Spike

bilet miesięczny PKS dla ucznia

4 posty w tym temacie

Czy moge kupic bilet ulgowy miesieczny podczas w wakacji na PKS ? (jestem uczniem)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Możesz korzystać z ulgi przez cały rok, pod warunkiem, że masz aktualnie podbitą legitymację szkolną.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

• Ostatnie aktualizacje statusu

• Kto jest online? (Zobacz całą listę)

Brak zarejestrowanych użytkowników online

• Kto jest na czacie

Obecnie brak użytkowników na czacie

• Hello
      Witam Cię serdecznie! Niestety tak twierdzi większość społeczeństwa, co powoduje, że prawie nikt nie jest oryginalny ;P Czym zajmujesz się na co dzień? 
    • Hello
      Witaj ciekawa osobo:).  Jak przejawia się twoja oryginalność? Ulubione piosenki i książki? I najważniejsze pytanie: Ile masz lat i jak masz na imię?  Mam nadzieję, że będziesz się tutaj dobrze bawić i nie uciekniesz szybko. zapraszam także na czat, gdzie szybko się zintegrujesz z nami:). 
    • Hello
      Kojarzycie takie chusteczkowe uczucie, które wiąże się z tym, że wasi znajomi są fałszywi ? Nie? Ja odczuwam je niemal codziennie. To tak zwana samotność. Dlatego zalogowałam się na to dziwne forum.   Ogólnie to nie bardzo wiem co napisać.  Tak w skrócie o mnie to : 1. Słucham każdego rodzaju muzyki (disco polo to nie muzyka!) 2. Dużo czytam. 3. Wattpad moim życiem <3 4. Jestem oryginalna To taki mały dodatek. Piosenka która ostatnio ciągle chodzi mi po głowie https://www.youtube.com/watch?v=G3vNyRk8bjs
    • Czy to bulimia?