pomyluna

Pomyluna Fotografia

14 postów w tym temacie

Nie znam się na fotografii, ale mogę w 100% powiedzieć, że wszystkie zdjęcia są w klimacie, który po prostu ubóstwiam. Genialnie. Drugie zdjęcie wygląda jak wyrenderowane w jakiś programie do grafiki 3d. Bardzo ładne zdjęcia. :) A najbardziej podoba mi się "Alice and rain" :D

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Pierwsze trzy zdjęcia nie przypadły mi zbytnio do gustu - zbyt oklepane pomysły.

Natomiast patrząc dalej, mogę pogratulować bo na prawdę bardzo barwne, pomysłowe i dobre zdjęcia. No i surykatka przeurocza :wink:

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Pierwsze trzy zdjęcia nie przypadły mi zbytnio do gustu - zbyt oklepane pomysły.

Natomiast patrząc dalej, mogę pogratulować bo na prawdę bardzo barwne, pomysłowe i dobre zdjęcia. No i surykatka przeurocza :wink:

dance street i video to dość stare zdjęcia :) Po prostu z sentymentu chciałam się nimi pochwalić. Myślę, że jako zdjęcia reportażowe spełniają swoją rolę. A co do pomnika ofiar holokaustu to się nie zgodzę - jako że robiłam zdjęcia temu zabytkowi wraz z towarzyszącą mi grupą fotografów to ta fota była jedną z bardziej oryginalnych. Ale że punkt widzenia zależy od punktu patrzenia to po prostu cza mi krytykę na klatę przyjąć. Tak czy inaczej dziękuję za komentarz :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
A co do pomnika ofiar holokaustu to się nie zgodzę - jako że robiłam zdjęcia temu zabytkowi wraz z towarzyszącą mi grupą fotografów to ta fota była jedną z bardziej oryginalnych.

Przepraszam zwracam z całym szacunkiem honor, pootwierałam wszystko w kolejnych oknach i widocznie akurat pomnik owy się nie załadował. Faktycznie zarówno pomysł, jak i wykonanie bardzo klimatyczne, no i muszę przyznać profesjonalne. Dobra robota :wink:

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta