Jump to content

Sex w związku


Guest

Recommended Posts

Posted

Siema . Zauwazylem ze gdy w związku zaczyna sie uprawiać sex to po jakimś czasie wszystko sie to psuje jak to jest ? u moich znajomych prawie w wiekszosci tak bylo ;/ .Z moja Dziewczyną chcialbym zacząc za jakis czas ale jak widze jak to sie konczy to poprostu mi sie odechciewa ,zalezy mi na Niej i kocham ja i niechciaałbym aby byla taka sytuacja a tym bardziej niechce jej stracic. Wiem jak uczucie mocne to wytrzyma wszystko ale wiecie jak to jest ...

Link to comment
Posted

Nigdy nie spotkałam się z przypadkiem, by po rozpoczęciu współżycia związki zaczynały się psuć. Na podstawie znajomych par i swojego związku mogę śmiało stwierdzić, iż seks tylko umocnił uczucie i doprowadził do większej bliskości - nie tylko fizycznie, ale przede wszystkim emocjonalnie - pomiędzy partnerami.

Nie sugeruj się tym, co usłyszałeś, gdyż każdy związek jest inny i to, czy się między Wami popsuje, zależy tylko od Waszego podejścia. Poza tym coś nie chce mi się wierzyć, by to rozpoczęcie współżycia powodowało kryzysy; raczej nakładały się na to inne czynniki.

Spokojnie! ;)

Link to comment
Posted

Owszem, psuje się ale wtedy, gdy para jest za młoda. Seks jest dla dorosłych, nie dla dzieci. Przede wszystkim nie można też budować związku na seksie. Związek musi mieć najpierw silne fundamenty, miłość, zaufanie, przyjaźń. Dopiero potem przychodzi pora na seks.

Link to comment
Posted

Także myślę, że to co opisałeś, jest wynikiem niegotowości obojga partnerów do podjęcia współżycia.

Seks dojrzałych emocjonalnie partnerów, powinien nieść za sobą zacieśnienie więzów, poczucie bliskości i intymności. Z pewnością jest to moment przełomowy. Z perspektywy czasu sądzę, że naprawdę nie powinno przyśpieszać się tej decyzji. To także powinna być Wasza wspólna decyzja, na którą nie powinni wpływać znajomi, ich doświadczenia. Jednak rzeczywiście warto spokojnie porozmawiać i upewnić się, że oboje jesteście gotowi na ten krok.

Link to comment
Posted

Link to comment
Guest Anonymous
Posted

Po prostu seks wśród 15-latków jest słabym pomysłem.

Link to comment
Posted
Po prostu seks wśród 15-latków jest słabym pomysłem.

To zależy od dojrzałości tychże.

Link to comment
Posted
Po prostu seks wśród 15-latków jest słabym pomysłem.

To zależy od dojrzałości tychże.

Zwykle jednak trudno mówić o dojrzałości w tym wieku, szczególnie jeśli ma się na myśli sprawy seksu. Przede wszystkim, 15-latek może niezbyt trafnie określić, czy jest już dojrzały, czy nie ;)

...ale to tak na marginesie.

Będąc w związku, gdzie nie ma uczucia, najlepszą rzeczą, jaką można dać partnerowi jest seks. W takim przypadku nic dziwnego, że tuż po fakcie jedna strona drugą, a druga pierwszą, traci zainteresowanie. No bo w sumie dostali wszystko, co dostać mogli, więc po cóż ciągnąć taką relację?

Natomiast jeśli chodzi o związki poważniejsze, życie seksualne ukształtuje się prędzej czy pózniej. Bardziej zaszkodzić może unikanie tych tematów :D

Link to comment
Guest Anonymous
Posted
To zależy od dojrzałości tychże.

Proszę Cię. Takie osoby są dojrzałe, jeśli same widzą, że na seks jest jeszcze dla nich za wcześnie.

Link to comment
Posted
Proszę Cię. Takie osoby są dojrzałe, jeśli same widzą, że na seks jest jeszcze dla nich za wcześnie

Na swoim przykładzie stwierdzam, że mając 15 lat byłam gotowa na ten krok, choć z perspektywy czasu wiem, iż był to bardzo młody wiek. Gdybym miała wybrać drugi raz, zrobiłabym dokładnie to samo, w tym samym wieku. A z facetem jestem do tej pory, więc nam to jak najbardziej przysłużyło.

