa ! klub byl poprostu wynajety (70's jesli ktos z 3miasta to skojazy) ;) I bilety rozprowadzane,kto chcial ten kupowal ;) Towarzystwo bylo mieszane,bo kazdy i tak bral znajomych z innych szkol ;P Wiec generalnie impreza jak impreza,pelno ludzi nie znajomych;)

Link to comment
  • 4 weeks later...
Posted

U mnie już po półmetku ;] Odbył się 20.10.2007r. Było zaje... ;] Na półmetku byłem ze swoją dziewczyną. (wtedy jeszcze nią nie była :) ). Imprezka w lokalu "zamknięta".Po 50 zł (za parę) Było coś koło 50 osób... Umówiliśmy się że przychodzimy w koszulach (chłopaki :P )... A czy dużo wypiłem??? Hmmmmm ;p Raczej nie...A alkoholu było sporo ;p... Impreza skończyła się po 4 (nad ranem oczywiście :P)... Dobrze że wiele osób miało ze sobą cyfrówki to później w szkole jak się spotkaliśmy to niezłą brechtę mieliśmy z niektórych, a szczególnie ze zgonów :P

Link to comment
  • 2 months later...
Posted

Organizuje półmetki w moim mieście i imprezy są naprawde przednie. Ostatnia impreza była naprawde grubba (700 os).

Następna już 29.05 :)

Link to comment
  • 3 weeks later...
Tamtaramtam
Posted

U mnie samorząd organizuje kilka imprez połowinkowych, także w innymi szkołami. Ceny biletów różne, ale przystępne. Warto być i poznać znajomych ze szkoły od ciemnej strony :)

Link to comment
Posted

ja w zyciu nie byłam na imprezie organizowanej przez moja szkołę... raz byłam w klubie studenckim to wyszłam prędzej niż weszłam- tragedia a ludzie oderwani od rzeczywistości... lans bans ... masakra.

Link to comment
Tamtaramtam
Posted

No wiesz... są kluby typowo studenckie (prowadzone przez samorządy) i kluby "studenckie", w których bawi się bogata młodzież. Polecam te pierwsze :> Co do imprezy połowinkowej mi zawsze marzyła się w stylu amerykańskim - w wielkiej willi, jak na filmach :P

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

    • Wulf
    • Cranche
    • yiliyane
  • Najnowsze posty

    • Kerosine
      Dziecko
    • Martusiaaaaaa92
      Nie pochwalam związków osoby dorosłej z dzieckiem.
    • Nieprzenikniona
      Nie zrobiłabym czegoś takiego. Tak postępują wg mnie osoby, które nie potrafią omówić problemu, tylko chcą naokoło coś załatwić. Człowiek się powinien uczyć na błędach.
    • Kerosine
      W dniu dzisiejszym nasze forum postanowił - tym razem już na dobre - opuścić @intodecay00. Nie upoważnił mnie do podania przyczyny, podkreślił natomiast, że opublikowanie niniejszego postu jest dla niego niezwykle ważne i wydatnie ułatwi mu wytrwanie w postanowieniu. Na pożegnanie z Wami przesyła poniższy utwór:
    • dannonka
      W końcu skończyłam pisać pracę magisterską. Wysłana do promotora, teraz niech się dzieje wola nieba - teraz zamierzam przez kilka dni odpoczywać  
  • Recent Status Updates

    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Serdecznie z tego miejsca pozdrawiam Wydział Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach. Buziaczki <kiss> <kiss>
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Witam Was ponownie po rocznej nieobecności.
      · 5 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Ku pamięci wszystkich naszych bliskich, którzy nie mogą - już nie - zasiąść z nami do wigilijnego stołu i dla wszystkich tych, którzy musieli w kończącym się właśnie roku z kimś pożegnać. Czasami nie to, co jest, a to czego nie ma jest bardziej niż to, co jest.
      · 0 replies
    • Pizzaro

      Pizzaro

      Czy jest tutaj życie?
      · 4 replies
    • _Balladyna_

      _Balladyna_

      idę pogadać z siostrą

      · 0 replies
  • Popular Contributors

    1. 1
      patolove
      patolove
      4
    2. 2
      yiliyane
      yiliyane
      4
    3. 3
      Pizzaro
      Pizzaro
      3
    4. 4
      Kerosine
      Kerosine
      3
    5. 5
      intodecay00
      intodecay00
      3
  • Top użytkownicy (7 dni)

    intodecay00
    intodecay00
    25 posts
    Kerosine
    Kerosine
    23 posts
    Cranche
    Cranche
    16 posts
    Nieprzenikniona
    Nieprzenikniona
    14 posts
    Pizzaro
    Pizzaro
    13 posts
    yiliyane
    yiliyane
    9 posts
    wardrum
    wardrum
    9 posts
    rotting_humanoid
    rotting_humanoid
    8 posts
    patolove
    patolove
    8 posts
  • Top użytkownicy (miesiąc)

    yiliyane
    yiliyane
    67 posts
    Kerosine
    Kerosine
    61 posts
    patolove
    patolove
    51 posts
  • Top użytkownicy (rok)

    Kerosine
    Kerosine
    476 posts
    yiliyane
    yiliyane
    452 posts
    wardrum
    wardrum
    154 posts
×
×
  • Create New...
Please Sign In or Sign Up