Jump to content

Wybór lampy błyskowej

patryk.boobie

Recommended Posts

patryk.boobie

Cześć, potrzebuję pomocy w znalezieniu lampy do aparatu Canon EOS 500D. Pewnie znajdzie się kilka osób znających się na tym. Bardzo proszę o pomoc. Nie znam się na tym zupełnie.

• 5 months later...
fotografpoznan

Trochę stary temat, ale mogę polecić YongNuo YN-568 - sam korzystam od dłuższego czasu i chyba na nic innego bym się nie zdecydował. Bardzo dobra jakość do ceny no i wszystkie potrzebne opcje.

• yiliyane locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Who's Online (See full list)

• yiliyane
    • Kerosine
  • Najnowsze posty

• yiliyane
      Jestem za feminizmem w początkowej wersji, czyli tej dążącej do równouprawnienia. Kobiety powinny być tak samo traktowane w świetle prawa jak mężczyźni, powinny jak oni mieć dostęp do edukacji i swobodnego wyboru zawodu, a także do płacy adekwatnej do stanowiska i obowiązków, a nie uzależnionej od płci.
    • yiliyane