Jump to content

Zdjęcia

~mademoiselle

Recommended Posts

Posted

1.

85048252.th.jpg

2.

dsc0227k.th.jpg

3.

dsc0185ht.jpg

4.

dsc0200m.jpg

Chciałam zaznaczyć, że co do fotografii - jestem mega początkującą amatorką.

Posted

Zmień tematykę bardziej na przyrodę, bo portrety (a tym bardziej takie) wywołują u mnie zniesmaczenie ;P Trochę ostrość mogła by by lepsza w 3. Tak o jest nawet dobrze z obrazem, ale mogłabyś robić zdjęcia z innej perspektywy.

To taka moja amatorska uwaga ;)

Posted
Zmień tematykę bardziej na przyrodę, bo portrety (a tym bardziej takie) wywołują u mnie zniesmaczenie ;P

~mademoiselle, niczego nie zmieniaj, robisz zdjęcia o takiej tematyce jaka Tobie pasuje ;)

mi się podoba pierwsze. dziewczyna po prostu siedzi i patrzy, dość szczere. poza tym, nie czuję tych zdjęć, może dlatego, że nie są w moim klimacie. są takie gładkie, wyretuszowane, przez to nieco sztuczne, ale jest mnóstwo ludzi, którym się to podoba.

generalnie, jestem za pierwszymi dwoma.

miłej dalszej zabawy ze zdjęciami! ;)

Posted

Urocze modelki ;)

Świetne!

Posted

Podobają mi się, świetne są. ;)

Posted

Zdjęcia są ładne. I w sumie tylko ładne, nie zachwycają, nie zaciekawiają.

Posted

Pierwsza fotografia, to czysty profesjonalizm. Zainwestuj w lepszy sprzęt, naucz się czym jest ISO, skupienie soczewki etc. Pomysły masz, teraz poducz się trochę i zacznij biegać i szukać tematów. Kto wie? Może coś z tego wyjdzie.

Posted
Zmień tematykę bardziej na przyrodę, bo portrety (a tym bardziej takie) wywołują u mnie zniesmaczenie ;P

Chyba żartujesz sobie...

niczego nie zmieniaj,

nie mam zamiaru :)

nie zachwycają, nie zaciekawiają.

czymże może zadziwić portret?

Pierwsza fotografia, to czysty profesjonalizm.

miło mi bardzo

Zainwestuj w lepszy sprzęt,

zainwestowałam już 4000zł w nikona d80... Mało jak na początek?

Zbieram na d300.

naucz się czym jest ISO, skupienie soczewki

chyba wiem co to jest... :)

Posted