• Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Majorek

Kazirodztwo

Recommended Posts

a ja sie zastanawiam... jakis czas temu bylam na filmie gdzie pokazana dla porownania "gorszego zla", kazirodczy zwiazek brata z siostra i lesbijski zwiazek tejze siostry z jej przyjaciólka. Powiem wam, ze mialam mieszane uczucia... I powiem wam tez, ze gdyby nie obwarowania prawne, niedopuszczajace zwiazku braci z siostrami, zastanawialabym sie czy jest to az tak godne potepienia...

swiat nie jest czarno-bialy.

jednak mam pewnosc, ze zwiazek matki czy ojca z dzieckiem, jest rzecza, na ktora bym sie nie zgodzila, Tu najczesciej dziecko nie ma wyboru...

Share this post


Link to post

na pewno nie z kimśtakim co widze od urodzenia codziennie!!! co mnie zna dokładnie! czyli rodzice, brat, siostra [no gdyby siostra była ładna to może... :devil: ] ale i tak tego nie zrozumiem... bo widok tej osoby jest nam juz znany od kilku[nastu?[ lat conajmniej. zrozumiem jeszcze z kuzynem lub kuzynka w tym samym wieku [oczywiscie z zabezpieczniem] jesli by był(a) sexy ale tak.. fuj

Share this post


Link to post
Przecież z rodziną nie można uprawiać sexu.

Dla chcącego nic trudnego ;]

Dla mnie to jest jak dla wiekszosci chore i obleśne :/

Share this post


Link to post

no napewno nikt zdrowy nie robi tego z rodzinka... bleee

to musi byc juz jakas choroba psychiczna zeby sie skusic na kuzynke/kuzyna a juz nie daj borze matke..

az szkoda gadac...:P

pozdro :wink:

Share this post


Link to post

a co powiecie o nekrofilii i zoofilii ? to jeszcze gorsze.

Wyobrazcie sobie w kostnicy lezy trup a ktos podchodzi i ... a blee ...

Share this post


Link to post

Jak miałem 8 lat podobała mi się kuzynka więc chyba miałem coś z głową ;)

Teraz to już by nie przeszło :P No cóż ilu ludzi tylu wykrętow;]

Z rodziną, którą znam od dziecka nie wyobrażam sobie tego w życiu ale szczerze np. gdybym poznał jakąs kuzynkę, której nigdy nie widziałem i zakochałbym się z wzajemnościa.. Na szczęście jednak nic takiego się nie zdarzyło i raczej nie zdarzy (uff..)

Share this post


Link to post

W Niemczech jest glosno o pewnym rodzenstwie. Chlopiec, zaraz po urodzeniu zostal oddany do adopcji. Dopiero w wieku 17 lat poznal swoja rodzona mame i rodzenstwo. Zakochal sie ze wzajemnoscia w jednej z siostr (wlasciwie byli dla siebie obcymi ludzmi). Sa para od kilku lat. Maja 4 dzieci (z czego 3 jest uposledzona). Mieli sprawe w sadzie. Facet dostal 2 lata (odsiedzial) a dziewczyna kilka miesiecy w zawiasach. Facet poddal sie w wiezieniu styrylizacji, wyszedl i znow sa razem. Podobno zyc bez siebie nie moga. Wszelkie proby rozdzielenia ich nie skutkuja. Juz teraz nie moga miec dzieci, wiec moze zostawic ich w spokoju? Ciezko jest przestac kochac na wezwanie. A skoro oni juz tyle lat walcza o ta milosc, to moze im pozwolic?

Share this post


Link to post

Myślę, że czasy Habsburgów i ich rodzinnych związków nas czegoś nauczyły... Na przykład tego, że dzieci z bliskiego pokrewieństwa rodziców rodzą się z upośledzeniami... Takim przykładem może być król Ludwik II Szalony... U mnie na osiedlu jest para która jest jednocześnie rodzeństwem... Teraz widzę, że ta kobieta jest w ciąży... żal mi ich i tego bidnego dziecka...

