Sign in to follow this  
Followers0
zebra_

lustrzanka - jaka najlepsza dla amatorki?

Recommended Posts

Witajcie ;)

Uwielbiam robić zdjęcia, ale na razie mam tylko zwykłą cyfrówkę, która, jak wiadomo szałowych zdjęć nie zrobi.. Postanowiłam, że skoro jestem przy kasie, to dobra okazja sprawić sobie lustrzankę cyfrową. Nie znam się jednak zbyt mocno na rodzajach aparatów, nie wiem, które są mniej, które są bardziej zaawansowane w funkcjach itd.. Może Poradzicie mi, jaką lustrzankę wybrać na sam początek? i jeszcze jedno pytanie: czy warto kupować używaną?

Pozdrawiam ;)

Jasne, że warto używaną, trzeba tylko być ostrożnym i wiedzieć na co zwracać uwagę przy zakupie.

Ze swojej strony mogę na początek polecić Ci zakup jakiejś dobrej książki foto, aby zakup lustra był świadomy, a zdjęcia robione z głową.

Inaczej nie będzie wielkiej różnicy pomiędzy zdjęciami z kompaktu a z lustra, pomijając samej obecności lustrzanki ;)

Hmmm.. co do robienia zdjęć lustrzanką, to miałam taką kiedyś w ręce na parę dni, robiłam zdjęcia i wydaje mi się, że szybko się uczę. Z resztą nauka z książki to nie dla mnie, wolę praktykę od teorii :) Może jednak doradzisz jakiś model?:)

ale na razie mam tylko zwykłą cyfrówkę, która, jak wiadomo szałowych zdjęć nie zrobi.. Postanowiłam, że skoro jestem przy kasie, to dobra okazja sprawić sobie lustrzankę cyfrową.

Po co? Zostaw pieniądze rodziców w spokoju.

To nie aparat robi zdjęcia, to ty robisz zdjęcia.

jeszcze jedno pytanie: czy warto kupować używaną?

warto

Poradzicie mi, jaką lustrzankę wybrać na sam początek?

Jeśli chcesz robić zdjęcia amatorsko i nie masz zamiaru zagłębiać się nigdy w ten temat, co to przysłona i po co to jest i tak dalej, zostań przy kompakcie. Wyjdzie ci na zdrowie.

Jeśli koniecznie chcesz kupić lustrzanke możesz kupić 350d albo z innej beczki d90

o moich rodziców się nie martw, od dawna na siebie zarabiam. pff