Sign in to follow this  
Followers0
cycku15

Masa

Recommended Posts

Witam, chcialbym sie zapytac czy by ktos mi nie pomogl i nie ulozyl by mi diety na mase, bo kurcze strasznie jestem w tym zielonym i nie czaje ;D Czytalem troche na sfd ale nic mi to nie mowi ;D

Mam 16 lat.

Waga 63 KG

Treningi mam w wakacje teraz okolo 11;00

Po wakacjach beda okolo 16.

Jeśli by mi ktoś pomógł bym był bardzo wdzieczny :)

Sam akurat "układam" dietę, może układać to za dużo powiedziane, ale wyeliminowałem wszystkie świństwa np słodycze, fast foody itp. Staram się jeść wartościowe produkty.

Tutaj znajdziesz pomoc:

http://www.sfd.pl/%23%23%23%23%23%23_Na ... 34427.html

Jednak diety, nikt CI nie ułoży, musisz trochę poczytać, popytać i sam sobie dobierzesz do siebie jedzeenie pod względem finansowym.

Witam, chcialbym sie zapytac czy by ktos mi nie pomogl i nie ulozyl by mi diety na mase, bo kurcze strasznie jestem w tym zielonym i nie czaje ;D Czytalem troche na sfd ale nic mi to nie mowi ;D

Mam 16 lat.

Waga 63 KG

Treningi mam w wakacje teraz okolo 11;00

Po wakacjach beda okolo 16.

Jeśli by mi ktoś pomógł bym był bardzo wdzieczny :)

zapraszam na kfd.pl lub sfd.pl tam Ci ludzie pomogą.

Zacznij od ostawienia fast foodów, słodyczy. Odżywiaj się o określonych przez siebie porach dnia, nie podjadaj i jedz zdrowo, to będą efekty. Zacznij trenować i dopiero po jakimś czasie zabierz się za dietę która sam sobie ułożysz według swojego "widzimisie". Tak czy inaczej zapraszam na kfd lub sfd.

Pozdro.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers0

• Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online

• Recent Status Updates

• Shady-Lane90

Shady-Lane90  »  Kalafior_Grozy