Mordasinek

strona internetowa

14 postów w tym temacie

Witam, jestem laikiem jeśli chodzi o pojęcie na temat stron internetowych (jeśli chodzi o tworzenie) i dlatego zwracam się z wielką prośbą do Was. Czy ktoś mógłby zrobić jakąś stronę internetową dla mnie? Nie chodzi mi tu o nie wiadomo jaką stronę, tylko taką zwyczajną, prostą, aby była i żebym mógł tam zamieszczać jakieś treści oraz linki. To nie musi być nic nadzwyczajnego. Czy ktoś mógłby się tym zająć? Wielka prośba :)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ktoś na pewno by Ci zrobił, ale to kosztuje. Do wrzucania tekścików i linków wystarczy blog, który od razu masz darmowo skatalogowany tak, że będziesz miał wejścia przy ciekawej treści.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmm chodzi takie coś a'la portal internetowy a rozumiem, że nie o forum?, bo, jeżeli nie to wystarczy, że np: wykupisz jakiś hosting WWW lub użyjesz darmowego (z FTP) z tym, że będziesz miał jakiś tam "przedrostek" przed .pl

No i następnie przez np: Total Commander łączysz się ze swoim kontem wrzucając tam Joomla (jeżeli ma być to portal), po czym instalujesz a na końcu szukasz na internecie jakiś darmowych szablonów a w późniejszym czasie urozmaicisz portal o jakieś rozszerzenia - do tego stworzysz swoje logo i będzie git :)

Piszesz, że jesteś lalikiem no każdy na początku był a w tym wypadku nie będziesz programował także ogarniesz to w miarę szybko, jeżeli będziesz sam dochodził do tego, na czym dany element polega niestety ja już w to się nie bawię, więc tego za Ciebie nie zrobię także trzymam za Ciebie kciuki no i powodzenia.

Pozdrawiam.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Proste strony internetowe = blogi

Od kiedy?

Raczej blogi = proste strony internetowe :)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach