Skocz do zawartości
M-FORUM.PL
float

System Of A Down

Recommended Posts

noir
Nie podoba mi sie to ze Daron Malakian zostal tak nadto dopuszczony do glosu i spiewa zazwyczaj, zdarza sie do ponad 50% piosenki (wliczajac spiewanie na dwa glosy).

Mi osobiscie ten zabieg przypadl do gustu, ale pewnie dlatego, ze nie jestem jakims szczegolnie oddanym fanem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Kain

a mnie to się podobało tylko z początku gdy śpiewał 20% utworu, i to w 5 utworach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
akwarelka

Systemu zaczęłam słuchać stosunkowo niedawno i wolę mimo wszystko Mezmerize i Hipnotyze, tam podoba mi się prawie wszystko. W ogóle zaczęło się od kawałka Lonely Day, a potem już poszło Roulette, Highway Song, Chop Suey.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
buber89

Ja lubię od czasu do czasu posłuchać sobie "fuck the system". Uwielbiam to:P.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ignis

SOAD jak najbardziej :) Bardzo lubie ich muzyke i nie mam jakiś ulubionych piosenek, wszystkie uwielbiam :razz:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
zielona_herbata

Hey man! Look at me rockin' out I'M ON THE RADIOOOO :D uwielbiam :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Julitt666

Toxicity jest dobre a do Hypnotize tez jakos specjalnie nic nie mam. Podobaja mi sie ich piosenki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
adakasty

lubię SOAD'a ;) przez dość długi kawał czasu jak na mnie (być może prawie pół roku) słuchałem TYLKO jego ;p

aktualnie słucham bardziej zróżnicowanej muzyki (wielu autorów 1 =< piosenek na jednej liście) ale ciągle raz na jakiś czas do samego soada wrócę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
mystery

załoze sie ze jakies 2 lata temu byłabym najwieksza fanką soad z was wszystkich. :lol:

teraz nie trawie :lol:

nie no moze bez przesady ale zdecydowanie sie przejadłam. :?

prawie zupełnie nie slucham. jesli juz to z lenistwa-bo nie chce mi sie przełaczyc na kolejną piosenke.

ale i tak kocham shavarasha. jest mój. nie dam:P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Grogonia

czasem lubie sobie posłuchać... ale to nie moje klimaty ogólnie ;) ulubiony kawałek? z pewnością B.Y.O.B :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
mystery
ulubiony kawałek? z pewnością B.Y.O.B :lol:

o nie. to u mnie BYOB zadziałał tak ze porzuciłam soad:P

wyleczyło mnei w 5 minut:P :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dziewczyna z winem xD

kiedys to byl moj ulubiony zespol ;p teraz nic do nich nie mam ale jakos ich szczegolnie nie lubie ... czasem poslucham ale rzadko ;D jest jedna piosenka ktora mnie rozwala - radio/video ;D haha ;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Martinus

Mnostwo ciekawych pomyslow, zupelnie inne podejscie do muzyki punkowo metalowej i nowatorstwo to ich wspaniale atuty. Nie slucham ich duzo, ale podziwiam za w.w.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
aleksanderra

kilka piosenek mają fajnych :D mi najbardziej się podobają Chop Suey i BYOB

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ag

może nie jest tym najlepszym.. ale lubie systema :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Judy

SOAD był fajny do "Steal this album!", a teraz? Co oni z siebie zrobili...brak mi słów. "Mezmerize" i śpiewu Malakiana nie moge słuchać bo doprowadza mnie to do najwyższego stadium irytacji. "Hypnotize" jest znośne i czasem jej nawet słucham, ale to już nie jest niestety stary dobry System...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
aleksanderra

Ostatnio zaczęłam ich bardzo często słuchać dzięki kumplowi ^^

teraz ulubione kawałki to : Soldier Side, Toxicity, B.Y.O.B., Chop Suey, Question, She's Like Heroin i oczywiście Psycho ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
dziiiiika

Ostatnie 2 płyty nie są najgorsze, ale dokłądnie...to nie ten stary dobry SOAD, co kiedyś...Toxicity i Steal this album są genialne, ale ostatniio jakoś się skomersili, jak chyba wszystko...:/

Szanuję, kawał dobrej roboty odwalili, otworzyli mi oczy na normalną muzykę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
~Angel~
Ostatnie 2 płyty nie są najgorsze, ale dokłądnie...to nie ten stary dobry SOAD, co kiedyś...Toxicity i Steal this album są genialne, ale ostatniio jakoś się skomersili, jak chyba wszystko...:/

Szanuję, kawał dobrej roboty odwalili, otworzyli mi oczy na normalną muzykę ;)

Popieram i dodam jeszcze kilka słów. No fakt faktem stworzyli całkiem niezłą muzę i ich kawałki są super. A co do piosenki, która mi się najbardziej podoba to: "Chop Suey" ;D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
dziiiiika

Ja chyba najbardziej lubie Spiders i Metro. Jeśli mam wybierac spośród wszystkich

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
krwiorzercza kura

Mój ulubiony zespół :D Mają takie niesamowite egzotyczne brzmienia :) Chociaż zgadzam sie z wieloma opiniami, że wcześniejsze płyty były lepsze. Ulubione piosenki: Chop Suey, Toxicity, X, Sugar i Mr. Jack.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Agnieszka1991

Bardzo fajny zespół...często słucham ich piosenek. Ostatnio notorycznie słucham ,,Lonely day".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×