Jump to content

problem z rodzicami w wieku 22 lat

Leff

Recommended Posts

Posted

Dzień dobry

Chciałabym opisać swój problem i przeczytać opinie innych na ten temat, bo sama nie wiem co robić. Zatem do sedna - mam 22 lata, mieszkam z narzeczonym w mieszkaniu które w dużej mierze pomogli mi kupić moi rodzice. Ja studiuję, mój narzeczony ma dobrą pracę i tak sobie spokojnie byśmy żyli gdyby nie rodzice. Problem polega na tym, że mieszkają ode mnie ponad 200 km a mimo to, co dwa tygodnie wpadają na noc (pretekstem jest wizyta u dietetyka, jakby bliżej nic nie było). Jasne, rozumiałabym sprawę, gdyby problemem było przejechanie tych 200 km na jedną wizytę, ale były akcje gdzie wpadali na jeden dzień  bo "coś tam z telefonem trzeba zrobić", pobyli 3h i od razu wracali. Wizyty zazwyczaj nie są przyjemne. Moja mama od razu leci do kuchni, przetrzepie lodówkę i zacznie marudzić "ooo co tak mało jedzenia, poszłabyś do sklepu a nie na dupie siedzisz, aż lodówka świeci pustaki" (serio, tam wcale nie jest pusto, my kupujemy jedzenie na dwa, trzy obiady i nie przygotowujemy prowiantu na wypadek wojny nuklearnej). Ostatnio była akcja gdzie za biurkiem był syf tzn. jakieś dwie łyżeczki mi tam spadły, trochę kurzu - no wiadomo jak to ze meblami bywa. Zatem już bystre oko perfekcyjnej pani domu wyczaiło brudek i zaczęło się odsuwanie wszystkich mebli, odkurzanie, mycie podłóg, wielka awantura, ja wyrywam odkurzacz, matka krzyczy że kwiatek nie podlany i ma suchą ziemie i że piesek kupkę na trawniczku zrobił, do tego mrówka chodzi po stole - no kur***a dziwne jak się ma ogród pod nosem z wiecznie otwartymi drzwiami - mieszkamy w bloku z wyjściem na ogród. Była też akcja gdzie ot tak otworzyła sobie szafkę mojego narzeczonego bo "czegoś szukam". Znalazła zapalniczkę do świeczek i od razu milion pytań "które to pali, czemu Ty palisz, miałaś nie palić, o boże nic do Ciebie nie dociera" - ja nie palę już od baaaaaardzo dawna ale ona tego nie pojmie. Grzebanie po mich szafkach to jes