Tobiaszek.

Jak mam zrzucić 10 kg w domu?

Recommended Posts

Myślę, że samo urządzenie nie wystarczy ;) Musisz baaardzo chcieć i duuużo ćwiczyć, a przy okazji dobrze i racjonalnie się odżywiać. Powodzenia!

Share this post


Link to post

Na czym, jak na czym, ale na tym się akurat znam. Zacznijmy od diety, a później ogólne zalecenia "fizyczne" że tak to nazwę.

Punkt pierwszy - otwórz lodówkę -> Zapewne zobaczysz w środku masę dobrego, aczkolwiek niezdrowego i tuczącego jedzenia. Czego powinieneś się na pewno pozbyć ? Serków topionych,majonezów,ketchupów oraz innych sosopodobnych specyfików, słodycze out, mięso wieprzowe do oględzin (bekony,kiełbasy i konserwy nie wchodzą w grę, jeżeli już to chuda szyneczka), pasztety i inne podroby out, jajka ? Co z jajkami ? Jajka oczywiście zostają na swoim miejscu bo jeszcze bardzo się przydadzą. Schodzimy na niższą półkę - owoce do oględzin - fruktoza zawarta w szczególności w cytrusach nie pozwoli ci zrzucić kilogramów. Nie wiem co możesz mięć jeszcze w lodówce ale napiszę ci co powinieneś mieć jeśli myślisz o szybkiej redukcji i przedstawię jakieś podstawowe dietetyczne zalecenia - Po pierwsze primo - mięso do wyboru drobiowe lub chuda wołowinka, przydadzą się ryby (Nie mówię tutaj o wędzonej w solance makreli czy szprotach w sosie pomidorowym), twaróg,ser biały lub twarożek granulowany (Najlepszy Piątnicy polecam), warzywa - strączkowe i jarzyny w zasadzie mają stanowić od 30 do nawet 60 procent standardowego posiłku. Staraj się zmniejszyć porcję i jeść częściej i mniej więcej o tej samej godzinie (Nawet taka pozorna głupota jak regularne posiłki przyczynia się do wzrostu i spadku testosteronu, który my chcemy zwiększyć). Nie zapomnij o ryżu (w twoim przypadku brązowym) zamiast ziemniaków. Przykładowe posiłki: 1. śniadanie płatki owsiane na wodzie,2 jajka i dwie kanapki z chudą szynką (pieczywo razowe lub fix, zamiast tego białego) + warzywka (np. ogóreczek,sałata,pomidor) 2. posiłek po upływie jakiś 3 godzin - pierś z kurczaka gotowana, 1/2 paczki ryżu i 1/2 brokuła lub kalafiora, posiłek 3 twarożek + np. banan i jakieś dodatkowe białko by się przydało, posiłek 4-Coś w rodzaju obiado-kolacji pierś z kurczaka,1/2 paczki ryżu + 1/2 brokuła lub kalafiora, i na koniec 5 posiłek twarożek lub ryba.

Podsumowując - mało tłuszczu,sporo białka,racjonalne uzupełnianie węglowodanów, całkowita rezygnacja z cukru vel kryształu i ograniczenie o co najmniej 2/3 soli kuchennej, pić 2 litry niegazowanej wody dziennie, a między 1 i 2 oraz 4 i 5 posiłkiem nie zaszkodzi herbata zielona, do tego dużo warzyw i ograniczenie owoców.

Co do spraw stricte fizycznych to zalecam bieganie (na początku może być 30 minut truchtu, co dzień lub co 2 dni o 5 minut dłużej aż dojdziesz do 90 minut, w trakcie oczywiście wzmacniaj tempo co jakiś tydzień), przydał by się basen chociaż 1-2 w tygodniu i intensywne pływanie najlepiej kraulem, przestrzegam przed sauną ona tłuszczu nie wytapia, chociaż bardzo dobrze oddziałuję na metabolizm. Co do ćwiczeń w domu to polecam wszelkiego rodzaju fat killersy z youtuba, polegające w dużej mierzę na intensywnych ćwiczeniach przez krótki ściśle określony czas bez przerwy. Jak masz problem z konturami ciała to nie zaszkodzą pompki,przysiady i brzuszki. Może kup sobie skakankę ?

Podsumowując zbliża się lato, temperatura już przed 10 przekracza 20 kresek - a więc jest wymarzona do uprawiania sportu na świeżym powietrzu i przy okazji przyspiesza spalanie. Nie zaczynaj zmian od zaraz, tylko stopniowo, bo inaczej się zniechęcisz. Proponuje do weekendu opróżnić lodówkę, żeby nie wyrzucać niepotrzebnie tego jedzenia (Które też trzeba szanować) i w końcu trochę się ruszyć sprzed komputera. Stosując się bardziej lub mniej do moich zaleceń powinieneś zrzucać średnio 2 kg w tydzień, także na początku lipca powinieneś być 10 kg lżejszy. Ale czy wystarczy ci determinacji by zmienić swoje życie na lepsze ? Tego nie wiem bo cie nie znam, ale trzymam kciuki i życzę Powodzenia.

