Belculo

Jaki Aparat ?! ;)

6 postów w tym temacie

Hej :wink:

Otóż mam pytanie dotyczące kupna aparatu.

W Fotografii jestem amatorką choć znajomi mówią że robię super zdjęcia 8)

Ostatnio chodziłam po sklepach i miałam się zastanowić nad nowym aparatem bo wcześniejszy się zepsuł :?

Na razie nie stać mnie na lustrzankę cyfrową więc kupuję cyfrówkę no i się zastanawiam nad takimi aparatami :

http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artyk ... -ex1-2.jpg - Samsung EX 1

lub

http://www.24hdomains.com/wp-content/up ... -WB750.jpg - Samsung wb750

Powiem że obydwa aparaty są dobre , z samsunga wb750 miałam okazję korzystać robi świetne zdjęcia.

A Samsung Ex 1 zainteresował mnie pod tym względem że ma dużo funkcji , jest aparatem pomiędzy hybrydą a lustrzanką. No i robi świetne zdjęcia. Nw jak w terenie itd. Ale ostrość ma fajną.

Problem tylko że nie ma CMOS , ale zdjęcia nie są takie ' matowe ' .

Więc Kupić Samsung ex 1 czy samsung wb750 ?

Jest też taka opcja że gdybym kupiła ten pierwszy model to mogę zobaczyć jak to wygląda w terenie i jakość zdjęć i wgl. Czas na oddanie to 14 dni.

Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedzi :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Na twoim miejscu wzięłabym ten pierwszy aparat. Skoro masz 14 dni na 'wypróbowanie', to czemu tego nie wykorzystać? Szczególnie kiedy wiesz już jak korzysta się z wb750. Przynajmniej będziesz miała porównanie, a jak ex 1 ci nie podpasuje - zwyczajnie go oddasz.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli w grę wchodzi lustrzanka aparat jaki jak bym proponował z tych dwóch, powyżej wymienionych to Samsung ex1. Funkcje to raz, a dwa – wypróbowanie. Powiedzmy sobie szczerze; co fotograf to inne zdanie, a to dlatego, że każdy w aparacie poszukuje czegoś zupełnie innego. Niech dziewczyna weźmie sprzęt w rękę, porobi trochę zdjęć i sama zobaczy z którym z nich się lepiej czuje. Parametry są porównywalne, więc moim zdaniem cała reszta to już tylko i wyłącznie kwestia gustu.

Udostępnij tego posta