Jump to content

Sylwester - gdzie, z kim, jak?09/10

Pietro_0

Recommended Posts

Posted

Jak spedzacie tegorocznego sylwestra , gdzie go spedzacie, z kim go spedzacie, jakich specyfików na nim bedziecie probowac, i przedewszystkim jak z transportem w te i we wte?

Ja obecie mam problem z transportem jeszcze probuje znalezc jakas mozliwosc ale ciezko.

Jak bylo w tamtym roku?

Posted

Ja w tym roku jakoś nie mam zbytniej ochoty świętować, także raczej nigdzie się nie wybieram. A w tamtym roku impreza była fantastyczna, tyle że nie ma zbytnio możliwości jej powtórzyć w takim samym składzie.

Posted

w tym roku jestem kierowca. jedziemy na koncert do innego miasta. raczej daleko. nie jedna impreza w ciagu roku jets lepsza od sylwestra wiec nic mi sie nie stanie jak nie wypije :P

Posted
Jak bylo w tamtym roku?
Było beznadziejnie zimno. Mnóstwo sprzeczek wśród prawie wszystkich par. Głośne płacze. Połowa wybyła na małe co nieco do domków -była jedna wielka kicha. ;]

W tym zapowiada się teoretycznie lepiej. Chociaż towarzystwo się rozsypało po kątach i naprawdę niewiele osób z dawnego grona będzie ze mną świętować. Tradycyjnie Sylwester nad morzem.

Jestem nastawiona dość sceptycznie. Chciałabym być miło zaskoczona..

Posted

Kolega kolegi ma dwa domy, ten jeden stoi pusty, tam prawdopodobnie będzie impreza. Byle rano obudzić się w ubraniu :lol:

Posted

w domu na pół "rodzinnie". niestety, bo mam ochote na większa impreze. no nic, może złapie się coś w "locie" :D

Posted

W domu, sam. Nie ma z kim, a jakiś wielki imprezowicz to ze mnie nie jest. Dla mnie Sylwester to normalny dzień, nie daję się zwariować :P Nie wiem czemu, ale zawsze nabijam sie z 15-16 latków jarających się sylwkiem już kilkanaście tyg przed nim ^^ Zresztą oni nie są jedyni, którzy ciągle o tym nawijają :)

Posted

1262096834_by_MsLonely_500.jpg

I tyle ode mnie. albo zrobię całonocny maraton z filmami. ;)

Posted

W tamtym roku, w kameralnym gronie [jakieś sześć osób?] ale miło (;