Mr.November

War, war never changes (seria "Fallout")

17 postów w tym temacie

Nazwa tematu ogólna, bo może przydarzy się komuś dyskutować tu na temat części piątej, szóstej...

Ogólnie rzecz biorąc nie gram w gry już od paru lat, ale w tym roku wyszło "Pillars of Eternity", niedługo wyjdzie nowy "Torment" i... no właśnie, "Fallout 4". W trójkę i "New Vegas" nie grałem, niemniej czwórka zapowiada się świetnie, a dwójkę dotąd uważam jedną z najlepszych gier, w jakie dane mi było kiedykolwiek grać. Wszyscy pewnie widzieli już zwiastun, ale Bethesda podzieliła się nowymi materiałami. Oto one.

Kreator postaci i

.

Grę zaczynamy przed wojną. Niektórzy w głosie robota dosłuchali się Johna Cleese'a, ale oglądam to w pracy i trudno mi orzec.

Do edycji kolekcjonerskiej ma być dołożony PipBoy, do którego można będzie włożyć swój smartfon ze specjalną aplikacją i symulować działanie PipBoya ze świata gry... Oh boy.

CHgojIsWsAAgtNs.jpg-large-1000x563.jpeg

Na smartfony i tablety udostępniono grę

.

To nie koniec. Dodatkowe info:

– ogromnie rozbudowany system rzemiosła. Taki Minecraft w Falloucie. Można stworzyć własne schronienie, własną osadę w zasadzie. To opcjonalny element gry, ale podejrzewam, że mnóstwo osób będzie w tym siedzieć non stop.

– będzie można rozkładać na części składowe wszystko, co znajdziemy w grze i użyć tych elementów do modyfikacji, ulepszania i tworzenia nowych przedmiotów.

- data premiery to... 15.11.2015!

(Info stąd).

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Fallout 4 to w ogóle wielkie bum, te przedstawienie było świetnie wyreżyserowane. Każdy kolejny news to było mocne uderzenie. Plus data premiery(szybko). Czekam? Kiedyś z pewnością zagram, ale mam masę inny tytułów, które były pierwsze w kolejce. Gierka tylko na iOS, czekam na androida, choć nie sądzę, aby przyciągnęła mnie na długo.