Jump to content

Wspólnie spędzone noce - problem z rodzicami dziewczyny

EnterKokos

Recommended Posts

Posted

Witam,

mam na imie Adrian jestem studentem 3'go roku na Politechnice, mam 24 lata, moja dziewczyna ma 18 lat i chodzi do Technikum.

Jesteśmy ze sobą już ponad 8 miesięcy, znamy się od ponad 1,5 roku.

Przygotowujemy się powolutku już nooo do...współżycia, że tak to określę.