Jump to content

Jak się mniej męczyć przy bieganiu?

Kokosowski47

Recommended Posts

Kokosowski47
Posted

Mam 12 lat i mieszkam na Islandii. Tutaj w wiosnę zawsze trzeba biegać na wf. Zawsze biegamy na dworze około 2 km. Zawsze staram się być jednym z pierwszych którzy przybiegają na metę ale zawsze się męczę i zatrzymuję się żeby odpocząć. Ale co zrobić żeby się nie męczyć i być na mecie jako jeden z pierwszych?

Posted

jakiś plan treningowy na kondycje

polecam plan puma

Posted

Właściwie swoją przygodę z bieganiem zaczęłam dopiero dwa miesiące temu i jestem początkująca, ale wedle zasady "nie znam się to się wypowiem" z moich obserwacji wynika, że duże znaczenie ma prawidłowy oddech. Musi być on głęboki i spokojny, a nie szybki i krótki. Poza tym wydaje mi się, że musisz zacząć regularnie biegać, coby do tego się przyzwyczaić. Praktyka czyni mistrza, także no. : )

Bardzo polecam ten plan treningowy:

http://bieganie.natemat.pl/5617,jak-zac ... o-biegacza

• 2 months later...
Posted

cześc,

ja biegam od dłuższego już czas

jak zaczynałam biegać to sporo na ten temat poczytałam i wiele róznych fajnym systemów treningowych można znaleźć.

Aby się nie męczyć na początku warto stosować interwały w biegu. Przeplatać bieg z marszem, po pewnym czasie zwiększać długość biegu zostawiając ciągle przerwy na chód

• 1 month later...
Posted

A ja polecam, gdy chcę się biegać ze 2 razy w tygodniu wyskoczyć na basen ;)

• 3 weeks later...
różowy pajacyk
Posted