Jump to content

Wakacje - praca za granicą.

dann

Recommended Posts

Posted

Cześć! :)

Wiem, że kilka tematów typu: "praca na wakacje" były, ale mam troszkę inny, konkretny problem.

Chciałbym wyjechać z dwoma znajomymi do pracy poza naszą ojczyznę ;)

Ja się urodziłem w roku 93 (studiuję), dwóch kolegów w 95 i 96 (licealiści).

Czy byłby problem ze znalezieniem pracy np w Holandii/Francji dla nich?

Chcielibyśmy wyjechać na 4 tygodnie, ew. pełny miesiąc (31 dni). Interesuje nas lipiec.

Może macie już jakieś sprawdzone oferty albo ewentualnie strony na których znajdują się informacje raczej z pewną, sprawdzoną pracą?

Mam świadomość że lepiej mieć coś sprawdzonego niż szukać od zera.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

majeczka358
Posted

Hehe nie chcę być wredna :) Ale postawiłeś warunków sto i oczekujesz namiarów, a może w ogóle napisz od razu że dajcie mi 5000 zł, bo nie chce mi się nic robić a potrzebuję kasy. Koledzy niepełnoletni to może lepiej iść truskawki zbierać po czypindziesiat w Polsce;p

A tak na poważnie to pracy sie szuka nieco wczesniej. To co na ostatnia chwile to same ochłapy. Nie wiem czy jest cos takiego jak sprawdzone oferty. Chyba najlepiej obecnie szukać na własną rękę ofert pracy za granica zobacz sobie w goglach albo tu lub na wyszukiwarkach pracy jakichś. Agencje pracy sobie lecą w nie powiem co... poczytaj sobie opinie o czołowych agencjach pracy;) Swoich ofert z kolei raczej nikt ci nie odstapi... bo jak są miejsca dobre gdzie praca nie jest najciezsza to takie miejsca sie pilnuje i wręcz można znaleźć ogłoszenia o ich odsprzedawaniu, a nie dzieleniu się za darmo:P Poszukaj w necie np tu.

Posted