Jump to content

Pierwsza komunia a prezenty

Martusiaaaaaa92

Recommended Posts

Martusiaaaaaa92
Posted

Zastanawiam się nad prezentem komunijnym dla córki (ma pierwszą komunię za trzy tygodnie). Banały typu rower czy zegarek odpadają, bo to już córka ma. Pamiętam, że ja na komunię dostałam tyle zegarków, że nie wiedziałam co z nimi zrobić (dlatego chyba skonsultuję się z resztą rodziny, żeby jakoś to uzgodnić, coby się nie powtarzały prezenty). :biggrin: Ktoś z Was może podpowie? To pierwsza komunia wśród moich dzieci, więc nie mam za dużego doświadczenia i w ogóle dawno na niczyjej komunii nie byłam. Co tam się teraz daje?

Posted

Typowymi prezentami komunijnymi są w ostatnim czasie różne elektroniczne gadżety. Dzieciaki dostają smartfony, tablety, laptopy, konsole do gier, smartwatche i co tam jeszcze na rynku jest dostępne. Pieniądze też się daje, choć jest to dość bezosobowy prezent. Jako mama, myślę, że powinnaś raczej zainwestować w jakiś droższy prezent powiązany z hobby córki, coś, co jej się od dawna marzyło, ale na prezent urodzinowy czy świąteczny było za drogie.

Posted

W zeszłym roku byłem na 3 komuniach - na każdej pojawiała się konsola (1x PS4 i 2x Switch). 

Jak dla mnie fajnym prezentem byłby jakiś instrument, ale to musiałabyś sama ocenić czy twoja córka w ogóle byłaby czymś takim zainteresowana.

Martusiaaaaaa92
Posted
Godzinę temu, yiliyane napisał:

Typowymi prezentami komunijnymi są w ostatnim czasie różne elektroniczne gadżety. Dzieciaki dostają smartfony, tablety, laptopy, konsole do gier, smartwatche i co tam jeszcze na rynku jest dostępne. Pieniądze też się daje, choć jest to dość bezosobowy prezent. Jako mama, myślę, że powinnaś raczej zainwestować w jakiś droższy prezent powiązany z hobby córki, coś, co jej się od dawna marzyło, ale na prezent urodzinowy czy świąteczny było za drogie.

No wiadomo, że nie kupię jej prezentu jak jakaś ciotka czy kuzynka, tylko jako mama zainwestuję w coś droższego :biggrin: