• Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

magda=))

Blondynki czy brunetki?? Które lepsze?

Jakie kolor włosów wolicie?  

347 members have voted

  1. 1.

    • blond
      104
    • czarny
      101
    • brÄ?z
      131
    • rudy
      28


Recommended Posts

Cześć!! Jestem bardzo ciekawa jak to z tym jest... czy naprawde meżczyźni wolą blondynki? Czekam na odpowiedzi :) :)

ANKIETA by callise

Share this post


Link to post

Jak zobacze dziewczyne to jest mi obojetne...

Ale w moich marzeniach lepiej by bylo gdyby TA wybranka byla blondi (jak ja ) :D

Share this post


Link to post

ehh MC-arcin i alieeN zawiedliscie mnie :P :P

tak na serio to stereotypy sa bez sensu :wink: po prostu sa rozne blondynki i rozne brunetki

Share this post


Link to post

nawet jeśłi ktoś będzie wolał brunetki to wybierze blondynkęo ile będzie ładniejsza :wink:

a rude? kojarza wam sie z czyms pyzatym i piegowatym? znacie jakies ladne rude dziewczyny?

ja mam rudą koleżankę, która jest śliczna!

Share this post


Link to post

Ja tez mam rude koleżanki i wcale nie są brzydkie:P:P ja jestem osobiscie brunetką ciemną ale mi sie bardzo podobają czarne włosy.. moze sie przemaluje :P :razz:

Share this post


Link to post
a rude? kojarza wam sie z czyms pyzatym i piegowatym? znacie jakies ladne rude dziewczyny?

ja mam rudą koleżankę, która jest śliczna!

Ja tak samo mam rudą koleżankę i także jest bardzo ładna :)

Stereotyp jest, że faceci wolą blondynki. A do tego sypią o nich kawały 'jakie to one głupie są' o_O no, ale na szczęście to tylko stereotyp ^^ ja jestem blondynką i nie uważam się za jakąś super hiper mądrą, ale głupią też nie. Np. moja kumpela - szatynka jest strrrasznie mało kapnięta :P więc to zalezy od człowieka jaki jest ^^

PS. mój fcet preferuje blondynki :D

Share this post


Link to post
Brunetki, blondynki, ja wszystkie was dziewczynki całoooować chce...

Rude tez. ;-) Nie mam szczegolnych upodoban. Byle tylko nie tlenione lale.

Share this post


Link to post

hehehe

ale mi te odpowiedzi podapasowały hiihiihii .. ja sama dokładnie nie wiem , jaki kolor maja moje włosy ... jedni mówia że zdecydowanie blond , inni ze zdecydowanie braz , ale ja uważam ze raczej taki ciemny , świetlsty blond ... bo do brązu to im daleko

i jest git :P

[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 14:35 ]

aha , a rude dziewczyny moga byc naprawde ładne !!!

mam taka jedną ruda koleżankę i naprawde jest śliczna !!! ;))))

a poza tym ... zawsze można sie pofarbowac , nie ????????

:P:P:P:P

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    • Filip
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
  • Recent Status Updates

    • Filip

      Filip

      Słoneczny Filip niczym Słoneczny Patrol 8-) 
      · 0 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90

      Rzadko o coś proszę.
      Ale dzisiaj - proszę Was o pomoc.
      https://zrzutka.pl/bf8wmk
      · 0 replies
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Filip

      Fifi! Do lekcji! ;D 
      · 3 replies
    • Martusiaaaaaa92

      Martusiaaaaaa92

      Po zamachu na London Bridge media i politycy mówią dobrze o tutejszych Polakach jak nigdy Co ciekawe, głównie lewicowi politycy i media, by pokazać, że imigranci z UE nie są tacy źli jak ich zwolennicy brexitu przedstawiają. Zwłaszcza, że drugi z bohaterów, rodowity Brytyjczyk, okazał się nie być bez skazy: jest mordercą niepełnosprawnej dziewczyny, który dopiero co wyszedł przedterminowo z więzienia.
      · 3 replies
    • Filip

      Filip

      Herbaty dawno nie piłem, tym bardziej na czas, ale podoba mi się kreatywność tych tytułów, z niecierpliwością czekam na następne.  
      · 16 replies
  • Posts

    • yiliyane
      Ciągły obserwator
      Zastanawiam się czego tak naprawdę od niego oczekujesz. Z jednej strony można odnieść wrażenie, że przeszkadza Ci jego wgapianie się w Ciebie i że chciałabyś, żeby zwyczajnie zajął się sobą i dał Ci spokój, a z drugiej strony chcesz zaproponować mu spotkanie... Najpierw zastanów się czego konkretnie byś chciała. Czy żeby, kolokwialnie mówiąc, odczepił się od Ciebie, czy żeby zamiast wpatrywać się w Ciebie jak w sroka w gnat, zaprosił Cię na randkę. Bez tej decyzji nie można wiele Ci doradzić.
    • Kerosine
      Ciągły obserwator
      Ewentualnie po prostu przywiązuje dużą wagę do swojej anonimowości i nie jest zbyt dobry w nawiązywaniu znajomości [tudzież skrajnie selektywny]. Nie zawsze aż tak daleko idące / negatywne wnioski znajdują pokrycie w rzeczywistości. W mojej absolutnie niefachowej i opartej tak naprawdę jedynie na kilku zdaniach ocenie - gość ewidentnie jest Tobą zainteresowany, ale ma zarazem potężne braki na polu kompetencji społecznych. Dlaczego konkretnie ciężko się z nim rozmawia? Co jesteś w stanie pow
    • Nieznajoma940801
      Ciągły obserwator
      Witam. Mam problem z facetem z pracy. Ciągle mnie obserwuje z daleka patrzy się na mnie notorycznie jak idę jak mówię jak coś robię jak siedzę. A z drugiej strony kiedy jestem blisko udaje że mnie olewa nie widzi nie zwraca uwagi. Czasami się uśmiechnie jak przejdzie obok mnie. Ogólnie ciągle czuję jego wzrok na sobie czuje się obserwowana no i staje się to dość męczące, wkurzające. Ogólnie jako facet podoba mi się ale ciężko się z nim rozmawia. W pracy też nie mam jak za bardzo podejsc i zapyta
    • Martusiaaaaaa92
      ostry seks
      Raz w życiu spróbowałam ostry anal bez lubrykantu i facefuck. Było okropnie, nigdy więcej.
    • Kerosine
      Wigilia w towarzystwie samotnej osoby
      Trudny temat, z którym jednak miałam w zeszłym roku styczność - gościliśmy u siebie byłą koleżankę mojej mamy z kursu, na który obie swego czasu uczęszczały i która jak się później okazało mieszka niedaleko nas. Nie było źle [przynajmniej tak mi się wydaje...], wieczór z całą pewnością uratował jednak fakt, iż jest ona w pierwszej kolejności znajomą mojej rodzicielki oraz reprezentantką pokolenia mimo wszystko starszego niż moje - mogła zatem bez problemu znaleźć wspólne tematy do rozmowy z pozo