Share this post


Link to post

Urządzenie to ćwiczeń to nie wszystko. Musi być pełna mobilizacja czyli regularne ćwiczenia 3/4 razy w tygodniu a do tego zdrowe odżywianie. Wyzbyj się wszystkich złych nałogów żywieniowych - jedz więcej warzyw, owoców, pij dużo wody. No i oczywiście staraj się jak najczęściej wychodzić z domu, na spacer, na rower gdziekolwiek. :)

Share this post


Link to post

Pompki, podciągnięcia na drążku + bieganie/rower i na takim podstawowym zestawie zrzucisz spokojnie zbędne kilogramy, nawet bez drastycznej zmiany diety. Kluczem do sukcesu jest konsekwencja, bez tego nic nie ugrasz, a głodzić się nie ma sensu bo efekt jojo wróci do Ciebie ze zdwojoną siłą. Ćwiczeń na sprzęcie nie polecam - szkoda kasy biorąc pod uwagę fakt, że to samo możesz osiągnąć bez żadnych wydatków. Bieganie na świeżym powietrzu da dużo lepsze efekty niż sztuczne stymulowanie mięśni w dusznym pomieszczeniu.

Share this post


Link to post

Samo urządzenie nie wystarczy potrzebna jest też odpowiednia dieta i trochę czasu oraz wiele chęci. Polecam brzuszki, rower, biegi, skakankę, pompki, skrętoskłony. Nie polecam głodówki bo tylko się wykończysz. Musisz ćwiczyć regularnie a będzie dobrze i uda ci się pozbyć zbędnych kg. Spróbuj do tych ćwiczeń kogoś wkręcić to będzie ci raźniej

Share this post


Link to post

Najlepsz dieta to MŻ (mniej żreć) + ruch i to wszystko. Nie ma sensu kupować sprzęt na którym poćwiczysz pierwsze 3 miesiące a potem będzie stał jako mebel.

Share this post


Link to post

Potwierdzam wypowiedź kolegi sybisek, z własnego doświadczenia dnia 20 czerwca ważyłem 96 kg obecnie waga z wczoraj 91,5 niby dużo niby nie. jem dwa posiłki śniadanie w pracy o 10.30 i obiado-kolację w godzinach między 16 a 17 wiadomo gdzieś tam coś skrobnę jakieś ciastko czy coś ale waga i tak spada:) powodzenia też kiedyś myślałem o takich klamotach kupiłem ciężarki dziś przerzucam z kąta w kąt. doszła praca obowiązki nie mam ani czasu ani sił by ćwiczyć wystarczająco w pracy się na gimnastykuje

Share this post


Link to post

Świetne są te wszystkie fitnessy typu insanity. Przy tym nie tylko zrzucisz kilogramy, ale też zbudujesz trochę masy mięśniowej. A nie możesz do tego dołożyć jeszcze biegania?

Share this post


Link to post

Ja od kilku lat robię systematycznie brzuszki, pompki, przysiady i podnoszę hantle. Wszystko w moim nie za dużym pokoju i efekty są lepsze niż się spodziewałem. Wagę mam idealną. Jem co mi się podoba nie zwracając w ogóle uwagi na dietę.

Share this post


Link to post

Przyjmujesz więcej kalorii niż potrzebujesz, więc organizm je magazynuje. Ćwiczenia przyspieszą metabolizm, spowodują też, że zapotrzebowanie na kalorię będzie większe:). Właściwa dieta dostarczy organizmowi tych składników, które potrzebuje, zamiast tych, do których przywykł. Dla pocieszenia napiszę, że chuderlacy bardzo często martwią się tym, jak bardzo nowa dieta zrujnuje ich portfele i dlatego najczęściej rezygnują. Ty masz wliczone wyłącznie zyski, więc większą szansę na dopięcie celu. Trzeba by wyliczyć ile kalorii stracisz na orbitreku, ale nie będzie to chyba aż tak dużo by schudnąć, zachowując dotychczasową dietę. Na spacer, czy przejażdżkę na rowerze nie potrzeba aż tak dużo czasu, a potrafią dodatkowo nieźle zmotywować do odchudzania i nie objadania się.

Share this post


Link to post

Jedz niesystematycznie (chyba dzięki temu jestem taki szczupły :/ ), biegaj no i oczywiście nie podjadaj w nocy.

Share this post


Link to post

Niesystematyczne posiłki to raczej zła rada. Unikaj przede wszystkim węglowodanów, ponieważ je spożywa się w zbyt dużej ilości. Ja sam unikam wszelkich bułek, ale jednocześnie przychylnie patrzę się na wszelkie mięsa - oczywiście w rozsądnych ilościach.

Osobiście uważam, że bez treningu kardio, może być ci ciężko osiągnąć dobre rezultaty ćwiczeń.

Share this post


Link to post

Czy fakt, że w grę wchodzi tylko opcja ćwiczenia w domu, a nie na siłowni naprawdę spowodowana jest brakiem czasu czy po prostu nie czujesz się na tyle pewny siebie by zrzucać kilogramy w otoczeniu innych osób?

Share this post


Link to post

Na początku roku chciałem zrzucić trochę nadwagi, skończyło się na tym, że straciłem w cztery miesiące 14 kilogramów i dawno już się tak dobrze nie czułem. Wystarczyło kupić rower stacjonarny i podczas oglądania ze współlokatorami ulubionych seriali robić takie 40-minutowe (do godziny) treningi. Oprócz tego zmiana diety na zdrowszą i lżejszą. W sumie nie tak wielkim wysiłkiem udało się osiągnąć efekt lepszy niż zamierzony.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now