Jump to content

Sadzenie trawnika – jak?

Piotras1980

Recommended Posts

Piotras1980
Posted

Cześć, Ostatnio planuje likwidację warzywniaka na ogródku i zasadzić tam trawę. Zrobić taki zawyły ogródek bo już nie ma kto się zajmować warzywniakiem.

Pytanie moje jak przygotować ten teren pod zasadzenie trawy? Trzeba wymienić ziemię, czy przekopać ziemię? Czy wystarczy tylko wyrównać teren i rozsiać trawę?

Dodatkowo jak najlepiej wyrównać ziemię?

Pytam się bo chce zrobić to jak najlepiej a nie znam się za bardzo na tym.

Czekam na rady i sugestie.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

• Celt
  • Popular Now

• Najnowsze posty

• Celt
      Katrina @ The Waves - Love shine a light  
    • Martusiaaaaaa92
      https://www.thesun.co.uk/fabulous/19019204/scarlett-moffatt-happier-body-positivity/ Brytyjska prezenterka telewizyjna, która przez lata nosiła cichy w rozmiarze 8, a teraz 18. Czyli po europejsku są to rozmiary odpowiednio 34 i 42. I teraz czuje się szczęśliwsza żyjąc po swojemu i akceptując swoje ciało, a nie utrzymując rozmiar 8 kosztem nieludzkich wyrzeczeń (6 godzin ćwiczeń i 800 kalorii dziennie). I według mnie jest piękna
    • Celt
      Więc może dobrze by było mu uświadomić, jak się czujesz z tym, co mówi Ci matka? No chyba że on jest nieczuły wobec Ciebie i sprawia wrażenie, że Cię nie kocha. Nie podchodź do tej kwestii z poczuciem winy. Ty i tak nie będziesz winna stanowi relacji między Twoimi rodzicami. Nie obwiniaj siebie ani nie pozwalaj, żeby ktokolwiek Cię obwiniał za stosunki między rodzicami. To oni sami odpowiadają za swoje relacje. Nie Ty. Dlaczego masz się męczyć? Nie niszcz się. Twoje potrzeby też mają znaczenie.
    • Kreciolek16