Jump to content

"Zmienno-myślni" chłopcy... (przeczytać Panowie!)


Guest Leyla

Recommended Posts

Leyla -jak dla mnie to w ten sposób zachowują się i niektórzy panowie, i niektóre panie. Płec na to większego wpływu nie ma.

Przeważnie osoby takie nie są jeszcze gotowe na stworzenie poważnego związku, a cały proces zdobywania podnosi ich samoocenę.

Link to post
Ja ci powiem tak i od razu Ci uświadomię tego typu sprawy:

- Jeśli patrzysz na facetów tylko tych przystojnych i maczo to od razu Ci powiem, że w nich jest tkwi świadomość (czego to ja nie mogę, kogo to ja nie mogę mieć!) i w tym momencie właśnie te osoby są jak to wy dziewczyny mówicie zmiennymi facetami.

- Jeśli natomiast poflirtujesz z facetem który przez 85% na świecie Pań uważany był był za takiego sobie zwykłego kolesia który był by na samym końcu twojego gustu to wyobraź sobie że taka osoba potrafi się szybko i głeboko zaangażować w uczucie miłości. Bo oni mają zznowu w sobie poczucie tego że trzeba .....

Zgadzam się z Tym!!! Zmienny facet jest po prostu wielkim frajerem, skacze z kwiatka na kwiatek i tylko porównuje swoje zdobycze "...i żadna nie była dość dobra". Osobiście znam takich wielu i mam ochotę za jaja wszystkich powiesić xP

Link to post
Skoro widzicie dziewczynę, która Wam się podoba, zaczynacie "bajerować"

Kto zaczyna ten zaczyna. Nie uogólniajcie. Większość to nie znaczy wszyscy.

Link to post

A mnie się nadal wydaje , że kobiety jak zwykle wszystko wyolbrzymiają. Taka nasza natura, zbyt wiele oczekujemy od chłopaka...Nie każdy związek odrazu musi prowadzić do ołatarza, a kiedy on się skończy to gadamy że facet skacze z kwiatka na kwietek..:P

Taka moim zdaniem jest cała filozofia.:P

Link to post

Powiedzmy że jestem takim typem singla - lubię wyzwania, flirt, zdobywanie - to wszystko ma na celu poznanie partnerki^^ - widocznie nie trafiłem na tą jedyną która maxymalnie zawróciła mi w głowie. Poza tym kobiety zbyt szybko angażują się emocjonalnie - wyskakują z "kocham Cię" po tygodniu znajomości a to jest znak że trzeba się ewakuować bo ktoś tu jest bardzo needy

Link to post

A ja myślę, ze tu działa jakaś podświadomość. Kiedy on już sobie odpuścił to nagle się nim zaczynasz interesować. Z bliżej mi nieznanych powodów często tak jest, póki facet się ugania to go zlewacie, a jak już sobie odpuści to nagle uświadamiacie sobie, ze czegoś brak, nie wiem uwielbienia, zainteresowania, kwiatów bez żadnej okazji?

Link to post

Nikt nie jest idealny, i każdy robi błędy. Kobiety (dziewczyny) są właśnie bardziej zmienne, angażują się za bardzo w wieku nastoletnim, i co powodem jest zmienianie partnerów jak rękawiczki, a dopiero w wieku już dorosłym, zaczynają szukać męża. Facetom tylko zabawa w głowie, nie, później dojrzewamy, dlatego,

jesteśmy dziećmi, którzy chcą żyć pełnią życia, co przesuwa się na drugą stronę i robią tak samo jak kobiety. Obie strony są winne, zresztą wszystko zależy od ludzi.

Link to post

Moim zdaniem, facet to myśliwy. Kobiety to dla niego, bez obrazy dla obszernego grona Pań, "zwierzyna" zdobędzie jedną to zaczyna się nudzić i szuka kolejnej.

Ja rzecz jasna taki nie jestem :D ale zaobserwowałem to w swoim gronie znajomych i nie tylko. Nazwałbym to jakimś męskim instynktem, ale nie wiem czy to akurat tutaj pasuje.

Rzecz oczywista, że nie wszyscy faceci to tacy myśliwy. Jak zwykle są wyjątki. tylko ciężko taki znaleźć.

Nie wiem czy to ma w ogóle jakiś sens, skoro sam w to nie wierzę.

Link to post
na obronę chłopaków mam tylko jedno: sporo dziewczyn robi tak samo.;/

to raz

Przeważnie osoby takie nie są jeszcze gotowe na stworzenie poważnego związku, a cały proces zdobywania podnosi ich samoocenę.

to dwa

a po trzecie, podczas "bajerowania" poznaje się lepiej tą osobę i nie zawsze okazuje się super.

