Mara

dziewczyny i nałogi

Recommended Posts

wiem, że był podobny temat, ale ciekawi mnie jedna kwestia.

Pijecie czy palicie? Czy może coś innego? Zaczęłyście dla towarzystwa, po prostu to lubicie, może z jakiegoś innego powodu? Czy wasi rodzice wiedzą o tym?

Jeszcze jedno: czy znacie osoby, które odmawiają i jaki jest wasz stosunek do nich?

PS: czy jest abstynent? ktoś, kto nie pali, ani nie pije?

Share this post


Link to post

papierosa nie miałam w ustach

piję, ale się nie upijam

abstynentką byłam dość długo, ale nigdy nie miałam z tym problemu, bo jak ktośmnie namawiał to z sympatii.

ogólnie grzeczna ze mnie dziewczynka :wink:

a moim jedynym uzależnieniem jest mleko.

Share this post


Link to post

Ja abstynentka na pewno nie jestem :lol: Pijam i to dosc czesto w soboty zwykle. Jest to najczesciej browarek...ale zdarzy sie w porywach i winko lub cos mocniejszego...jednak nie przepadam za alkoholem az tak bardzo...wiec najczesciej gdy pijemy kolejna kolejke ja sie usuwam na momencik i wracam za chwilke jak gdyby nigdy nic :D :D Ale ogolnie odkad chodze do liceum imprezki bez jakiegos trunku nie pamietam :P Ale juz mi to nie przeszkadza :D

Share this post


Link to post

Nie palę, nigdy nie próbowałam i nie zamierzam. Nie lubię przebywac wśród palaczy bo mam bardzo wrażliwy węch :P Palenie wydaje mi się okrutnie nieestetyczne, niehigieniczne; a już dziewczyna z papierosem... tragedia.

Z alkoholem - na imprezach w pubach, klubach symboliczny drink. Poza tym dobre winko do obiadu - często z rodzicami. Piwo sporadycznie. Mocnego alkoholu - w ogóle.

Rodzice wiedzą, co, jak i ile piję... bo sama potrafię się pilnowac i schlanie się byle czym, byle gdzie, z byle kim naprawdę mi nie impouje...

Share this post


Link to post

Kiedyś paliłam sporadycznie,ale już przestałam. Jeśl chodzi o alkohol to piłam duzo w czasach gimnazjalnych,niestety były to przeważnie tanie wina. Byłam gówniarą,skończyłam z tym dopiero gdy rodzice przyłapali mnie kompletnie pijaną.. i teraz bardzo ciesze się że tak się stało. Obecnie piję tylko okazyjnie i małe ilości.

Share this post


Link to post

Hej... ja jestem facetem ale postanowilem sie wypowiedzieć.... Każdy (a przynajmniej część ) z nas oswoił sie z wizerunkiem "pijaka" ale zauważyłem że ostatni coraz więcej nastolatkow "przesadza z alkoholem" a zwlaszcza młode dziewczyny :!: :!: :!: :!: ...i to mnie przeraża :D a kobieta z papierosem nie jest dla mnie wartościowa bo sama sie nie szanuje :) ...może jestem szowinistą:):):)

Share this post


Link to post

Nie palę i nie ćpam. Alkohol odświętnie xD

kobieta z papierosem nie jest dla mnie wartościowa bo sama sie nie szanuje

Rozumiem, że dziewczyna się nie szanuje jeśli się puszcza czy coś w tym stylu, ale uważać że dziewczyna się nie szanuje tylko dlatego że pali??

No to jest bardzo mało dziewczyn które się szanują!

Mnie śmieszy jak pali jakaś dziewczynka, albo chłopczyk w wieku 11/12 lat, a wiem, że takich dużo smarkaczy.;]

Share this post


Link to post
a kobieta z papierosem nie jest dla mnie wartościowa bo sama sie nie szanuje

Mółbyś mi to wytłumaczyć, bo nie bardzo rozumiem. I dlaczego wg Ciebie palący mężczyzna jest wartościowy,ale paląca kobieta to już się nie szanuje?

Share this post


Link to post

Ogólnie palenie jest takie do dupy. :P Nigdy nie próbowałem i nie zamierzam bo ten smród jest nie do wytrzymania. Nie mógłbym być z dziewczyną która pali. :?

Share this post


Link to post

ja jestem od jakiegos czau abstynentka:P kiedys to przy okzaji jakichs spotkan towarzyskich, imprez ognisk zawsze sie cos wypilo czy zapalilo, ale od roku mam chlopaka ktory wogole nie pije nie pali nie bierze i mi tez nie pozwala, na poczatku mnie to wkurzalo ale teraz jestem zadowolona:)

Share this post


Link to post

Nie palę, jak na razie. Pije na jakiś imprezach, spotkaniach, wycieczkach, w wakacje częściej. Pije w rozsądnych granicach, jeszcze nigdy nie upiłam się :)

Share this post


Link to post

Nie wiem czmu, ale dziewczyna z fajką nie wygląda dla mnie atrakcyjnie.

Nie palę,

nie ćpam,

trunki przy dużej okazji, nigdy pod bramą wino za 3,50. to nie dla mnie.

Share this post


Link to post

Nie pale. Stanowczo i tego sie bede trzymal, jakby to byl moj fundament zycia ;-)

Nie cpam? Raczej.

Pije od czasu do czasu, jak jest okazja. A okazje maja to do siebie, ze sie znajduja, kiedy trzeba ;-) W kazdym razie znam umiar (zazwyczaj) i swoje mozliwosci.

Co do ostatniego rodzice wiedza, nie musze sie kryc, czasmi rzuca jakims uszczypliwym tekstem odnosnie kaca. Gorzej jakby mnie zlapali z papierosem, ale szczesliwie sie sklada, ze mam do nich (papierosow ;-)) taki sam stosunek.

Abstynentow szanuje, nigdy nie namawiam do picia. Chociaz wiem, ze glupio sie czuja w podchmielonym towarzystwie. Tego nikt nie zaprzeczy chyba.

//edit

LOL, wlasnie sie zorientowalem, ze to nie dzial dla mnie ;-) Bynajmniej nie jestem transwestyta.

Share this post


Link to post

pale

pije - raczej tak na weekend z innymi, jak biegamy po nocy na dworze gdzies

Ja nikogo nie namawiam na to zeby palil albo pij butelke wodki albo cos tam. Przez to przeciesz nie zmieniam stosunku do tych osob LoL

Share this post


Link to post
Abstynentow szanuje, nigdy nie namawiam do picia. Chociaz wiem, ze glupio sie czuja w podchmielonym towarzystwie. Tego nikt nie zaprzeczy chyba

Za to pijący głupio czują się w towarzystwie abstynentów DZIEŃ PO, bo nie za bardzo pamiętają, co robili ostatniego wieczoru...

Ja piję bardzo sporadycznie, raczej w domu, w kameralnym towarzystwie. Na dużych imprezach w ogóle - sączę symbolicznego drinka przez cały wieczór - i dobrze mi z tym. Niech głupio czują się ci klęczący w toaletach a nie ja...

Share this post


Link to post

jak pije to tak, jak już ktoś wspomniał.w bardzo małych ilościach na wszelkiej maści imprezach (albo w ogóle) a jak już to kameralnie, z grupką znajomych.

Share this post


Link to post

nio dobra źle sie wyraziłem.... chodziło mi tu bardziej bardzo młode dziewczyny a nie kobiety... bo jak ktoś jest dorosły to może robić co chce a taki dzieciak 13-letni zarowno chłopak jaki i dziewczyna po prostu robią to dla "szpanu".

Podsumowując przepraszam wszystkie Panie, które poczuły sie urażone i prosze o wybaczenie... :) następnym razem będę sie zastanawiał co pisze :D

Share this post


Link to post

Ja jestem abstynentem nigdy nie piłem ani nie paliłem ani nic nie brałem. I bardzo się z tego cieszę. Nie mógłbym być z kimś, kto pali lub pije mam dziewczynę, która tak samo jak ja nie pije i nie pali i nic nie bierze

Share this post


Link to post
Rozumiem, że dziewczyna się nie szanuje jeśli się puszcza czy coś w tym stylu, ale uważać że dziewczyna się nie szanuje tylko dlatego że pali??

No to jest bardzo mało dziewczyn które się szanują.

Znam mnóstwo dziewczyn, które nigdy nie paliłe. Sama do nich należe, więc nie mów, że tak mało...

Dla mnie kobieta z papierosem wygląda po prostu nieestetycznie. Nie ma klasy.

Nie skreślam, nie krytykuje. Każdy ma wolną wolę.

Ale nie życzę sobie, żeby ktoś palił przy mnie. I o szesnastolatce palącej na ulicy też pomyślę swoje...

A w Bhutanie - a niby takie zacofanie na końcu świata ;) - handlowanie tytoniem i palenie papierosów jest zakazane w całym kraju :)

Share this post


Link to post

Nie palę i nie piję i nie mam zamiaru tego robić. W ogóle mnie do tego nie ciągnie.. A jeśli chodzi o dziewczyny i chłopców w wieku gimnazjalnym to oni robią to tylko dla szpanu. Wiem to z własnego doświadczenia i innych. Dużo już w życiu przeszłam i napatrzyłam się na ten świat... Nie powinniśmy pić ani palić przynajmniej do 18 roku życia, bo to jest straszne. dziewczyny uwierzcie, że chłopaków nie przyciągają nawalone laski i takie, którym jedzie z gęby alkoholem... :/

Share this post


Link to post

[fquote=mara-_-]Pijecie[/fquote]

Jak jest okazja to tak.

[fquote=mara-_-]palicie[/fquote]

Nie!

Share this post


Link to post
a kobieta z papierosem nie jest dla mnie wartościowa bo sama sie nie szanuje Smile

święte słowa. Choćby była nie wiem jaka ładna, zajebisty charakter itp ale pali to nie dziękuje. Nie skorzystam.

Nie wiem czemu ale strasznie mi się nie podoba jak dziewczyny palą, zresztą tankowanie w dużych ilościach też mi nie odpowiada no ale na imprezkach to normalka ale bez przesady, trzeba mieć swoje granice.

Share this post


Link to post
Choćby była nie wiem jaka ładna, zajebisty charakter itp ale pali to nie dziękuje. Nie skorzystam.

sorry, ale nie wierze. nie chodzi o to, ze klamiesz tylko o to, ze przeceniasz samego siebie.

i nie uwazam, ze wszystkie kobiety, dziewczyny, ktore pala nie maja do siebie szacunku. to ich wybor i jesli robia to z umiarem to moga sie szanowac, zero zwiazku.

co do temtu, ja nie pale, pije bardzo malo (pewnie to jeszcze nie ten wiek dla mnie :P ). innych-nie popieram, ale nie bede w to wnikac jesli nikomu nie przeszkadzaja.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    • Filip
    • mw2
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
  • Recent Status Updates

    • Filip

      Filip

      Słoneczny Filip niczym Słoneczny Patrol 8-) 
      · 4 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90

      Rzadko o coś proszę.
      Ale dzisiaj - proszę Was o pomoc.
      https://zrzutka.pl/bf8wmk
      · 0 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Filip

      Fifi! Do lekcji! ;D 
      · 3 replies
    • Martusiaaaaaa92

      Martusiaaaaaa92

      Po zamachu na London Bridge media i politycy mówią dobrze o tutejszych Polakach jak nigdy Co ciekawe, głównie lewicowi politycy i media, by pokazać, że imigranci z UE nie są tacy źli jak ich zwolennicy brexitu przedstawiają. Zwłaszcza, że drugi z bohaterów, rodowity Brytyjczyk, okazał się nie być bez skazy: jest mordercą niepełnosprawnej dziewczyny, który dopiero co wyszedł przedterminowo z więzienia.
      · 3 replies
    • Filip

      Filip

      Herbaty dawno nie piłem, tym bardziej na czas, ale podoba mi się kreatywność tych tytułów, z niecierpliwością czekam na następne.  
      · 16 replies
  • Posts

    • Shady-Lane90
      Hity i Kity Spożywcze
      @Kerosine nazwa gryczotto jest strasznie odpychająca, nie neguję jednak faktu, że może być to smaczne. Mamy już jednak kaszotto, risotto i teraz gryczotto.... brak tylko jeszcze chujotto ;D 
    • Kerosine
      Hity i Kity Spożywcze
      Kategoria Zdrowo na gotowo część pierwsza: Zdecydowanie nie tylko najbardziej udany wariant dań [teoretycznie] obiadowych Innej Bajki, ale również ogólnie najlepszy produkt z ich oferty; znakomity szczególnie w połączeniu z chłodnym kefirem. Do nabycia w Auchan, wybranych Rossmannach [u mnie w największym - reprezentacyjnym - sklepie tej sieci znajdującym się w galerii handlowej] oraz okazjonalnie w Żabce. Wysokobiałkowe i niskokaloryczne, a zatem polecane przede wszystkim 
    • mw2
      Ateizm - Wasze opinie.
      Podpisuję się pod tym   Nie wartościuję ludzi pod kątem ich wiary. Wśród znajomych mam zarówno osoby wierzące, jak i ateistów, a ich wiara lub jej brak nie wpływa na moje postrzeganie ich. 
    • mw2
      Kucharki
      Lubię gotować. Niestety w ciągu tygodnia mam na to mało czasu, dlatego ograniczam gotowanie do 0,5-1h na dzień/dwa dni. Jest to zawsze jakiś akt kreacji, przy czym bardzo satysfakcjonujący, jeśli się uda  Oczywiście uwielbiam eksperymentować i nie trzymać się sztywnych ram przepisów, co czasem różnie się kończy  
    • mw2
      Jak zrozumieć zachowanie dziewczyny
      Zawsze w takich przypadkach jestem przeciwna generalizowaniu  To zupełnie zrozumiałe, że czujesz się obecnie źle i szukasz jakiegoś wytłumaczenia dla całej tej sytuacji, jednak dorosły człowiek sam podejmuje decyzje, jeśli jest w pełni świadomy, nie można zrzucać odpowiedzialności za jego czyny na innych. Wiadomo, że pewne okoliczności sprzyjają takim, a nie innym zachowaniom, ale nadal uważam, że każdy sam podejmuje decyzje i kształtuje swoje życie nimi, więc powinien w pełni wziąć za to odpowi