skate666_

niskokaloryczne przekąski

13 postów w tym temacie

hej. tak jakby się odchudzam ;)

ale czasami jestem głodna i nie chce zjeść ciastek czy czegoś .. znacie jakieś dietetyczne przekąski ?

tylko proszę nie piszcie że mam zjesć marchewke czy coś takiegi ;)

to własnie ma być smaczen :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

może to banalne - suszone albo świeże owoce? na pewno mniej tuczące od czekolady i ciastek :D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hm. suszone są wysoko kaloryczne ;)

owoce również mają użo cukrów ale je czasami jem, ale lubie tylko melony, arbuzy, jeden gatunek jabłek, truskawki i w ogóle 'letnie' owoce wiec jak na razie raczej to odpada ..

; <

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie powinno się "przekąsać" przy jakiejkolwiek diecie ; d

ale jeśli już to może takie chrupkie pieczywo? wafle ryżowe? kisiel? ; )

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hm. mam tak, ze jeśli nawte zjem takie chrupkie pieczywo to i tak jestem głodna ; O

a wafle ryżowe dobry pomysł miałam je [zjadłam niedawno] ale ograniczam bo są dobre a jeden ma 30kcal wiec lepiej z nimi nei przesazać

kisiel oO. musze sobie zorbić .. ;)

PS czy to prawda że taka zupka np. Vifon złoty kurczak czy rosół,nudle z makaronem [ mówie o zupce z paczki- chińskiej] ma aż prawie 400kalori!! ????? :crazy:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie wiem , bo na ogol nie jadam, ale to możliwe ; D

kup sobie chrom + witamina b3 naturkaps , nie jest drogie, a pomaga, z tego, co zauważyłam

Myślę, że musisz przyzwyczaić swój żołądek do tego, że jesz mało, ale cześciej, żeby wiedział, że nie można się napychać tak na raz ; D

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Twoja dieta nie będzie efektywna jeśli będziesz chrupać cokolwiek między posiłkami. Posiłki je się co 2-3h, jeśli jesteś głodna po 1-1,5h od posiłku to znak, że szamka do pupy. Trzeba sobie skomponować jadłospis i dostosować ilościowo, żeby nie chodzić z pustym żołądkiem. Ehh... ja już sobie wyobrażam jak ten Twój jadłospis wygląda... :roll:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

kup sobie chrom + witamina b3 naturkaps , nie jest drogie, a pomaga, z tego, co zauważyłam

pomaga na co ? :)

Miszcz_ chyba dobzre sobie wyobrażasz mo=ój jadłospis ;)

nie umiem sie odchudzać xd

albo jem co chcesz albo głodówka ;x

a teraz już nie chce głodówki bo to kolejna zmiana metabolizmu itd.

ale musze shcudnąc wiec pewnie i tak na tym skończę xd

ale jak na razie staram sie jeść z 4-5 posiłków dziennie ale jak na razie ciężko . chyba moja ulubiona "dieta" to 2 posiłki dziennie wiem że to głupi i nie skuteczne chyba że posiłki są małe i nieskokaloryczne ale moje ulubione xd

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

zmniejszaja apetyt, hamuja przemiane weglowodanow w tluszcze, reguluja poziom stezenia cukru we krwi, pomagaja w utrzymaniu dobrej kondycji podczas diety ; )

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
:) Oj rozumiem twój dylemat - odchudzam się od 3 miesięcy tylko przez zmianę sposobu żywienia i wiem, że nie ma sensu się strasznie katować i czasem warto pozwolić sobie na jakąś przekąskę, bo psychicznie nie czuje się wtedy przymusu żeby nie jeść słodyczy cały czas. Normalnie jem dużo owoców, bo lubię :) suszone też i orzechy czy pestki, a nawet owsianki ale z błonnikiem profibry i paluszki słone, albo wafelki dla dietetyków (bo czekolada jest okropna), w końcu "nie samą marchewką się chudnie" nie dajmy się całkowicie zwariować, a jak masz potem wyrzuty sumienia to 50 brzuszków w ramach wyrównania kalorii :) ja tak robię i chudnę 2 kg na miesiąc tylko jedząc i brzuszkując :)
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przede wszystkim spożywaj od czterech do pięciu małych posiłków dziennie oraz staraj się wypijać dużo wody. Jednak i te posiłki mogą przybrać formę przekąsek, niekoniecznie dań. Unikniesz wtedy niezdrowego podjadania między posiłkami.

Przykładowe przekąski:

PRZEKĄSKI - 100 kcal

1. duże jabłko

2. grejpfrut lub duża pomarańcza

3. mały banan

4. truskawki, maliny, borówki amerykańskie,

agrest - 4 garście (300 g)

5. ¼ melona (250 g)

6. 4 plastry ananasa z puszki

7. szklanka kisielu owocowego lub galaretki

8. mały batonik Fitness

9. 4 kostki gorzkiej czekolady

10. duża kulka lodów mlecznych

11. 9 małych ogórków kiszonych

12. 10 sztuk migdałów lub orzechów

laskowych

13. 2 łyżki łuskanych pestek z dyni

14. kefir lub jogurt naturalny małe

opakowanie (150g)