Share this post


Link to post

wiecie co dla mnie to jest naprawde wielkkkaaa pomyłka ludzi... oni chyba nie zdają sobie sprawy co robią... zresztą jak można się obarczyć taką hańbą...

Share this post


Link to post

jeszcze ciocie bzyknąć czy kuzynke to można :mrgreen: ale najbliższą rodzine to nie :twisted:

Share this post


Link to post
jeszcze ciocie bzyknąć czy kuzynke to można :mrgreen: ale najbliższą rodzine to nie :twisted:

hehe... z braku laku... :P :P :P :P

Share this post


Link to post

to patologia no.

co tu dużo gadać.

Inaczej jeśli rodzeństwo jest rozdzielona i tak na prawdę się nie zna. Pozna dopiero później i zakocha. To moim zdaniem jest dopuszczalne.

W Niemczech jest glosno o pewnym rodzenstwie. Chlopiec, zaraz po urodzeniu zostal oddany do adopcji. Dopiero w wieku 17 lat poznal swoja rodzona mame i rodzenstwo. Zakochal sie ze wzajemnoscia w jednej z siostr (wlasciwie byli dla siebie obcymi ludzmi). Sa para od kilku lat. Maja 4 dzieci (z czego 3 jest uposledzona). Mieli sprawe w sadzie. Facet dostal 2 lata (odsiedzial) a dziewczyna kilka miesiecy w zawiasach. Facet poddal sie w wiezieniu styrylizacji, wyszedl i znow sa razem. Podobno zyc bez siebie nie moga. Wszelkie proby rozdzielenia ich nie skutkuja. Juz teraz nie moga miec dzieci, wiec moze zostawic ich w spokoju? Ciezko jest przestac kochac na wezwanie. A skoro oni juz tyle lat walcza o ta milosc, to moze im pozwolic?

Wystarczającą karą jest upośledzenie dziecka.

Chcą być razem, niech będą.

Wkurza mnie to, że inni lydzie chcą za wszelką cenę zapanować nad życiem innych ludzi.

A miłość jest piękna, czemu jej zabraniać, jeśli oni tak na prawdę długi czas się nie znali?

Share this post


Link to post

To że rodzeństwo się nie znało jeszcze można zrozumieć, ale nie wiem jak można... fuj! Dla mnie wogóle dziwne jest to że brat kocha siostrę... oczywiście w sensie tak jak chłopak dziewczynę.

A o nekrofilii wolę nawet nie myśleć, z trupem.. brr..

Share this post


Link to post

Nawet jak pomyśle, że mogłabym z kimś z rodziny to ...ufff okropne!

Nie rozumiem jak tak niektórzy mogą.

A jak się czują, to tymbardziej.

A właśnie chodzi też o dzieciaki, które przez takie coś mają urodzić się chore?

Wydaje mi się, że Ci ludzie chyba sobie tylko w ten sposób urozmaicają swoje nudne życie.

Share this post


Link to post

po pierwsze nie zawsze pierwsze dziecko ze zwiazku kazirodczego rodzi sie ulomne, to zalezy od genow, przewaznie potrzeba kilku pokolen aby jakies dziecko urodzilo sie chore(to tak na marginesie)

dla mnie osobiscie to glupota!!! szczerzeto bardziej akceptuje zwiazki homoseksualne niz kazirodcze!!!

Share this post


Link to post
Co o tym myślicie? (jak coś to kazirodztwo to uprawianie sexu ojciec z córką, matka z synem lub ktoś z kimś z rodziny). Wg. mnie jest to chore. Przecież z rodziną nie można uprawiać sexu. Nie rozumiem takich ludzi. Lepiej już z prostytutką nie z kimś z rodziny :/

Oczywiście, że to jest chore.

