Jump to content

1000 powodow do napicia sie.


..agu..

Recommended Posts

Posted

fajny tytul :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: chcialabym abysmy doszli do 1000 w powodach po co pije sie %%%

zycze wielkiej wyobrazni i praktyki :> :>

wiec ja zaczynam

1. po to aby miec lepszy humor

Link to comment
Posted

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

Link to comment
Posted

3. bo nudno

Link to comment
Posted

5. Wejsc na luz :D

Link to comment
Posted

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem ;)

Link to comment
Posted

Żeby zaimponować (?)

Link to comment
Posted

Może wszystkie kopijcie i będą wszystkie w 1 poście.

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. 8)

I dodane przez Siebie pogrubić. Nie jest to trudne i będzie czytelniejsze.

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki.

8. Żeby nie myslec

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce :)

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce :)

11. Żeby mieć wene :roll:

Przestańcie z tą nuda, bo juz 3 razy sie powtorzyla :P

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj xD

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi :wink:

Link to comment
Posted
1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebuje pustych butelek a mam tylko pełne

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

Link to comment
Posted

. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

20. Zeby sie chcialo siusiu na badania do lekarza

21. Żeby było co wspominać z melanżu :P

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

20. Zeby sie chcialo siusiu na badania do lekarza

21. Żeby było co wspominać z melanżu

22. Bo suszy

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

20. Zeby sie chcialo siusiu na badania do lekarza

21. Żeby było co wspominać z melanżu

22. Bo suszy

23. Żeby dla innych było mniej

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

20. Zeby sie chcialo siusiu na badania do lekarza

21. Żeby było co wspominać z melanżu

22. Bo suszy

23. Żeby dla innych było mniej

24. Żeby mieć okazje spotkać się z panami w niebieskich mundurach.

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

20. Zeby sie chcialo siusiu na badania do lekarza

21. Żeby było co wspominać z melanżu

22. Bo suszy

23. Żeby dla innych było mniej

24. Żeby mieć okazje spotkać się z panami w niebieskich mundurach.

25. Żeby się nie zmarnowało.

Link to comment
Posted

1. po to aby miec lepszy humor

2. Opić czyjeś urodziny tudzież imieniny

3. bo nudno

3. Zabić nude.

4. Wypelnic ostania wole zmarlego kolegi

5. Wejsc na luz Very Happy

6. Żeby się zabawić / niekoniecznie związane z dobrym humorem Wink

7. Zalać smutki. Cool

8. zeby nie myslec

9.Kiedy jest nudno

10. Pić się chce

11. Żeby mieć wene

12. Dla jaj

13.dla odwagi

14. Żeby zapomnieć o problemach

15. Dla szpanu

16. Potrzebóje pustych butelek a mam tylko pełne

17. Żeby zmienić światopogląd

18. Żeby zrobić rzeczy, na które nie ma się odwagi normalnie

20. Zeby sie chcialo siusiu na badania do lekarza

21. Żeby było co wspominać z melanżu

22. Bo suszy

23. Żeby dla innych było mniej

24. Żeby mieć okazje spotkać się z panami w niebieskich mundurach.

25. Żeby się nie zmarnowało.

26. Żeby porozpieszczać kubki smakowe

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

    • dannonka
  • Najnowsze posty

    • Love20
      @Gloria Myślę, że samotność i brak kontaktu z ludźmi sprawia, że tak ciągnę do tej osoby. Bardzo dobrze się z nim dogadywałam, chodziliśmy na długie spacery i zwiedzaliśmy różne zakątki miasta. Dużo się śmialiśmy i było mi z nim po prostu dobrze. Nie czułam się samotna w społeczeństwie. Właściwie zaczęło się od zajęć z nim na które uczęszczałam. Bardzo mi się spodobało jego poczucie humoru, podejście  do drugiego człowieka i kreatywność. 
    • Gloria
      Pomyśl także nad tym, jakie później przedmioty chciałbyś zdawać na maturze, a także co po maturze chciałbyś robić. Czy wybrany profil i przedmioty z nim związane przydadzą się w przyszłości... ?
    • Gloria
      Co Ci się właściwie w nim podoba... ?
    • Gloria
      Do maja 2023 r. jest jeszcze sporo czasu, więc masz możliwość znaleźć chwilę, aby wygospodarować czas na naukę. Pamiętam, że chciałem dobrze zdać maturę rozszerzoną z matematyki, a postanowiłem, że zacznę się uczyć dopiero kilka miesięcy przed maturą. Ostatecznie, z tej nauki mało co wyszło, a na rozszerzonej maturze w zasadzie nic nie napisałem. Natomiast jak do matury jest prawie rok to już można się przygotować... myślę, że najistotniejsze jest ustalenie planu działania (nauki).
    • Love20
      Witam serdecznie, Przyszedł czas na rozmowę. Tego dnia był bardzo uradowany... Otóż zapytałam się go co sądzi o naszej znajomości. Odparł, że raczej przyjacielsko, mamy wspólne tematy, dobrze ale nic więcej.  Ja mu odpowiedziałam, że musimy się przestać widywać bo czuję do niego coś więcej niż tylko przyjaźń. Na koniec spotkania było przytulenia i koniec spotkań. Teraz tego żałuję, tęskne za nim bardzo, czuję pustkę i samotność. Miałam tylko jego jeśli chodzi o zaufaną  znajomość. Z drugiej strony troszkę czuję gniew. Nie wiem co mu chodziło po głowie... Myślę, że troszkę traktował mnie jak jedną z opcji do spędzenia czasu. On był u mnie kilka razy w domu a ja jak chciałam go odwieźć to zawsze się wykręcał i nawet w jego strony nie chodziliśmy.  Gdy podczas ostatniego spotkania zadzwoniła jego mama on nawet nie powiedział prawdy gdzie jest a wręcz ja okłamał, że dopiero wychodzi z pracy. Myślę, że ta znajomość go chyba przytłaczała. On wyjeżdża za kilka miesięcy do innego miasta. Te uczucie do niego jest tak silne. Dopiero minął tydzień od ostatniego spotkania. Dać sobie czas? 
  • Recent Status Updates

    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Serdecznie z tego miejsca pozdrawiam Wydział Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach. Buziaczki <kiss> <kiss>
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Witam Was ponownie po rocznej nieobecności.
      · 5 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Ku pamięci wszystkich naszych bliskich, którzy nie mogą - już nie - zasiąść z nami do wigilijnego stołu i dla wszystkich tych, którzy musieli w kończącym się właśnie roku z kimś pożegnać. Czasami nie to, co jest, a to czego nie ma jest bardziej niż to, co jest.
      · 0 replies
    • Pizzaro

      Pizzaro

      Czy jest tutaj życie?
      · 4 replies
    • _Balladyna_

      _Balladyna_

      idę pogadać z siostrą

      · 0 replies
  • Popular Contributors

    1. 1
      Kerosine
      Kerosine
      3
    2. 2
      Nieprzenikniona
      Nieprzenikniona
      3
    3. 3
      yiliyane
      yiliyane
      3
    4. 4
      Martusiaaaaaa92
      Martusiaaaaaa92
      1
    5. 5
      Paawel
      Paawel
      1
  • Top użytkownicy (7 dni)

    Kerosine
    Kerosine
    14 posts
    Nieprzenikniona
    Nieprzenikniona
    9 posts
    Gloria
    Gloria
    6 posts
    Cranche
    Cranche
    6 posts
    Vatslav
    Vatslav
    5 posts
    Pizzaro
    Pizzaro
    4 posts
    Gustaw
    Gustaw
    4 posts
    Love20
    Love20
    4 posts
    wardrum
    wardrum
    3 posts
  • Top użytkownicy (miesiąc)

    Kerosine
    Kerosine
    72 posts
    yiliyane
    yiliyane
    63 posts
    patolove
    patolove
    51 posts
  • Top użytkownicy (rok)

    Kerosine
    Kerosine
    475 posts
    yiliyane
    yiliyane
    442 posts
    wardrum
    wardrum
    162 posts
×
×
  • Create New...
Please Sign In or Sign Up