• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Filip

Przywitanie.

Recommended Posts

Hej wszystkim,

nazywam się Filip i mam 17 lat. Jestem uczniem drugiej klasy liceum, profilu nie ma co opisywać, z uwagi na to, iż uważam go za bardzo nieciekawy. Kierunek studiów, który (jeśli w ogóle będę studiował) mnie interesuje, z moim licealnym profilem nie ma nic wspólnego. Moje zainteresowania obejmują m.in. podróże, zwierzęta, motoryzację oraz wiele innych. Bardzo duży wpływ na moje życie ma muzyka, która sprawia, że szary świat potrafi nabrać chociaż kilku, podstawowych kolorów. Poza tym, lubię przeczytać książkę, raz na jakiś czas. Kiedyś czytałem bardzo dużo, od kilku lat się to zmieniło, z uwagi na to, że wiadomo, więcej czasu spędza się w internecie niż przed książką, ale planuję to zmienić, może, kiedyś. :> Od 2018 roku do połowy roku bieżącego pracowałem nad książką, o tematyce erotycznej, jednakże zrezygnowałem z pełnoprawnej książki i to, co udało mi się stworzyć podzieliłem na mniejsze teksty, być może kiedyś odnajdę w sobie motywację do dokończenia książki, chociaż szczerze powiedziawszy - zostało mi jeszcze bardzo dużo, aby uznać ją za ukończoną, także z tą motywacją może być ciężko. W każdym razie, wydaje mi się, że na start tyle wystarczy, z czasem, mam taką nadzieję, poznacie mnie lepiej. Naprawdę cieszę się, że odnalazłem te forum, wydaje się mieć klimat, którego od dłuższego czasu poszukiwałem. Do zobaczenia. ^_^ 

Cześć, rozgość się :) 

4 minuty temu, Ŧ ι l ι ρ napisał:

Jestem uczniem drugiej klasy liceum, profilu nie ma co opisywać, z uwagi na to, iż uważam go za bardzo nieciekawy.

Ja jestem ciekawa, mimo wszystko :happy:

5 minut temu, Ŧ ι l ι ρ napisał:

Kierunek studiów, który (jeśli w ogóle będę studiował) mnie interesuje, z moim licealnym profilem nie ma nic wspólnego.

Jaki to?

Baw się dobrze na forum =)

• + 1

Hej Kerosine, miło Cię poznać. :laugh: