Quba

Co Cię dzisiaj wkurzyło ?

8013 postów w tym temacie

Temat do wyżywania sie, dania upustu własnej złości :)

Ja mam dzisiaj ogólnie dobry dzien, wiec nie ma na co narzekać ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wkurza mnie moj strach przed spaniem samej w domu ... spac nie moge przez to ;P

a i wkurzylo mnie to ze sobie dopiero teraz przypomnialam ze jutro mam fakultety z chemii i musze isc na 8 do sQl :/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

eeeh takwczesnie, a mnie juz mama wkuryla, zebym sprzatala u siebie w pokoju :/ grrrrrrrrrrRRRRR :|

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja musze zapierniczac na dodatkowy anglik :x

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cholerny deszcz a przez to bol glowy :?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie strasznie wkurza koleżanka z klasy która ciągle chodzi z fałszywym uśmiechem na twarzy... :x

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepraszam, co mnie wkurzyło dzisiaj, czy ogółem?

Bo dzisiaj sie wku..... ekhm, zdenerwowałam się;] z powodu kartkówki z niemca, a konretniej oceny xD < raz sie zdarza nie nauczyć....dobra, wiecej niz raz:P co za pech....>, znowu musze sie zaczac odchudzac od jutra , lud z mojej klasy < codzienność > i On...

Życie.

...

;]

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

mnie dzis typiara wnerwila tak ze zabralem manatki i poszedlem.

Oczywiscie niemiecki. Kartkówka z liczenia, jako to ze sie uczylem niemieckiego 6 (3 podstawówki i 3 gimnazjum) lat to ide kozak, typiara stwierdzila ze kaze nam policzyc do 10 bez zadnego ortografa, ja nie dosc ze dyslektyk to jeszcze z angielskim mi sie myli, no i napisalem sehs :P a nie sechs :D, stwierdzila jeden błąd - jedynka, :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie dziś zdenerwowało to, że jak byłem w PKO i trafiłem akurat na dostawę grubszej gotówki, to zapytałem się ochroniarza konwoju czy mogę zobaczyć jak będzie leżał w mojej ręce jego UZI bo takiego jeszcze modelu nie macałem to kazał mi spie… xD Inną sprawą jeszcze wcześniej, która mnie zdenerwowała to, to że na obydwu godzinach W-F’u biegaliśmy przełaje :-|

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

poszedłem na rozmowe kwalifikacyjną, a tu się okazało, że ona jest jutro poprostu pomyliłem dzień hahaha

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hehehehehe. to pieknie xDxddxD

a mnie wkurzylo dzisiaj to, ze moja porabana siostrzyczka wlaczyla rano alarm w domu i jak sie obudzilam ide do lazienki.. i cos mi piszczy, a zachwile zaczelo wyc tak, ze myslalam ze ogluchne :/

wroci wieczorem do domu to dostanie :/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A mnie wkurzylo to ze sobie zamówilem koszulki na allegro ok miecha temu i do dzisiaj ich nie ma :evil: A koles sie nie odzywa, konto jego nie uzywane od dokladnie miecha... i 120zl poszlo sie pasc (poszlo na konto) :(

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

to co powiedział pewnie chłopak na mój temat... skąd ludzie mają tyle chamstwa w sobie... ich wyobraźnia jest wstrętna... jak można mówić tak obleśne i przykre rzeczy o kimś... heh ja już mam dość!!

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niemeicki... niemiecki... niemiecki... mam napisac wypracowanie ktore mecze juz 2 godzine i za nic nie moge tego skonczyc, a wypracowanie z ang napisalam w 30 min:/ jaki ten jezyk jest walniety:/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a mnie wkurza to że nie moge nic jeść. zjem cos i od razu jest mi niedobrze i wiadomo co potem sie dzieje. gdybym był dziewczyną pomyslałbym że jestem w ciąży, ale jestem chłopakiem więc jest to nie mozliwe, chyba że jestem wiatropylny :P

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wkurzyla mnie dzisiaj jedna rzecz ktora mi sie przydarzyla, bo teraz sie troche boje przez to. Bo....

wczoraj jak wracalam ze spaceru z Megi ( moj psiak) to otworzylam drzwi i zapomnialm wyjac klucza z zamka ( w bloku mieszkam) , potem w nocy zapalilam sobie swiatlo od lazienki zeby zostawilo takie lekkie swiatlo na mieszkanie ( bo jak jestem sama to nie lubie spac calkiem po ciemku) i poszlam spac. Rano sie budze a swiatlo zgaszone :/ szukam kluczy - nie ma, wzielam zapasowe i wychodze do sQl, patrze a tam wlasnie klucze w zamku od strony klatki :/ Cala noc tak spalam, boje sie ze ktos byl u mnie w mieszkaniu i zgasil mi swiatlo Mysle ze to pewnie jakis sasiad chcial poprostu klucz oddac bo nic nie zginelo, chociaz nie wiem bo po co by go zostawial w drzwiach spowrotem? mam nadzieje ze nikt odcisku nie zrobil :/

Wkurza mnie ta sytuacja bo sie teraz boje troche.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie wkurzyła nauczycielka z Francuskiego która powiedziała, że nie wpisze mi szmaty z kartkówy, a potem niby kazała koledze mnie wołać(jak wyszedłem z klasy) nie wiadomo po co. Chyba chciała żebym bił jej pokłony i błagał po francusku o wybaczenie.

^Kasia^, lepiej zmień zamki w drzwiach...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Wspomnienia :(

też.

to ze rozerwała mi sie ulubiona koszula

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wkurzyła mnie dzisiaj, a właściwie już wczoraj - jedna rzecz! :roll: Mama przychodzi i muszę opuścić szanowne miejsce przy komputerze na rzecz kurnika :/ To doprowadza mnie do histerii... Wszystko było by normalnie, ale rzecz dzieje się notorycznie każdego dnia w tygodniu szkolnym :(

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

moja facetka od ruskiego. zamiast wypowiedzi ustnej zrobiła kartkóweczke z tego tematu. nikt prawie nie wiedział jak sie pisze tą wypowiedzeć, wiec nikomu dobrze to nie poszło.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

MacGyver, ja mam podobnie z tym ze moja mama namietnie oglada serwisy kulinarne... ja nie wiem ile czasu mozna grzebac w przepisach!

A tak poza tym to wkurzylo mnie to ze za zadanie z neimca ktore pisalam 2 godz i obejmowalo 2 kartki kobieta nie dala mi 5 tylko dlatego ze w ostatnim zdaniu nie mialam zusammen:/

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

baba od chemii.... :/

Chciaz raz by sie nie czepiala naszej klasy... na dodatek nasze kartkowki juz trzyma 2tyg a klasa ktora pisala tydzien pozniej dostala juz na drugi dzien... :evil:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

^Kasia^, lepiej zmień zamki w drzwiach...

nie, no to chyba nie jest konieczne, zreszta nie mam tyle kasy i nie chce nic mowic rodzicom zeby ich nie martwic ;P

Wkurza mnie moja dzisiajsza zamułka - najpierw o malo co nie zostalam przejechana przez autobus a potem potracona przez samochod :?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz