Spike

bilet miesięczny PKS dla ucznia

4 posty w tym temacie

Czy moge kupic bilet ulgowy miesieczny podczas w wakacji na PKS ? (jestem uczniem)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Możesz korzystać z ulgi przez cały rok, pod warunkiem, że masz aktualnie podbitą legitymację szkolną.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Ostatnie aktualizacje statusu

• Kto jest online? (Zobacz całą listę)

• Kto jest na czacie

• Jak długo trwa szczęście?
      W wieku XX żył sobie taki zabawny coach (jak nazwalibyśmy go dzisiaj), wówczas nazywany mistrzem i przewodnikiem duchowym, oszołomem lub sekciarzem. Warto mieć dystans do jego nauk, jednak w swoim życiu powiedział całkiem sporo mądrych rzeczy. Także tych o szczęściu. 

Najpierw, co ja. Zastanawiałam się, czy zewnętrzne to jeszcze szczęście. Zastanawiając się nad tym, trochę odwoływałam się do "definicji". Jednej z definicji, jakie podał Osho, rozróżniając radość, szczęście, przyjemność i błogość - "szczęście" zewnętrzne byłoby jedynie przyjemnością według tego. Myślę, że rozróżnienie całkiem dobrze rezonuje.  To teraz trochę teorii z Osho (Radość. Poczucie szczęścia, które masz w sobie): 
        Przyjemność jest zwierzęca, szczęście jest ludzkie, błogość jest boska. Przyjemność cię wiąże, jest niewolą, zakuwa cię w łańcuchy. Szczęście daje ci trochę dłuższą linę, trochę więcej wolności. Błogość jest wolnością absolutną[...] Przyjemność zależy od innych. Szczęście nie zależy od innych, ale jest czymś od ciebie oddzielnym. Błogość nie zależy od niczego, jest integralną częścią ciebie.