Laapis

Foto by Laapis

9 postów w tym temacie

Zaczęłam robić zdjęcia dosłownie od niedawna. Musieliśmy w szkole obowiązkowo wybrać zajęcia dodatkowe, a że nie było wyboru to wybrałam zajęcia z fotografii, bo w każdej chwili może się przydać.

Tak na prawdę nie uważam, że moje zdjęcia są jakieś piękne, żeby je pokazać, ale mama mnie męczy bym gdzieś je zamieściła w internecie i poczekała na opinie. A więc oczekuję na wasze opinię, może znacie się na fotografii i podacie mi jakieś informacje.

Aktualnie posiadam aparat Fujifilm. Yyy no nie znam się zbyt na aparatach, ale taki został zakupiony niedawno. xD

No to zdjęcia:

1) 074uj.jpg

2) 099jku.jpg

3) 051rpk.jpg

4) 075fb.jpg

5) 100wj.jpg

6) 105cr.jpg

7) 071xl.jpg

8) 076di.jpg

9) 096wm.jpg

10) 062wk.jpg

11) 072uu.jpg

12) 097ctn.jpg

13) 053xx.jpg

14) 078mp.jpg

15) 098yx.jpg

16) 034gr.jpg

P.S. To jest część zdjęć, które aktualnie posiadam w swoim folderze, ale zamieszczę je niedługo.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Laapis, zwykle jest ta że nawet profesjonalny fotograf w trakcie wyprawy na kilkaset zdjęć, tylko kilka się nadaje. Tak więc z czy ktoś robi dobre zdjęcia czy nie to różnie bywa. Patrząc jednak na to co zamieściłaś, to są to raczej normalne zdjęcia.

Moją uwagę przykuło jednak jedno, a mianowicie ostatnie, szesnaste. Przedstawia coś co trudno czasem znaleźć, dostrzec i jest świetne oświetlenie, żywe kolory (czyli to co lubię najbardziej w zdjęciach) :wink:

Gratulacje i rozwijaj swoją pasję, hobby, to wkrótce będziesz mogła się pochwalić jeszcze lepszymi fotami :roll:

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Zwykłe ot w miarę poprawne zdjęcia pokazujące zwyczajne rzeczy.

Postaraj się poszukać ciekawszych kadrów z głębią w zdjęciu, drugim dnem, coś co będzie pokazywało ciekawszy aspekt fotografowanych obiektów. Takie że będzie można siąść, popatrzeć i trochę się nad nim zastanowić.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta