PrATeLlInKa

architektura-egzamin wstępny z rysunku

28 postów w tym temacie

Witam :)

Jestem w klasie maturalnej i chciała bym się dowiedzieć jak wygląda egzamin z rysunku na architekturze??

Wiem że dostaje się jakiś tekst i trzeba do tego cos narysować... ale czy moglibyście podać jakieś konkrety?? Jaki mogę dostać tekst i jak się zabrać?? :)

Jeśli chodzi o rysunek to jestem samoukiem i boję się że moje szanse na dostanie się na architekturę wnętrz są małe;/

Chciała bym się też dowiedzieć czy dużo ćwiczyliście przed tym egzaminem ??

Jakoś specjalnie się przygotowywaliście??

A może macie jakieś swoje prace które mogli byście tu umieścić, żebym mogła zobaczyć jak ma to wyglądać?? :)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co wiem (mój brat się w tym roku wybiera na wrocławską politechnikę), od 20 lat na architekturę nie dostał się nikt, kto by wcześniej nie uczył się rysunku. Egzamin zależy od uczelni, o żadnym rysowaniu z tekstu nie słyszałam.

Mój starszy od dwóch lat co tydzień jeździ na lekcje, wykonanie jednego rysunku (1 na tydzień) zajmuje koło 6 godzin. Sama oceń, czy to dużo, czy mało.

Tyle mogę pomóc. I powodzenia życzę.

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dzięki za odpowiedź :)

Gdyby koś kto jest na architekturze mógł tu wstawić zdjęcia swoich prac była bym bardzo wdzięczna :)

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

cześć :D Mam pytanie: jestem w kl. I Lo i chciałabym studiować architekturę. Czy już musiałabym zacząć chodzić na lekcje rysunku, aby zdać ten egzamin?? Proszę o odpowiedź :wink:

0

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach