polonistka88

PRACA MATURALNA

2 posty w tym temacie

Jestem Studentką 3-go roku filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego. Mam do sprzedania 6 prac rzetelnie napisanych przeze mnie. Każda praca zawiera bibliografię (literatura podmiotu i przedmiotu)wraz z całym konspektem (plan ramowy wypowiedzi) oprócz tego do pracy z zakresu malarstwa załączam reprodukcje.

GWARANTUJĘ PO KUPIENIU PRACY KONTAKT ZE MNĄ. W RAZIE WSZELKICH WĄTPLIWOŚCI JESTEM ZAWSZE DO DYSPOZYCJI ! (niektórzy po otrzymaniu kasy nie odpisują na pytania i nie udzielają wszelkich info.! Zależy mi by swoją pracę wykonać kompleksowo i jako przyszła nauczycielka dbam o to by uczeń był w pełni przygotowany do matury !)

PISZĘ RÓWNIEŻ NOWE PRACE !

Cena napisanej już prezentacji : 40 zł

Cena nowej: 50-80 zł w zależności od trudności tematu

Tytuły prac:

1.„Przedstaw kreacje bohaterów literackich, którzy doświadczyli okrucieństw II wojny światowej i próbują odbudować świat wartości .

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Niepoprawna nazwa tematu - nie piszemy capsem.

2. Zamiast skłonić młodzież do nauki, nakłaniasz do oszustwa i chcesz na tym zarobić, brawo.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

• Ostatnie aktualizacje statusu

• Kto jest online? (Zobacz całą listę)

• Kto jest na czacie

• Wasze blogi
      https://www.facebook.com/Wydajemisieblog/ Z dwójką znajomych piszę o wydawaniu książek (oni robią research i tworzą serious content, a ja czasem tylko odstawiam swawolne heheszki). Zostawiam link do Facebooka, a nie Wordpressa, bo mamy dopiero tydzień, a pokazaliśmy to światu wczoraj, ale już za moment przenosimy się własną, piękną domenę i wtedy to już hulaj dusza, piekła nie ma. Będą wywiady, wydawanie od kuchni, eventy, cuda na kiju. Czasem i jakąś książkę będzie można wygrać.  Polubcie, zanim to będzie modne. 
    • Operacje plastyczne