Sign in to follow this  
Followers0
Pertek2

Jestem muzykiem, jaki zespół na wesele?

Recommended Posts

Witam.

Mam poważny dylemat, zwiazany ze zbliżającym się terminem mojego ślubu i wesela. W zasadzie wszystko mamy już zaklepane, ale nie wiem jaką decyzję podjąć odnosnie wyboru zespołu muzycznego.

Większość moich znajomych, który brali slub, zamawiali "żeźnickie" kapele, które non stop łupały discjo-polo i biesiade. Ja czegos takiego nie chcę na swoim weselu, ale biorę pod uwagę również bardzo wazną sprawę - to jak będą się bawić goście.

Zastanawiam się nad dwoma zespołami muzycznym z Gdańska:

[ciach]

Oba mi się podobają i mają 6-osobowe składy, grające na żywo.

Nie chodzi mi oczywiście o ocenianie tych zespołów. Chciałbym poznać Wasze zdania odnośnie repertuaru.

Disco-polo, umpa umpa i biesiada vs muza lat 60-70 i przeboje pop?

Co byście wybrali i przy czym lepiej się bawili?

Również niedawno stawałam przed takim dylematem. Wybraliśmy DJ'a bo nie stać nas na super profesjonalny zespół za 5 tysięcy (dla mnie zespół weselny który składa się ze śpiewającej pani i pana grającego na keyboardzie to nie muzycy i szkoda w ogóle zachodu) a przynajmniej mamy pewność, że nie będzie żadnego fałszu ;) a profesjonalny i doświadczony DJ i tak wyszedł nas taniej niż zespół. Kryteria wyboru mieliśmy takie same jak Ty - nie chcemy disco polo i biesiady. Na szczęście nasz DJ ma takie same poglądy :) ale zwrócił nam uwagę na ważną rzecz - skoro on gra, on podpisuje się pod tą imprezą musi grać tak, by ludzie się bawili. Owszem, jeśli powiemy że czegoś nie chcemy to tego nie zagra ale podczas wesela będzie dobierał muzykę patrząc na to, przy czym goście bawią się najlepiej. Nie można mu zrobić listy której ma się sztywno trzymać. I myślę, że to definiuje dobrego DJ'a i dobry zespół. Bo nie sztuką jest puszczać piosenki z kompa.

też uważam, że zrobienie sztywnej listy "zabije" zespół.

A gdybyscie mieli kasę? Wzięlibyście dobry zespół?