ziom4321

Podryw na dyskotece szkolnej.

8 postów w tym temacie

Maniery nakazują się przywitać jako nowemu użytkownikowi forum. Więc witam wszystkich serdecznie. Forum polecił mi kumpel z klasy. Zastanawia mnie kilka rzeczy, więc może dla lepszego porządku, ponumeruje pytania.

1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

2. Czy istnieją jeszcze laski, które lubią uprzejmych gośći, np.: dziękują za taniec, itp.?

3. Jakim tekstem zagadać do laski po dysce, imprezie.?

4. Czy kobiety zwracają uwagę na wygląd (twarz)?

5. Jak się ubierać na dyskę imprezę?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

1.Skoro to dyskoteka, to zaproś do tańca - nie napinaj się, ani nie napalaj, bądź naturalny, i nie żałuj uśmiechu :wink:

2. Cóż jak dla mnie to wynika z kultury osobistej, która jest naturalną częścią człowieka.

3.Wrzuć jej, że świetnie tańczy, że fajnie by było powtórzyć albo że nie wiem .. fajnie wygląda, czy ,że chciałbyś się wymienić numerami gg, fona..

4.W jakiś sposób każdy to robi - jedni robią z tego priorytet inni zaś tylko dodatek. Poza tym pamiętaj że ludzie różnie i indywidualnie zwracają uwagę na piękno.

5. Ubierz się lekko ale gustownie. Nie ubieraj marynarki do trampek ani swetra w paski do glanów. Jeansy + Bluzka + Jakaś czapeczka (jeśli nie nosisz czapeczki - to nie uliż się jak plastuś, ani nie wysmaruj włosów żelem, bynajmniej nie tak żeby świeciły jak Neony w Las Vegas)

dobry wujek, nic innego Ci nie doradzi :mrgreen:

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

Hej Mała, co tak stoisz jak widły w gnoju?

2. Czy istnieją jeszcze laski, które lubią uprzejmych gośći, np.: dziękują za taniec, itp.?

Chyba każda lubi uprzejmych gości. Nie spotkałam jeszcze takiej co lubi chamstwo.

3. Jakim tekstem zagadać do laski po dysce, imprezie.?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Nic madrzejszego jak IgreKowiCz nie wymysle. Najprostsze rozwiaznie jest tu najlepsze.

2. Tak. Czasem usmiech wystarczy za "dziekuje"

3. "milo byloby sie lepiej poznac" czy cos w ten desen. Wymiencie sie jakimkolwiek numerem czy adresem. Ale nic na sile - widzisz ze nie ma ochoty to odpusc.

4. Tak. Ale co w tym dziwnego.

5.

Ubierz się lekko ale gustownie.

i to wystarczy.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

Zakurwisz w dens bejbe? ...

2. Czy istnieją jeszcze laski, które lubią uprzejmych gośći, np.: dziękują za taniec, itp.?

Uwierz,że każda poczuje się mile zaskoczona,jeśli byś tak powiedział.

A wygląd? nie ubieraj się jak casanva,bo wyjdziesz na taniego uwodziciela od którego wali woda po goleniu na kilometr.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

Cześć fajna foczka z Ciebie.

2. Czy istnieją jeszcze laski, które lubią uprzejmych gośći, np.: dziękują za taniec, itp.?

Taniec?! Od razu do WC i robicie co trzeba.

3. Jakim tekstem zagadać do laski po dysce, imprezie.?

Ach, ty też się tak spociłaś?

4. Czy kobiety zwracają uwagę na wygląd (twarz)?

Umyj się i będzie dobrze.

5. Jak się ubierać na dyskę imprezę?

Eleganckie spodnie, marynarka, krawat lub mucha.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

Możesz zapytać, jak jej się podoba zabawa, czy jest tu pierwszy raz, nie wiem, cokolwiek, tylko żeby pasowało do miejsca i czasu :P

2. Czy istnieją jeszcze laski, które lubią uprzejmych gośći, np.: dziękują za taniec, itp.?

Oczywiście, że tak. Kultura przede wszystkim.

3. Jakim tekstem zagadać do laski po dysce, imprezie.?

Ojej, to zależy od tego, co robiliście i jak się bawiliście. My Ci możemy podać tylko jakieś przykładowe teksty, typu "fajnie było, mam nadzieję, że zobaczymy się na następnej zabawie"

4. Czy kobiety zwracają uwagę na wygląd (twarz)?

A Ty nie zwracasz? Chyba każdy zwraca na to uwagę. Inną kwestią jest to, czy stawia to na pierwszym miejscu.

5. Jak się ubierać na dyskę imprezę?

Normalnie, tak jak lubisz. Z tego co zaobserwowałam, faceci zwykle ubierają jakieś spodnie i t-shirt ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Jak zagadać do laski na dyskotece, imprezie itp. (jakim konkretnym tekstem, kilka przykładów)?

zapytaj o zapalniczke (jesli palisz), o to czy mozesz sie dosiasc np z kolegami, jak jej sie podoba, czy czesto tu bywa. cokolwiek.

2. Czy istnieją jeszcze laski, które lubią uprzejmych gośći, np.: dziękują za taniec, itp.?

Tak. ja np bardzo to sobie cenie. :)

3. Jakim tekstem zagadać do laski po dysce, imprezie.?

jak sie czujesz? jak mija dzien? tak jakbys pisal do kogos nie bedac wczesniej na imprezie. wykaz inicjatywe.

4. Czy kobiety zwracają uwagę na wygląd (twarz)?

Tak. nie musi byc piekna ale zadbana. w tym ladne zęby umyte przedewszystkim, cera hmm byle nie tlusta i takie tam.. :D

5. Jak się ubierać na dyskę imprezę?

Jeansy, jakas kosuzlka, czesto biala z jakims napisem. zalezy jak jestes z wiekszego mista mozesz ubrac sie bardziej odwaznie jakis kapelusik fajna koszula, kontrowersyjnie. jesli z mniejszego mozesz zostac uznany za durnia :)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Ostatnie aktualizacje statusu

  • Kto jest online? (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Kto jest na czacie

    Obecnie brak użytkowników na czacie

  • Posty

    • Czy w Polsce zapanuje totalitaryzm?
      Problemem ludzi myślących jak ty bywa nie zrozumienie w pełni lub nie zaakceptowanie praw jakimi rządzi się demokracja.Najwyższa pora sobie to uświadomić.. Uwielbiam patrzeć na to jak postkomuna nieporadnie porusza się dzisiaj w obszarach uświadamiania spoleczeństwa. Od lat stosują zasadę że najciemniej bywa pod latarnią a to że w demokratycznych wyborach padł taki wynik jaki padł uważają za wypadek przy pracy, nie przemawia do nich fakt że tak wielu ludzi miało po prostu dość. Tak wygląda demokracja peryferii po bolszewickiej Rosjii. Jeśli w Polsce zapanuje totalitaryzm to będzie to totalitaryzm bolszewicki lub żydowski. Po to nas wlaśnie sklócają. To że setki tysięcy energicznych i inteligentnych osób wyjechaly za granicę Polski jest im również na ręke.
    • Twój ulubiony wiersz
      BURZA, OSTATNI DZIEŃ MAJA

      Od rana suka nie ruszyła jedzenia, ona wie zawsze wcześniej, teraz pociemniało, jest burza, leży obok i dyszy histerycznie, nie bój się, nie bój się, można mówić w kółko, nie bój się, ale ona się boi, mówienie to za mało, należałoby wyłączyć burzę, nie mam takiej umiejętności, wielu umiejętności nie mam, ale teraz najbardziej brak mi tej. 

      M.Świetlicki [w:] Drobna zmiana 
    • Oceń muze
      Generalnie ta piosenka jednie kojarzy mi się z serialem Lost, jeszcze z tej "dobrej" jego części, którą dało się oglądać. Generalnie lubię ten utwór, ale zdecydowanie jakoś nie ten nastrój. 4/6   Podczas podróżowania w ten weekend dzięki dziewczynie zacząłem męczyć to:   
    • O czym teraz myślisz?
      Świecie, czemu tak uparcie nie chcesz wrócić na swoje miejsce?
    • O czym teraz myślisz?
      To będą ciężkie 4 miesiące...
  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      85338
    • Najwięcej online
      7884

    Najnowszy użytkownik
    edison12
    Rejestracja
  • Aktywni użytkownicy

  • Statystyki forum

    • Tematów
      58023
    • Postów
      1420023