15. niecała puszka tuńczyka w sosie własnym

16. mała parówka drobiowa

17. jedno duże jajko gotowane

18. 4 kromki pieczywa chrupkiego pszennego

19. 3 wafle ryżowe

20. 200 g mizerii ze śmietaną 12% tłuszczu

(cały długi ogórek i trzy łyżki śmietany)

21. 3 szklanki różyczek brokuła (300 g) z

łyżeczką oliwy

22. pełna szklanka marchewki z groszkiem

(200 g) z łyżeczką masła

23. szklanka fasolki szparagowej lub kalafiora (100 g) z łyżką bułki tartej podsmażanej na

łyżeczce masła

PRZEKĄSKI – 200 kcal

1. Mały owocowy serek homogenizowany

plus kiwi

2. Jogurt z rzeżuchą (koperkiem)

szklanka jogurtu naturalnego light

2 łyżki otrąb pszennych

2 garście rzeżuchy, koperku lub

szczypiorku

sól morska

Składniki wymieszać i doprawić solą.

Poczekać chwilę, aż otręby zmiękną.

3. Kanapki lub toasty z szynką drobiową i

musztardą

2 pełnoziarniste kromki posmarować

musztardą, położyć na nich po kawałku

sałaty, plasterku polędwicy drobiowej

(lub wędzonego fileta z kurczaka lub

indyka) oraz plasterek pomidora i krążek

czerwonej papryki.

4. Serek pomidorowy

2 małe pomidory pokroić na cząstki,

wymieszać z 100g (5 łyżek) chudego

twarogu. Dodać łyżkę śmietanki 12%

tłuszczu. Doprawić do smaku solą morską i pieprzem z młynka (lub zwykłą solą i

pieprzem.

5. Sałatka owocowa z sezamem.

Obrać i pokroić gruszkę, kiwi oraz mango. Owoce wymieszać, zalać sosem z łyżeczki

miodu i soku wyciśniętego z pomarańczy. Sałatkę posypać łyżeczką sezamu. Sezam

można wcześniej uprażyć na patelni bez tłuszczu)

6. Malinowy kefir z płatkami kukurydzianymi:

Małe opakowanie kefiru i garść świeżych lub mrożonych malin (jagód, borówek,

truskawek agrestu do wyboru) i zmiksować z łyżeczką miodu. Całość posypać 3

łyżkami płatków kukurydzianych.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

slow, chyba wyczerpała temat :) Dodam tylko, że sama gdy byłam na diecie często jadłam jabłka (mają dużo błonnika, są smaczne, można się nimi nasycic i są oczywiście niskokaloryczne) lub kisiel, który dość dobrze zapycha i jest bardzo smaczny :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Ostatnie aktualizacje statusu

  • Kto jest online? (Zobacz całą listę)

  • Kto jest na czacie

  • Posty

    • Co teraz pijecie?
      Energetyk o smaku gumy balonowej [oficjalnie pitahai - czymkolwiek ono jest - granatu i limonki].
    • Inwestowanie w nieruchomości
      Cześć wszystkim! Zastanawiał się ktoś nad pójściem w kierunku inwestycji w nieruchomości? Odziedziczyłem mieszkanie w innym mieście po dziadkach i w zasadzie bez wielu refleksji postanowiłem je wynając studentom. Okazuje się, ze to całkiem spoko sposób na zarobek. Teraz jestem w trakcie kupna apartamentów w Rowach<ciach> i powiem Wam, że tak planuję, że to może być dobra inwestycja. Bo Rowy to nad morzem, to we wakacje wynajmować będę jako apartament wypoczynkowy, zimą też się zawsze ktoś znajdzie do wynajmu, kto lubi jeździć zdrowotnie nad morze, a na starość sam mogę zamieszkać - mieszkanie nad morzem, no nie jest to coś cool o czym każdy marzy? Ktoś jeszcze ma podobne doświadczenia z wynajmu mieszkań? Albo zamierza inwestować w nieruchomości? To podobno najbezpieczniejszy sposób lokowania pieniędzy   //I pójdzie ostrzeżenie...
    • Podstawowe Ubezpieczenie zdrowotne
      ale musisz się chyba ubezpieczyć w tych ubezpieczeniach społecznych - w zusie figurować musisz, no i innej opcji nie ma. a gdybyś chciał coś dodatowego, to jest wiele opcji. polecam sięgnąć do <ciach> , bo tam mają wiele ofert z różnych ubezpieczalni i wybierają najlepszą opcję. a jeszcze do tego wspierają charytatywne przedsięwzięcia albo sport, w zależnosci co sobie klient wskaże w umowie (to jest w cenie  ) także polecam  
    • Seriale
      Obejrzałem w końcu "Stranger Things" i choć nie jarałem się przesadnie nigdy tego rodzaju klimatem, to muszę przyznać, że całkiem z głową jest to wszystko skonstruowane. Z pozycji bardziej klasycznych, w poniedziałek rusza na Pulsie2 nowy sezon CSI Las Vegas i też zapewne będę oglądał wieczorami.
    • Jakie pytanie najbardziej Cię denerwuje?
      Czwarta rano, telefon dzwoni i pierwsze co słyszysz "Obudziłam/em?"
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      84127
    • Najwięcej online
      833

    Najnowszy użytkownik
    DhTraitor
    Rejestracja
  • Statystyki forum

    • Tematów
      57837
    • Postów
      1421108