GumiS91

Śmieszne Teksty Na Szybki Podryw !

18 postów w tym temacie

Pomyślałem sobie żeby zrobić jakiś taki temat i może macie jakieś dobre, ciekawe lub śmieszne teksty na poderwanie dziewczyny? Ja osobiście znalazłem kilka w internecie i niektóre są naprawde świetne, moża sie pośmiać ale też zażartować sobie podrywajac jakąś dziewczyne. Czekam na Wasze teksty, a może sami macie jakiś zabawny tekst to możecie sie tutaj podzielić...

1) On: cześć, mój kolega, ten w niebieskiej koszulce, chciałby z Tobą zatańczyć, ale się wstydzi.

Ona: na jego miejscu też bym się wstydziła! ;)

2) ON: Cześć Dziewczyny, Cukier Jestem...

Jedna z Dziewczyn: A Ja Pieprz, Wiec Teraz Spieprzaj !!!

3) ON: Siema Grzybie.

ONA: Dlaczego Grzybie ?

ON: Kochana… Na Słonko To Trzeba Sobie Zasłużyć....

4) ONA: laska?

ON: czemu nie

ONA: pytam czy masz dziewczyne

5) On: Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Czy mam przejść jeszcze raz?

6) On: Wytłumacz mi, jak to jest, że zaciągam się tobą, choć wcale nie palę...

Zapraszam do wypowiedzi jak i mężczyzn tak i kobiety. Czekam na Wasze wypowiedzi...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ON: ekolodzy oskarżają mnie o globalne ocieplenie

ON: głowa mnie boli

ONA: Dlaczego

On: bo bo cały dzień mi po niej chodzisz

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

JA: Znam z pewnego forum GumiS91, człowieka który jest najbardziej seksowny tylko w łóżku i zawalił pewien temat zdjęciami dziewczyn!

ONA: Ja pier*ole, mam mokro!

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Podchodzimy do dziewczyny.

2. Rzucamy na ziemię kasztan.

3. Pytamy: "Cześc mała, to twój kasztan?"

Bo grunt to czymś się wyróżnić :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bolało Cię, gdy spadałaś z nieba ? ^^

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ON: czesc, zbierasz moze opakowania po jogurtach?

ONA: eeeee... nie?!

ON: ja też nie. widzisz? już coś nas łączy!

:jupi:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakby któryś z panów znalazł się za granicą to mam tu garść tekstów.

1. Are you a chicken farmer? Cause you sure know how to raise a cock.

2. Girl, have you ever been to Ireland? Cause when I see you my dick is Dublin.

3. Do you want to be my ate? You'll get the D later.

4. Are you an archaeologist? Because I've got a very large bone for you to examine.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

on: wiesz ile waży niedźwiedź polarny?

ona: ...?

on: wystarczająco dużo żeby przełamać pierwsze lody :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie martw się, jeśli w nocy jakiś grubas włoży Cię do worka.

Czemu?

Powiedziałem Mikołajowi, że Chcę Cię na prezent.

Jaki piękny dzień, choć nie tak piękny jak Ty!

Mój magiczny zegarek mówi mi, że nie masz na Sobie bielizny.

Ale ja mam na sobie bieliznę...

Cholera spóźnia się o godzinę!

Ach te usta, piękne oczy, niepowtarzalna sylwetka, szczupłe uda i sexowny tyłek... ale dość już o mnie. Porozmawiajmy lepiej o Tobie!

Szkoda, że nie kuleję.

Dlaczego?

Bo bym chciał, mieć taką laskę jak Ty!

Co taka piękna dziewczyna robi w tak brudnych myślach jak moich?

Masz piękne oczy, pasują do mojej pościeli.

Czas zapłacić czynsz, za życie w moich myślach!

Byłaś ostatnio u spowiedzi?

Nie.

A chcesz mieć powód?

Znam pełno takich "anty-podrywów" ale tamte są chamskie :P

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Stajesz przed toaletą i gdy wychodzi panna, którą chcesz poderwać pytasz :

-Srałaś?

Działa w 100%, sprawdzone :devil: :lol:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Haha działa ale chyba tylko w toalecie i nigdzie więcej :D jeśli chodzi o mnie to taki szybki tekst na podryw jest do laski - trzeba z Tobą chodzić czy od razu się bzykasz hyhy. Takim jeszcze hamem nie byłem, żeby to to panny powiedzieć ale w liceum się zastanawiałem czy tego nie powiedzieć do mojej nauczycielki od polaka.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć, jestem Olek, zapamietaj to imię, będziesz je wykrzykiwać dzisiejszej nocy 8)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hoho :wink: czas odpalić wujka Google , nie ma to jak chamski podryw :) ja mam parę : 

Podchodzisz do dziołchy i mówisz:

1)-Hej laska :) podpaska ci trzaska // Hej ktoś puścił bąka...chodźmy z stąd ( wiem za dużo yt) 

2)-Jesteś nauczycielką ?

-yyyy nie...dlaczego pytasz??

-Bo właśnie postawiłaś mi pałę!!

3) Wpadłaś mi w oko maleńka , nie zepsuj tego ;) // Jesteś z kosmosu ? bo masz tyłek nie z tej ziemi...

4)Mam BMW. 

5) TO że masz ładne oczy nie oznacza, że możesz patrzeć na mnie , jakbyś chciała mnie zjeść !

6) Twój tata był złodziejem?Bo ukradł wszystkie gwiazdy z nieba i umieścił je w Twoich oczach :)

heheszki tak z nudów :D 

 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Whaow, jolies jambes! A quelle heure elles ouvrent?

Tu savais que tu as 206 os à l'intérieur de ton corps, ça te dirait d'en avoir un de plus?

Je voudrais que tu sois une porte pour que je puisse t'enfoncer toute la journée.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

- "Hej mała, chcesz dostać 500+?"

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Kalafior_Grozy  Wygrałeś !! ;') te teksty z "500+"  rozwalają cały system ;)

Mam jeszcze trzy : 

-Hej Ruda , w łóżku się nam uda ?

- Hej mała , Będziesz moim Valdemortem ??

- yyyy ...że kim?? 

-Osobą która ujarzmi olbrzymią wieże !! 

-Hej laska oprócz bycia sexy co robisz na co dzień ?? 

wiem  akurat TO jest słabe xddd ;p 

 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja: czemu nic nie piszesz?

On: w sumie to kiedyś chciałem napisać książkę.

Ja: o czym? Chętnie przeczytam.

On: O naszej wspólnej nocy.

:biggrin::biggrin::biggrin:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz