Sign in to follow this  
Followers0
Mr.November

War, war never changes (seria "Fallout")

Recommended Posts

Nazwa tematu ogólna, bo może przydarzy się komuś dyskutować tu na temat części piątej, szóstej...

Ogólnie rzecz biorąc nie gram w gry już od paru lat, ale w tym roku wyszło "Pillars of Eternity", niedługo wyjdzie nowy "Torment" i... no właśnie, "Fallout 4". W trójkę i "New Vegas" nie grałem, niemniej czwórka zapowiada się świetnie, a dwójkę dotąd uważam jedną z najlepszych gier, w jakie dane mi było kiedykolwiek grać. Wszyscy pewnie widzieli już zwiastun, ale Bethesda podzieliła się nowymi materiałami. Oto one.

Kreator postaci i

.

Grę zaczynamy przed wojną. Niektórzy w głosie robota dosłuchali się Johna Cleese'a, ale oglądam to w pracy i trudno mi orzec.

Do edycji kolekcjonerskiej ma być dołożony PipBoy, do którego można będzie włożyć swój smartfon ze specjalną aplikacją i symulować działanie PipBoya ze świata gry... Oh boy.

CHgojIsWsAAgtNs.jpg-large-1000x563.jpeg

Na smartfony i tablety udostępniono grę

.

To nie koniec. Dodatkowe info:

– ogromnie rozbudowany system rzemiosła. Taki Minecraft w Falloucie. Można stworzyć własne schronienie, własną osadę w zasadzie. To opcjonalny element gry, ale podejrzewam, że mnóstwo osób będzie w tym siedzieć non stop.

– będzie można rozkładać na części składowe wszystko, co znajdziemy w grze i użyć tych elementów do modyfikacji, ulepszania i tworzenia nowych przedmiotów.

- data premiery to... 15.11.2015!

(Info stąd).

Fallout 4 to w ogóle wielkie bum, te przedstawienie było świetnie wyreżyserowane. Każdy kolejny news to było mocne uderzenie. Plus data premiery(szybko). Czekam? Kiedyś z pewnością zagram, ale mam masę inny tytułów, które były pierwsze w kolejce. Gierka tylko na iOS, czekam na androida, choć nie sądzę, aby przyciągnęła mnie na długo.