Tak więc, proszę, nie uogólniajcie, bo czasem mija się to z prawdą. Każdy jest inny. ;)

btw: autor tematu nie ma chyba 15 lat, a trochę więcej.

Link to comment
Posted

Widocznie twoi znajomi są jeszcze na tyle niedojrzali, że myśląc, że nie są już dziewicą/prawiczkiem zaczyna im odbijać szajba. To jest moim zdaniem normalna kolej rzeczy i moim zdaniem wręcz przeciwnie, w związku po pierwszym stosunku się poprawia :O

Link to comment
  • 3 weeks later...
Posted

Myślę, że to co napisałeś wynika z tego, że tak do końca nie znasz Swojej dziewczyny. Psują się? To zależy od indywidualności każdego z nas. Czasem dziewczyny po pierwszym razie przywiązują sie mocniej do chłopaka, a Ci zaczynają to wykorzystywać... i dlatego niektóre związki się rozpadają.Oczywiście nie zawsze tak jest! :)Musisz sam przemyśleć i porozmawiać z partnerką o tym , czy w pełni sobie ufacie i jesteście gotowi emocjonalnie.

Link to comment
>>MusicGirl<<
Posted

Nie wiem, czy jesteś wierzący, itp. ale ksiądz, który uczy mnie religii powtarza: "Jeśli robicie wszystko kolejno, po Bożemu, najpierw małżeństwo, potem zbliżenie, to daję wam już dziś gwarancję, że to będzie udany związek i wszystko przetrwa."

Link to comment
GoingInside
Posted

[quote name=>>MusicGirl<<]Nie wiem, czy jesteś wierzący, itp. ale ksiądz, który uczy mnie religii powtarza: "Jeśli robicie wszystko kolejno, po Bożemu, najpierw małżeństwo, potem zbliżenie, to daję wam już dziś gwarancję, że to będzie udany związek i wszystko przetrwa."

Link to comment
silent devotion
Posted

[quote name=>>MusicGirl<<]Nie wiem, czy jesteś wierzący, itp. ale ksiądz, który uczy mnie religii powtarza: "Jeśli robicie wszystko kolejno, po Bożemu, najpierw małżeństwo, potem zbliżenie, to daję wam już dziś gwarancję, że to będzie udany związek i wszystko przetrwa."

Link to comment
Posted

Mimo, że jestem osoba wierzącą nie zgadzam sie z tym, że seks dopiero po ślubie jest gwarantem czegokolwiek.. Seks powinnien być konsekwencją milości, jesli tak jest nie bedzie on powodem do psucia sie związku, wprost przeciwnie tylko go umocni. Problem jest wtedy jeśli zaczyna sie całą znajomość od łóżka, taka znajomośc rzeczywiscie ma małe szanse, zasada jest prosta napoczątku wiez emocionalna a potem fizyczna i bedzie ok :)

Link to comment
Posted

no to wiadome a tak ogólnie kończę 19 w tym roku więc taki młody już nie jestem ;d poza tym zależy mi na Mojej kobiecie więc sami rozumiecie a najlepszym rozwiązaniem jest szczera rozmowa z partnerką i tyle którą odbyłem i jest ok ;) .Po prostu mi na niej zależy i nie chciałbym żeby się potem coś zjebało . i bo jest jak narazie ok i wgl ;) . Tak jak ktos wspomniał tutaj to też zależy od tego jaki kto jest dojrzały a u mnie z tym nie ma problemu ;) niechcąc być nieskromnym dużo osób mi powtarza że zachowuje sie bardzo dorośle tak apropo ;) .Poza tym uważam ze seks powinien jeszcze bardziej przybliżyc do siebie ludzi i jeszcze bardziej ich polączyć i zaciśnić między nimi relacje ;) bo fakt faktem z byle kim sie tego nie robi ( tzn w moim przypadku z 1 lepsza dziewczyną tylko z tą którą kocham ) ja mam takie zdanie na ten temat :)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

    • wardrum
  • Popular Now

  • Najnowsze posty

    • Adam3344
      Tak miały zdrady miejsce... Ona jest w trakcie rozowdu i zdradzała męża.. przez pół roku było ok a pozniej zmienila haslo w telefonie i widzialem jak z kims pisze i wysylaja sobie zdjecia i przylapalem ją jak robila sobie dobrze do jego zdjęć.. A pozniej oznajmila mi, ze wyjezdza sama na targi do Krakowa na weekend i zaraz sie z nią rozstalem... i Wiem, ze od tamtej pory nie była na targach bo juz nie musiala sie kryć... Bedac wtedy na feriach wykupilem jej masaz gdzie masazysta nie masowal jej tylko pleców a wszystkie inne czesci ciala az skonczylo sie seksem, ale nie robilem tam wojny bo były jej dzieci... Nie mówiłem jej tego tam gdyż nie chcialem kłótni przy dzieciach bo chcialem aby miały udane ferie.. po powrocie byla wulgarna w moim kierunku i to bylo wszystko widać... i odszedłem.. Stwierdzila, ze ja zostawilem i skrzywdziłem.. uważam, ze chciala zagrac na moich emocjach gdyz nie potrafi sie przyznać do bledu.
    • Kerosine
      Dla niektórych [co by nie szukać daleko, m. in. mojej matki, ale także ogólnie wielu osób, które z różnych powodów nie pozostają z nikim w relacjach romantycznych] właśnie jest to święto przyjaźni i miłości innej niż ta zmysłowa  Postąpiłeś bardzo dobrze, ale być może sposób, w jaki zakomunikowałeś swoje uczucia pozostawił co nieco do życzenia bądź zwyczajnie na skutek różnych przypadkowych i pozostających poza możliwością Twojego wpływu okoliczności poruszył nie tę strunę, którą powinien. Być może też po prostu nie wiesz wszystkiego. Swoją drogą myślę, że przydałby nam się trochę większy background na temat Twojego związku zamiast dość oszczędnego mimo wszystko opisu paru sytuacji.
    • nunca
      @Gloria jak się odsunęła wystarczająco to zaproponowałem jej naprawę relacji bo mi za bardzo zależało żeby jej nie stracić i żeby było tak jak wcześniej
    • Kerosine
      Po prostu "mała-wielka" zemsta z jej strony  Alternatywnie / dodatkowo może ona zwyczajnie Twoich ubrań już nie posiadać [bo np. zdążyła je wyrzucić]. Nawiasem mówiąc, czy jesteś absolutnie pewien, że zdrada / zdrady z jej strony miały miejsce? Moim zdaniem powinieneś, w tej kwestii nie powinno być nigdy żadnych niedopowiedzeń.
    • Martusiaaaaaa92
      Klaus S. to jakiś nowy Emmanuel Goldstein? Soros się już znudził?
  • Recent Status Updates

    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Serdecznie z tego miejsca pozdrawiam Wydział Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach. Buziaczki <kiss> <kiss>
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Witam Was ponownie po rocznej nieobecności.
      · 5 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Ku pamięci wszystkich naszych bliskich, którzy nie mogą - już nie - zasiąść z nami do wigilijnego stołu i dla wszystkich tych, którzy musieli w kończącym się właśnie roku z kimś pożegnać. Czasami nie to, co jest, a to czego nie ma jest bardziej niż to, co jest.
      · 0 replies
    • Pizzaro

      Pizzaro

      Czy jest tutaj życie?
      · 3 replies
    • _Balladyna_

      _Balladyna_

      idę pogadać z siostrą

      · 0 replies
  • Popular Contributors

    1. 1
      yiliyane
      yiliyane
      14
    2. 2
      Kerosine
      Kerosine
      6
    3. 3
      Martusiaaaaaa92
      Martusiaaaaaa92
      2
    4. 4
      LaFleur
      LaFleur
      1
    5. 5
      Gloria
      Gloria
      1
  • Top użytkownicy (7 dni)

    yiliyane
    yiliyane
    17 posts
    Kerosine
    Kerosine
    17 posts
    wardrum
    wardrum
    16 posts
    Gloria
    Gloria
    11 posts
    Martusiaaaaaa92
    Martusiaaaaaa92
    8 posts
    Adam3344
    Adam3344
    4 posts
    Xantos
    Xantos
    4 posts
    konserwatoriumchaosu
    konserwatoriumchaosu
    3 posts
    halibutka
    halibutka
    3 posts
  • Top użytkownicy (miesiąc)

    Kerosine
    Kerosine
    45 posts
    wardrum
    wardrum
    33 posts
    yiliyane
    yiliyane
    27 posts
  • Top użytkownicy (rok)

    Kerosine
    Kerosine
    452 posts
    yiliyane
    yiliyane
    378 posts
    Gloria
    Gloria
    127 posts
×
×
  • Create New...
Please Sign In or Sign Up