Jump to content

Podróż po Polsce za jeden uśmiech i 100 zł :)

podróżnik92

Recommended Posts

podróżnik92
Posted

Cześć wszystkim, jestem studentem z Trójmiasta, uwielbiam podróżować po Polsce, szczególnie za środek transportu wybierając kolej. Od czasu do czasu kupuję Bilet Podróżnika za ok. 70 zł i ruszam w piątek na cały weekend. Zazwyczaj podróżuję sam, wedle mojej romantycznej mentalności, ale czasami jeździli ze mną moi znajomi. Ze względów bezpieczeństwa jednak jeździć z kimś, choćby z jedną osobą (tak najlepiej). Noclegi - nie na żadnych dworcach, ale w pociągach. Przygód zazwyczaj mam zawsze dużo, za to właśnie lubię te wycieczki :) planuję trasę: Gdynia - Bielsko-Biała - Katowice - Skarżysko-Kamienna - Przemyśl - Rzeszów - Gdynia. Koszt to Bilet za chyba teraz 74 zł, plus 2 miejscówki czyli łącznie 6 zł, wyżywienie we własnym zakresie. Oczywiście jest to oferta wspólnej podróży, odpowiem chętnie na pytania, podana trasa to wersja robocza, chętnie wprowadzę do niej jakiekolwiek zmiany. Termin także do uzgodnienia. Wyżywienie we własnym zakresie, ale koszt nie powinien przekroczyć 120 zł ;) szczegóły we wiadomościach prywatnych, pozdrawiam.

Posted

Ale, że szukasz w internecie osoby która z Tobą będzie podróżować ?

podróżnik92
Posted

Szukam ludzi, którzy mają też zacięcie do podróży w taki sposób :) a we dwójkę zawsze raźniej.

Posted

Zajebista opcja, chętnie bym na to przystała jakbyśmy się znali i miałabym czas :mrgreen:

podróżnik92
Posted

Zgadzam się, opcja jest zajebista - zawsze po takiej wycieczce śpię jak dziecko cały dzień :P

Posted

Jak będziesz w Przemyślu to na Kazimierzowskiej, Pizzeria Galicyjska, weź wszystkie 3 rodzaje. Podziękujesz mi później.

Posted
Szukam ludzi, którzy mają też zacięcie do podróży w taki sposób :) a we dwójkę zawsze raźniej.

Powodzenia !:)

Posted

Ca

Zazwyczaj podróżuję sam, wedle mojej romantycznej mentalności