Np. Widzisz ładną dziewczynę, zaczyna się flirt. Spotykasz się raz, drugi. Po czym dochodzisz do wniosku, że mimo iżjest ładna nie masz np. o czym z nią rozmawiać.

Więc lepiej jak to urwiesz po 2, lub 3 spotkaniu niż zaczynać związek, który i tak wiesz, że skończy się na dniach.

To działa w obydwie strony.

Link to post

no dobrze się podoba ale z biegiem czasu poznajemy ją i przestaje być taka fajna jak na początku i wtedy przestajemy się interesować nią bo zdajemy sobie sprawę że to nie ta,,;p proste;] A poza tym, żadne stworzenie Boskie nie jest bardziej zmienne niż kobieta;]

Link to post
Przeważnie osoby takie nie są jeszcze gotowe na stworzenie poważnego związku, a cały proces zdobywania podnosi ich samoocenę.

Dobrze, że napisałaś przeważnie.

a własnie wtedy dziewczyna zaczyna się angażować...

Pewnie jest angaż, nie jest na tyle widoczny, żeby niepewny facet mógł go dostrzec.

Faceci często odpuszczają, nie ma w nich pewności i przez to wolą zaszyć się w kąt.

Oczywiście chodzi mi o dojrzałych facetów. Zdarzają się tacy, jak to opisała Jeffany, którzy muszą się dowartościowywać kosztem innych, cóż. (;

Link to post

Wiesz czemu ludzie chodzą na polowanie? Po to by czynić to dla sztuki a nie dla zwierzyny :) sądzę że to wystarczy z mojej strony :). Kobiety do życia nie szukamy- same się znajdują.

Link to post

jeśli nie widać zaangażowania z drugiej strony , to sie odpuszcza ,a wtedy tej drugiej stronie zaczyna czegos brakować , sam zrobilem tak raz ale to trwalo juz naprawde dlugo i nie widzialem zainteresowania , a ta dziewczyna zaczeła sie nagle mna interesować ...

Link to post
Niedźwiad

To zależy od osoby.Ja mam stałą partnerke i spędzamy ze sobą troche czasu.Na początku ciągle o niej myślałem nie znudziłem się po 1 dniu

Link to post

Dziewczyna nie koniecznie musi okazywać zainteresowanie, a tak na prawdę interesuję się chłopakiem...nawet on nie musi tego okazywać, mozna to tylko czuc. Tylko facet w końcu odpuszcza a dziewczynę do niego ciągnie...bo wczesniej miała go przy sobie czesto, a potem to sie skonczyło...i zaczynamy działac, interesowac sie według chłopakow, mimo iz tak było cały czas:) Stad nasze późne zainteresowanie facetem.

Ogolnie psychika damsko męska jest tak dziwna, ze kazdy jeden przypadek bedzie inny. Rola charakterów:)

Link to post
  • 2 years later...

heh nie no może się facet interesuje a dziewczyna go olewa, a później facet daje sobie spokój a dziewczyna dochodzi do wniosku że może jednak jest fajny itp...;p

Link to post
patryk.boobie

Sam tak robiłem. Ale to ze względu na to, że chciałem sprawdzić jaka to dziewczyna. Jeśli naprawdę coś poczułem, to się nie nudziłem,a starałem o więcej i byłem podekscytowany dziewczyną.

Link to post
  • 9 years later...
WszyscyZginiemy
O 14.02.2007 at 16:35, Guest Anonymous napisał:

idzicie dziewczynę, która Wam się podoba, zaczynacie "bajerować", a kiedy Wam się znudzi przestajecie się nią interesować, a własnie wtedy dziewczyna zaczyna się angażować...

Przedstawiciele obu płci tak robią. Niektórych po prostu bardziej kręci zdobywanie niż posiadanie.

Link to post
  • 1 month later...
JanekOdRazu

To zależy, co autorka wątku ma na myśli. Jeśli ja rozmawiam z dziewczyną i widzę, że "nie odbija piłeczki", nie będę jej na siłę do siebie przekonywał. Po co się męczyć?

Jeśli jednak wszystko idzie ok i nagle olewka, coś musiało być na rzeczy. Albo sama coś zrobiłaś i nie chcesz się przyznać, albo on miał lepsze zajęcie. Trudno powiedzieć, bo mało szczegółów.

Chyba że poszliście do łóżka. W tym wypadku facet już dostał czego chciał i poszedł w cholerę :tongue:

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Najnowsze posty

    • JanekOdRazu
      Moja opinia jest taka, że każdy, kto ma choć trochę zdrowego rozsądku zdążył zauważyć, że ta cała pandemia jest wyolbrzymiona aż do granic absurdu. Zaś rządy wykorzystują okazję i robią z ludzi niewolników. Ostatnio "eksperci" z WHO stwierdzili, że jeszcze przynajmniej do końca roku pandemia z nami zostanie. Informacja nie zaskakuje. Pandemia skończy się wtedy, kiedy nasi światli panowie uznają, że jej już nie potrzebują.
    • yiliyane
      Dziś mija rok odkąd to tałatajstwo zawitało w Polsce. Swoją drogą, to już chyba można oficjalnie powiedzieć, że mamy trzecią falę. W ogóle to czuję się "dumna", że ze mnie taka dobra wróżka i wywróżyłam przyszłość już 7 grudnia: Przewidziałam zarówno trzecią falę, jak i to, że po ustaniu drugiej nie zejdziemy z liczbą zakażeń do tych liczb, co mieliśmy latem. Taki ze mnie wróżbita Maciej i covidowy eKsPeRt. Pozwólcie, że dalej powróżę z fusów wykresów covidowych: ok. 4 kwietnia będziemy mieli szczyt trzeciej fali [średnio 30 tys. przypadków* (lub ciut więcej)] ok. 25 kwietnia zejdziemy do średnio 18 tys. przypadków w dniach od ok. 15 maja do ok. 6 czerwca będziemy mieli wypłaszczenie, przy czym minimum przypadnie na ok. 25 maja; średnio 10 tys. przypadków w trakcie wypłaszczenia a od ok. 6 czerwca...   * - wszystkie przypadki liczone jako średnia 7-dniowa dziennej liczby przypadków Przy okazji, jestem ciekawa jakie są Wasze opinie po przetrwaniu okrągłego roku pandemii na temat izolacji i tego jak Covid wpłynął na Wasze życie? @Shady-Lane90 założyła poświęcony temu temat, który pozwolę sobie tu "zareklamować"  Ciekawa jestem jak bardzo Wasze obecne zdania są różne od tych, które mieliście rok temu.  
    • Kerosine
    • JanekOdRazu
      UNO spoko gierka, kojarzę jeszcze wojnę, makao, piotrusia i oczywiście pokera w różnych wydaniach. Ostatni świetny na piniondze (ale bez przesady, tylko tyle, żeby ambicja na wygraną była ;p)
    • JanekOdRazu
      U mnie oldschool — Baldur's Gate 2 leci
  • Recent Status Updates

    • Kerosine

      Kerosine

      Z okazji dzisiejszego święta - ku przypomnieniu, że pokochanie drugiego człowieka [przynajmniej tym zdrowym rodzajem miłości] jest niemożliwe bez uprzedniego przynajmniej zaakceptowania i uszanowania samego siebie, a każdy z nas już na starcie jest kompletną całością, nie zaś czyjąkolwiek połówką 
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy  »  Shady-Lane90

      Dziś tak bardziej...
      Zimowo. O.
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy  »  Kerosine

      Po co Kubusiowi Puchatkowi koszulka skoro i tak latał bez gaci?
      · 1 reply
    • Shady-Lane90

      Shady-Lane90  »  Kalafior_Grozy

      Od 3 dni masz AWIZO do odbioru na poczcie!! :[ 
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy  »  Shady-Lane90

      środa dzień mleka i mioda
      · 0 replies
  • Popular Contributors

    1. 1
      yiliyane
      yiliyane
      4
    2. 2
      Kerosine
      Kerosine
      4
  • Top użytkownicy (7 dni)

    Kerosine
    Kerosine
    17 posts
    JanekOdRazu
    JanekOdRazu
    9 posts
    yiliyane
    yiliyane
    7 posts
    michaelowax3
    michaelowax3
    3 posts
    całuśna
    całuśna
    2 posts
    Martusiaaaaaa92
    Martusiaaaaaa92
    2 posts
    WszyscyZginiemy
    WszyscyZginiemy
    2 posts
    Celt
    Celt
    1 post
    Aśika
    Aśika
    1 post
  • Top użytkownicy (miesiąc)

    Kerosine
    Kerosine
    75 posts
    yiliyane
    yiliyane
    67 posts
    michaelowax3
    michaelowax3
    15 posts
  • Top użytkownicy (rok)

    Kerosine
    Kerosine
    1063 posts
    yiliyane
    yiliyane
    906 posts
    Shady-Lane90
    Shady-Lane90
    813 posts
×
×
  • Create New...