Jump to content

UTorrent problem z wysyłaniem

lukash_t

Recommended Posts

Witam !

Jestem początkujący jeśli chodzi o torrenty. Ostatnio na próbę stworzyłem plik torrent i wystawiłęm go na pewnej stronie. Jak narazie jestem jedynym seedującym. Jest 5-8 peerów. Zauważyłem coś dziwnego: wysyłanie nie jest ciągłe. wykres prędkości(przy odpalonym tylko tym jednym torrencie) wygląda tak:

http://imageshack.us/photo/my-images/825/beztytuullu.jpg/

Czy jest jakaś możliwość wyeliminowania tych przerw w wysyłaniu? Dodam że żaden inny program mi nie blokuje łącza.

Z góry dziękuję za odpowiedź na moje chaotycznie zadane pytanie:)

NA jakim trackerze wystawiłeś ten torrent??

Być może pobierający mają kłopot z odbieraniem danych.

Masz przekierowane porty?? i zewnętrzne IP??

• yiliyane locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Who's Online (See full list)

There are no registered users currently online

• Najnowsze posty

• Kerosine
      ... czyli z jednej strony wywołujący - całkiem zrozumiałe - ciarki na plecach, a z drugiej dziwnie kojący i w pewnym sensie... pogodny [!] utwór kończący czwarty odcinek drugiej serii. Jeden z lepszych instrumentali, jakie słyszałam, chociaż długością nie powala.
    • Kerosine
      Miewam epizody alergiczne o różnym nasileniu w poszczególnych latach - nie tylko wiosną, ale także w innych porach roku - choć nie jestem do końca pewna, co właściwie mnie uczula [jednym z najbardziej prawdopodobnych wiosennych kandydatów wydaje mi się topolowy puch]. Kiedyś było to znacznie bardziej dokuczliwe, od jakiegoś czasu mam większy spokój. Bardzo możliwe zresztą, że przyczyna objawów tkwi tak naprawdę przynajmniej częściowo w umyśle zamiast w ciele. Masz już pierwszą letnią opaleniznę?
    • Kerosine
      @dannonka nie podjęła niestety wyzwania, wobec tego wyznaczam w jej miejsce @Gloria =) Tematy pozostają bez zmian.
    • Martusiaaaaaa92