niepokolorowana

Win 8 - BSOD System_Service_Exception

8 postów w tym temacie

Windowsa 8 używam od ok. 1,5 miesiąca. Mój laptop to Toshiba Satellite C870D- 119. Wcześniej nie było żadnych problemów, ale kilka dni temu wyskoczył mi blue screen. Nie zwróciłam na to szczególnej uwagi, ale niestety kłopot zaczął się powtarzać. Dzisiaj pojawił się już dwa razy. Co może być tego przyczyną? Da się to jakoś zlikwidować bez wysyłania do serwisu? Póki co problem nie jest dokuczliwy, ale chciałabym się go jak najszybciej pozbyć. Kluczowy może być dopisek w BSOD: System_Service_Exception.

W ogóle nie znam się na komputerach, więc proszę o pomoc. Poprzedniego laptopa pożegnałam właśnie z powodu blue screenów i serwisowania, które nie przyniosło żadnych efektów..

EDIT: szczegóły dotyczące błędu. nie wiem, czy to coś pomoże, ale może jednak...

53o11d.jpg

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pierwszy BSOD na ósemce jaki widzę. :D Wejdź w C:\Window\Minidump, następnie spakuj tamtejsze pliki, zuploaduj chociażby na speedyshare i podaj tu linka. Zobaczymy co w trawie piszczy.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Muszę Cię zmartwić - Twój plik nie jest minidumpem, więc nic się nie dowiem. Jeśli nie masz w tym katalogu żadnych innych plików to wykonaj coś takiego:

1. Kliknij przycisk Start, wskaż polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Panel sterowania.
  2. Kliknij dwukrotnie ikonę System.
  3. Kliknij kartę Zaawansowane, a następnie kliknij przycisk Ustawienia w obszarze Uruchamianie i odzyskiwanie.
  4. Na liście Zapisywanie informacji o debugowaniu kliknij pozycję Mały zrzut pamięci (64kB).

Dopiero po kolejny BSODzie będziesz w stanie zarzucić plikiem.

P.S.

Z tym startem to tylko dlatego, że wzięte z opisu pod siódemkę.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie, nie ma tam żadnych innych plików poza tymi, które wysłałam.