Share this post


Link to post

Cóż, interesuję się Twincestem, czyli właśnie parami kraziorodczymi i jak narazie idzie pod ostrzał Bill i Tom Kaulitz-Trümper z Tokio Hotel, choć trochę mnie ta już moja fascynacja, hm, no nie wiem, nudzi?, może temu, że jej nie pielęgnuję, bo jakby chwilowo nie mam jak.

Ale cóż, takie wyobrażenia są sympatyczne i fajne, jednak nie wyobrażam sobie tego tak naprawdę, na real, nie sądzę, żeby to było możliwe, iż dwoje braci kochaliby się taką miłością.

Zresztą, twincest w wykonaniu bliźniaków Kaulitz to nasz wymysł, nasz, nastolatek.

Sytuacja, którą opisała swego czasu Magda jest zupełnie inna i coś takiego jest, no, po prostu inne. Cóż, może naprawdę dać im spokojnie żyć? Co szkodzi to ludziom? To ich życie.

Share this post


Link to post

chore, obleśne i niedopuszczalne.

(pamiętacie przecież Edypa).
)

Pamiętamy, lubię tą książkę.

Share this post


Link to post

Nie wyobrażam sobie seksu z członkiem rodziny. Po prostu czuje bariere, której nie można przekroczyć. To dla mnie chore, jak widze dla większości.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    • isia2408
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
  • Recent Status Updates

    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Filip

      Fifi! Do lekcji! ;D 
      · 3 replies
    • Martusiaaaaaa92

      Martusiaaaaaa92

      Po zamachu na London Bridge media i politycy mówią dobrze o tutejszych Polakach jak nigdy Co ciekawe, głównie lewicowi politycy i media, by pokazać, że imigranci z UE nie są tacy źli jak ich zwolennicy brexitu przedstawiają. Zwłaszcza, że drugi z bohaterów, rodowity Brytyjczyk, okazał się nie być bez skazy: jest mordercą niepełnosprawnej dziewczyny, który dopiero co wyszedł przedterminowo z więzienia.
      · 3 replies
    • Filip

      Filip

      Herbaty dawno nie piłem, tym bardziej na czas, ale podoba mi się kreatywność tych tytułów, z niecierpliwością czekam na następne.  
      · 16 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Filip

      Gdzie jest Fifi :> ;D 
      · 17 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Borowy

      Bierz kalendarze z pracy.
      Rozkręcamy biznes. Zyskiem podzielimy się po połowie ;D
      · 19 replies
  • Posts

    • Borowy
      Wraca isia2408
      Sorry ale muszę znów słodzić. <3 <3 <3   
    • Kalafior_Grozy
      Jak zginęło 1000 chomików?
      Chomik 636. Był domorosłym hodowcą świń. Jedną ze świnek właśnie chciał ubić, ale jako typowy  majsterkowicz chciał sobie jakoś ów proces usprawnić. Chciał on opracować domowej roboty paralizator. Świnka była pokaźnych rozmiarów, więc nasz dzielny chomiczek "zaprosił" do pomocy dwóch swoich koleżków. Plan nie był skomplikowany: nasz chomiczek miał złapać świniaka, pierwszy kolega miał mu zapodać odpowiednią dawkę prądu a drugi miał jak to mówią "pomagać". Dodam, że testów urządzenia wc
    • Kalafior_Grozy
      Oceń muze
      Kompletnie nie moje klimaty.    
    • Kalafior_Grozy
      Pytania i odpowiedzi
      Osobiście należę do tej nielicznej grupy facetów, którym chu*owo jest zarówno z zarostem jak i bez niego. Wydaje mi się, że nie ma na to złotego środka. Przy pewnych rysach twarzy lepiej mieć zarost, przy innych nie. Dla mnie ideałem typa z zarostem jest Leszek Lichota w czasie pierwszego sezonu "Watahy". Chciałbym wyglądać choć w połowie tak jak on.   Jakie masz poglądy polityczne i dlaczego akurat takie?
    • Kalafior_Grozy
      Co Ci sprawiło dzisiaj radość?
      Piwny wypad z bratem D. w miejsca gdzie jeszcze nie byłem.