Jump to content

Witajcie moi mili

GrzegorzKajstura

Recommended Posts

GrzegorzKajstura
Posted

Cześć,

Nazywam się Grzegorz, zapisałem się na forum bo widzę tu dla siebie ciekawą tematykę. Mam 25 lat, pracuje w branży automotive, konkretnie jestem Technikiem Procesu w firmie przetwórstwa tworzyw sztucznych. Praca ciekawa, kontakt z ludźmi, nazdzór nad porcesem technologicznym wtryskarek, no i dobrze płatna. W wolnych chwilach nabijam kolejne kilometry na swoim rowerze, zakochałem się w tym. Nie ma miesiąca żebym nie kupił sobie jakiegoś gadżetu do roweru :) w tym roku mam ambitny plan zrobić 5000 km na rowerze. Jeżdzę z kamerą go-pro na kasku, więc być może pojawią się jakieś ujęcia również i na tym forum. Poza tym jestem chyba jak każdy inny młody człowiek, ciekawy świata, cały czas szukam nowego pomysłu na siebie i swoją przyszłość, uczę się języków, zrozumiałem to niestety dopiero po skończeniu technikum, gdzie łagodnie mówiąc, olewałem ten temat. Dużo czytam, przeważnie kryminały i książki motywujące, umożliwiające rozwój osobisty. Od roku czasu dość poważnie podszedłem do tematu inwestycji. Działam trochę na giełdzie, w pożyczkach społecznościowych i marketingu internetowym. Daje to fajne rezultaty. Prowadzę też swojego bloga, gdzie dziele się swoimi przemyśleniami :) 

Jeszcze raz Witajcie :) e-inwestycje.com.pl

GrzegorzKajstura
Posted