Lady Di

Zbyt wysoki cholesterol

27 postów w tym temacie

Witam,

Stało się! Mam zbyt wysoki poziom cholesterolu. Mama koleżanki poleciła mi suplement diety betalip, który sama pije. A może jakaś specjalna dieta? Poradżcie proszę!

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ponoć jak sie ma za duży cholesterol to powinno się jeść mniej tłustych rzeczy, smażonych itp. ale nie jestem lekarzem. Idz do rodzinnego i popytaj - tak będzie łatwiej, pewniejsze źródło informacji.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wydaję mi się, że to temat pod reklamę, no ale cóż....

Mam zbyt wysoki poziom cholesterolu.

Badałaś poziom ogólny czy poszczególne frakcje? Jeśli tylko ogólnie zrób badanie na poszczególne frakcje, może się okazać, że masz wysoki poziom tego "dobrego" cholesterolu co zawyża Ci wyniki ogólne.

Oczywiście przy takich problemach podstawowym leczeniem jest odpowiednia dieta. Dieta, dieta a nie jakieś suplementy. Wybierz się z wynikami do lekarza, powinien Ci doradzić jakie produkty ograniczać, no i zawsze można poszukać rad w internecie, na jakiś typowo medycznych stronach a nie forach ogólnotematycznych.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też słyszłam o betalipie! Czy juz wszystcy zwariowali na jego punkcie? Chciałabym spróbować!

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach