Juliana

Plan cwiczen na siłowni dla kobiety

3 posty w tym temacie

Chciałabym prosic o pomoc w doborze cwiczeń na siłowni, aby były fajne efekty:) Mam 172 cm i waże 63 kg. Marzy mi się troszke schudnac przed wakacjami, ale bardziej zalezy mi na wyrzezbionym brzuchu i pupie:)

Teraz moj trening wyglada tak, że biegam 5 min, pozniej 50 brzuszkow z obciażeniem 15 kg, przez 15 min jakas maszyna do joggingu i pozniej znowu bieganie ale gdzies 15-20 min, znowu brzuszki, bieganie, brzuszki. Nie wiem kompletnie jak sie do tego zabrac i prosze o rade kogos kompetentnego.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zamiast zaczynać od biegania, zacznij od treningu siłowego - ale nie tylko brzuszków, a całego ciała. Nie staniesz się pudzianem, musisz po prostu zastosować ciężary i liczbę powtórzeń odpowiednią dla Ciebie. Dzięki temu wyczerpiesz glikogen z mięsni i wątroby,i po treningu siłowym możesz iść biegać i czerpać energię z tłuszczu, jednocześnie spalając go.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

poczytaj o treningu FBW (full body workout).

pierw siłownia potem aeroby (bieganie).

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz