Jump to content

To i ja sobie pozwole ... a co :-)

Guest CapaciousCore

Recommended Posts

Guest Anonymous
Posted

To moze i ja. Krotko i na temat. Na chwile bierzaca mam 20 na karku. Od paru dobrych lat jestem w branzy programistycznej/webmasteringu. W wolnych chwilach aby umilic sobie czas i zszargac nerwy pocinam w Counter Strike. Po za tym nolifowym zajeciem jezdze na rowerze, slucham muzyki, robie wypady motocyklem oraz spaceruje po lesie i parku. Ino pewnie sie znajdzie wiecej takich rzeczy lecz na start wystarczy.

Posted

Ciekawa osobowość :)

Witaj i życzę miłego spędzenia czasu w naszym gronie :)

Posted

Witam :D CS- maniaka :P

Jakiej muzy sluchasz? ;]

Guest Anonymous
Posted

Kiedys tylko rock. Teraz wszystko poza disco polo. Od ow rocku, przez pop, po rap (w tym amerykanski, francuski, grecki, polski -> tylko Ci z przekazem), techno (tylko trance nie "lumpa lumpa"). Metalu nie slucham mimo, ze czasami podchodze pod niego przez wyglad.

Posted

Baw się dobrze :mrgreen:

Posted

cześć. Zostań z nami na dłużej. :)

Posted

Witam rówieśnika. Życzę mile spożytkowanego czasu na forum. Pisz mądrze. ;)

Posted

Witaj :) Owocnego postowania :-)

Posted

Witaj na forum :wink: Mile spędzonego czasu, życzę.

Posted

Witaj CapaciousCore,

Posted
polski -> tylko Ci z przekazem)
a kogo konktrenie, jeśli można wiedzieć? ;)

witaj (;

Guest Anonymous
Posted

Eldo, Pezet, kiedys kasta, o.s.t.r, pfk, pih, zipera swojego czasu. Wszystko to co jest klasyka, nie idzie pod komercje. Nie znosze komercji! Ja sie nie kieruje szeleszczacym banknotem z porownaniu do wiekszosci. Kult pieniadza niszczy ten swiat.

Komercyjnym gniotom mowie stanowcze NIE!

Posted

CapaciousCore, szybko wpadły mi w oko Twoje wypowiedzi. Zapowiadasz się bardzo ciekawą Osobą na forum. Z własnym zdaniem, dobrym gustem i klasą. Tego nam tutaj brakuje.

Witaj! ;)

Guest Anonymous
Posted