kaskamax=)

Piercing- gdzie macie kolczyki

Recommended Posts

Dwa w lewym uchu i jeden w prawym. Nie mogłabym sobie przebić niczego wiecej, ale u kogoś mi się podoba. Szczególnie taki kolczyk w brwi np.

Share this post


Link to post

nie polecam kolczyków w brwi :( mam złe doswiadczenia... źle sie leczy a po wyciągnięciu pozostają blizny... :/

Share this post


Link to post

źle sie leczy? leczy sie tak jak wszedzie. jesli sie odpowiednio zadba o przeklute miejsce to wszystko bedzie w porzadku.

sam nie mialem zadnych problemow.

Share this post


Link to post

scott., to miałeś szczęście... u mnie nie było tak miło... nawet zwykłe mydło którym myłam twarz-bo myć to się musiałam...- źle wpływało...

ale to wszystko zależy od tego jak dana osoba toleruje takie rzeczy... ja akurat źle i teraz mam dwie malutkie blizenki w łuku brwiowym...

Share this post


Link to post

to nie ja miałem szczęście, tylko Ty miałaś pecha. (;

gdzie sobie przekłuwałaś? u specjalisty? w jakimś salonie?

Share this post


Link to post

scott.,

u mnie w miejscowości jest tylko jedno miejsce gdzie się przebija różne części ciała, robi tatuaże... Heniek-wsyscy go znaja i uchodzi za specjalistę -to jest pseudosalon - obok domu ma budkę i tam to robi-tyle że mało kto sie skarży na niego...

wiec masz rację z tym że miałam pecha...

i tak cieszę sie ze tylko tyle mi sie stało ze wyjełam kolczyka i juz teraz jest ok... czytałam ze rożne cięższa przypadki były.. np, miejscow paraliż czy gnicie skóry... :/ to dopiero byłoby straszne...

Share this post


Link to post

ooo fuuu straszne ...

ja mam kolczyk w jezyku i na szczescie nie spotkalo mnie nic zlego ;) salon w ktorym robilam jest "godny polecenia" hehe nastepny jaki planuje zrobic bedzie w brodzie hehehe :D

Share this post


Link to post

Piercing to świetna sprawa o ile nie przesadzamy :/ a jaj 3 dziurki w uszach (miałam 4 ale zaczęło mi sie paprać NIE POLECAM PRZEKUWANIA NA W

Share this post


Link to post

Każdy ma swój gust, ale nie rozumiem traktowania osób z kolczykami w różnych miejscach (prócz uszu) jak głupie, puste!

Jak zrobiłam sobie pod językiem to zostałam okrzyknięta popier****ną :P

Ale mi to nie przeszkadza... Jak chce to mam i tyle :wink:

NIE POLECAM PRZEKUWANIA NA W

Share this post


Link to post

Hmm... No ja mam tylko dwa ucha po jednym razie okaleczone xD

I w sumie nic więcej nie planuję, choć niewątpkliwe podobają mi się kolczyki w brwi ;> Ale słyszałam, że boli, więc nigdy sobie takiej krzywdy nie zrobię.

Ale jak ktos lubi to czemu nie ;p Nie mam nic przeciwko ;P

Share this post


Link to post

ja mialem sobie przebic ucho ale tak sie schodzi że chyba zrezygnuje z tego pomysłu. Mój kumpel ma świra na punkcie piercingu, na kolczyk w brwi uchu i jezyku, ma jeszcze sobie warge przebijać O.o

Share this post


Link to post

Lubie kolczyki w uszach ( mam em.. kilka :)) i w wardze. Uważam, że są sexowne, ale to indywidualna kwestia gustu.

Share this post


Link to post

Nie mam, nie zamierzam. Nie mam nic przeciwko, ale tez nie uwazam tego za cos atrakcyjnego. Nie potrzebuje tego by "wyrazic siebie". Kolczyki w jezyku to juz jak dla mnie lekka przesada. Predzej zrobilbym sobie tatuaz na plerach a'la czlonek jakuzy :P

Share this post


Link to post

To lekkie odbiegnięcie od tematu, ale też argument "za" kolczykami. Wyobraź sobie ten tatuaż za jakieś 40 lat na starczej zwiodczałej skórze :) ( chociaż jeśli bedzie na plecach nie będziesz go oglądać :)) Kolczyk zawsze można wyjąć.

Share this post


Link to post

Hmmm piercing...sprawa mi bardzo bliska. Mam juz kolczyk w jezyku (kocham go), pepku i nosie :) Osobiscie nie uwazam tego za nic zlego a wrecz przeciwnie bardzo mi sie to podoba. O ile oczywiscie ktos nie przesadza, bo moim zdaniem piercing jest forma ozdabiania ciala a nie szpecenia go:)

POZDRO :)

Share this post


Link to post

Mam w brwi prawie pół roku już. Robiłam w salonie, w Kielcach. Każdemu go polecam, chociaż stosunkowo drogo kosztuje. Nic mi się nie działo.

W uszach pierwszy raz przekłuwałam u jubilera. Później przekłuwałam sama igłą, ale wszystko przemywałam itd, ręce w rękawiczkach, wszystko ok. W jednym mam 2 dziurki, w drugim 4 i planuję dobić całe ucho. W ferie mam zamiar zrobić kolczyka w języku.

Share this post


Link to post

Hm piercing xD

Kocham TO w przeciwieństwie do rodziców:/:/

No, więc posiadam tylko 4 dziurki w uszach:/

Ale planuje ( dalekosiężnie) nos lub język

Jak przekłuwałaś sobie nos to MOCNO bolało??!

Share this post


Link to post

ja mam w pępku. otóż dlaczego mam? są gusta i guściki. jednym się to podoba, a drugim nie. to tak jak ktoś ma tatuaż lub jakąś bluzkę która komuś innemu niekoniecznie musi się podobać, ale nam akurat tak. po prostu to akceptujmy (; chciałabym zrobić sobie jescze kolczyk nad górną wargą ust (prawa strona) ale też sądzę, że co za dużo to nie zdrowo więc może sobie podaruję (:. aha i jeśli już się kłujemy to bezpiecznie i nie samemu tylko w jakimś dobrym, polecanym salonie no i pamiętajmy o dbanie przekłutych miejsc (:

Share this post


Link to post

POPIERAM W 100%!!!!!!!!!!! ja mam narazie tylko 5 kolczyków w jednym uchu (w drugim jedna) i gdyby nie rodzice to miałabym na brwi istach i może brodzie.... no i na pępku!! a co sadzisz o tatuażach??

Share this post


Link to post
ja mam narazie tylko 5 kolczyków w jednym uchu (w drugim jedna)

W innym temacie pisałaś, że masz 11. Usiądź i policz, albo niech ktoś ci pomoże.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    • michaelowax3
    • Shady-Lane90
  • Recent Status Updates

    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  mw2

      Dawaj koty do wyprzytulania! ♥
      · 12 replies
    • Pizzaro

      Pizzaro

      Czy jest tu jakaś cywilizacja? 
      · 8 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Wybitny radziecki profesor anatomii Anatolij Jebiedrewienko w 1969 roku odkrył, że oko i dupa połączone są nerwowo.
      Aby dowieść swej tezy potrzebował ochotnika, na którym przeprowadziłby swój eksperyment. Na ochotnika zgłosił się 27-letni Dymitri Starodupcew.
      Eksperyment miał rozwiać wszelkie wątpliwości, gdyż środowisko naukowe wątpiło w śmiałą tezę Jebiedrewienki. I ostatecznie tak też się stało. Najpierw profesor z całej siły uszczypał w pośladek Starodupcewa, któremu z oka niemal natychmiast poleciała łza. Następnie z impetem wsadził mu palce do oczy wskutek czego ochotnik się zesrał.
      · 3 replies
    • Borowy

      Borowy

      Ej, czemu nie jestem zielony?! 
      · 14 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Kalafior_Grozy

      Jak się nazywa ten większy dzyndzel, co się go zakłada na mniejszy dzyndzel przy słuchawkach? Takie to samo, ale większe braciszku.  
      · 2 replies
  • Popular Now

    • Asamix
      4
  • Posts