slodka_diablica

Dziewczyny pytaja, Wy odpowiadacie

2889 postów w tym temacie

Czym dla was jest zdrada? Chodzi mi o sytuacje kiedy to wy zdradzacie swoją dziewczynę (nie mowie ze musicie ja zdradzac, tylko tak teoretycznie gdyby zdarzyl wam sie skok w bok)... Czy powiedzielibyscie dziewczynie? Czy waszym zdaniem "to nic nie znaczylo" i dziewczyna nie ma powodu do tego zeby was zostawic? Dlaczego faceci zdradzaja? (wiem, że kobiety tez zdradzaja, ale teraz mowimy o was:))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

a takie pytanie ode mnie: to prawda że nie musicie się nieźle wysilać, żeby utrzymać wzrok na poziomie naszych oczu (czyli żeby nie zjechać niżej)? bo ostatnio takich różnych zwierzeń się nasłuchałam i fajnie by było wiedzieć, czy to z moimi znajomymi jest coś nie tego, czy faktycznie w większości jesteście takimi zboczkami (co w sumie wydawałoby się oczywiste) :twisted:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Ja_czyli_nikt, chodzi ci o zdradę fizyczną? Ludzie zdradzają dlatego, bo:

Nikogo nie pokochali tak bardzo, ze im wystarcza kontakt seksualny z ta osoba, chca poznac cos nowego, nudy,

Oleandra, Ja sie wysilac nie musze :P. Podczas rozmowy kazdemu patrze w oczy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
to prawda że nie musicie się nieźle wysilać, żeby utrzymać wzrok na poziomie naszych oczu (czyli żeby nie zjechać niżej)

Nie chodzi tyle o zjeżdżanie niżej żeby na coś tam patrzeć, po prostu kontakt wzrokowy jest nieco peszący, a że typowy facet woli inne części ciała to tylko dodatkowy powód.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
a takie pytanie ode mnie: to prawda że nie musicie się nieźle wysilać, żeby utrzymać wzrok na poziomie naszych oczu (czyli żeby nie zjechać niżej)? :twisted:

Nie wiem czy mogę wypowiedzieć się chociaż za część facetów, więc wypowiem się za siebie samego. ; >

Jeśli o mnie chodzi, nigdy nie miałem problemów z uciekającym wzrokiem w kierunku innych części ciała. Mój wzrok krąży ; usta - oczy, oczy - usta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Teraz ja zapytam, jeśli mogę. Bo od 1,5 roku nad tym myślę i nie potrafię zrozumieć.

Dlaczego facet odchodzi bez słowa (w sensie zrywa znajomość), skoro przedtem było dobrze, bardzo dobrze? Skoro zaczynało się układać? To dlaczego on w tym momencie przestaje się odzywać?

Tak, zdaję sobie sprawę, że wyrwane z kontekstu. Ale nvm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jest raczej wiele przyczyn, których można się domyślać : doszedł do wniosku, że stara się już zbyt długo. Poznał kogoś innego. Kierował nim strach przed związkiem, obowiązkami, czy tam uczuciami. A może miał jakieś problemy i nie chciał przez to zanudzać towarzystwa, swoimi humorami. Ciężko powiedzieć. ; >

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Mam nadzieje, ze ktoś sie tu jeszcze zjawi... ;p

Np chłopak który jest bardzo szczery, dobry..nie jest jakimś frajerem wobec danej dziewczyny, ktora raczej lubi, byc moze podoba mu sie i nie ma zlych zamiarow wobec niej... w koncu dochodzi do czegos wiecej miedzy nimi, a on nagle zaszywa sie w sobie?? co to oznacza? oczywiscie procz wykorzystania! wstydzi sie, nie wie co teraz dziewczyna myslec sobie moze? to jakas gra? cokolwiek... jakies odpowiedzi? :|

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Może koleś potrzebował zbliżenia, a na ogół jest typem samotnika i nie leży mu w naturze bycie z dziewczyną na dłuższą metę :roll: może ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

dlaczego zawsze rozrzucacie skarpetki po mieszkaniu?? (może mało ambine pytanie ale szukamy z koleżankami odp już od 10 lat..)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Zblizenia heh super...

Tylko, ze on własnie chcialby byc z kims na dłuzsza mete, nie jest jakis zamkniety w sobie... tylko jest chlopakiem po przejsciach. Bo to wyglada teraz jak wykorzystanie, a tego na pewno nie zrobiłby, wiedzac ze sobie nie zycze. Raczej wszystko według nas dzieje sie z jakiegos szczerego powodu. A teraz siedzi cicho... boi sie? wstydzi? to tak specjalnie ma cos na celu? glupieje :|

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
dlaczego zawsze rozrzucacie skarpetki po mieszkaniu?? (może mało ambine pytanie ale szukamy z koleżankami odp już od 10 lat..)

To jest po prostu niekontrolowane, ale można to tak jakby skontrolować tylko trzeba użyć siły :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Młodsze chcą jeszcze korzystać z życia, bawić się. Starszym nie odpowiada różnica wieku, więc zostają w mniej więcej takim wieku jakim np. ja jestem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

1.Czy np. dotyk (choćby głowa na ramieniu podczas wieczornego filmu),ciągła obecnośc przy tej konretnej dziewczynie, rezyzgnowanie z ulubionego zajęcia dlatego, że ja nie moge w nim uczestnioczyć, zaczepki słowne pod byle pretekstem zaliczacvie jeszcze do flirtu? Czy dziewczyna może i powinna trakt ować to już poważniej?

1. O czym może świadczyć, jeśli chłopak najpierw zachowuje się tak jak powyżej, a po kilku dniach (w zasadzie w jednym dniu cos sie zmienilo) przestaje byc taki mily (staje się wrecz nieprzyjazny), nie odpisuje na smsy ani na gg, bywa opryskliwy?...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
1.Czy np. dotyk (choćby głowa na ramieniu podczas wieczornego filmu),ciągła obecnośc przy tej konretnej dziewczynie, rezyzgnowanie z ulubionego zajęcia dlatego, że ja nie moge w nim uczestnioczyć, zaczepki słowne pod byle pretekstem zaliczacvie jeszcze do flirtu? Czy dziewczyna może i powinna trakt ować to już poważniej?

Może, aczkolwiek nie musi. Normalnie nie tule się do dziewczyny, nie rezygnuje z zajęć dla kogoś, więc u mnie to oznacza już coś więcej.

1. O czym może świadczyć, jeśli chłopak najpierw zachowuje się tak jak powyżej, a po kilku dniach (w zasadzie w jednym dniu cos sie zmienilo) przestaje byc taki mily (staje się wrecz nieprzyjazny), nie odpisuje na smsy ani na gg, bywa opryskliwy?...

Może mu przeszło?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Kto jest online? (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online

  • Ostatnie aktualizacje statusu

    • Nineku

      Nineku

      Ludki kochane, jest tu ktoś z Warszawy?
      · 0 odpowiedzi
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Dzisiejsze losowanie 1/8 Pucharu Polski całkowicie oddało poziom polskiej piłki nożnej
      · 0 odpowiedzi
    • Martusiaaaaaa92

      Martusiaaaaaa92

      Parę miesięcy temu stwierdziłam, że mimo pracy na pełen etat i dzieci, mam za dużo wolnego czasu. Jakieś 20 h tygodniowo spokojnie mogłabym poświęcić na dodatkową pracę. Pomyślałam, żeby wziąć się za tłumaczenia EN <>PL (mam certyfikaty CAE i TOLES). Na razie mogę tylko pomarzyć o tylu zleceniach, by mi 20 h tygodniowo zajęły, więc poświęciłam też czas na szlifowanie francuskiego. I zapisałam się parę dni temu na egzamin DALF (certyfikat z francuskiego). Myślę, że jak zdam DALF, to fajnie by było poszerzyć ofertę o tłumaczenia w parach FR <> PL i FR <> EN.
      · 1 odpowiedź
    • Borowy

      Borowy  »  Liszka

      Żyjesz!
      · 1 odpowiedź
    • AdorableMe

      AdorableMe

      Lubię jesień, bo wtedy każdy może dostać z liścia.
      · 1 odpowiedź
  • Posty

    • Martusiaaaaaa92
      X czy Y??
      Półwytrawne. Lewica czy prawica?
    • TheSonglessBird
      Książka, którą aktualnie czytasz
      "Śmierć komandora" - najnowszy Murakami. Nic odkrywczego, kolejna typowa, z powtarzającymi się schematami książka tego autora...i jak zwykle mnie totalnie pochłonęła. 
    • TheSonglessBird
      Tatuaż
      Tym razem nic wielkiego i bardzo spontanicznie, bo praktykant wrzucił wzory w mega cenie, więc się nawet nie zastanawiałem 
    • Lilla Weneda
      X czy Y??
      Chwilowe liryczne uniesienia. Nie nadaję się do prozaiczności dnia. (Pół)słodkie czy (pół)wytrawne?
    • Celt
      Czy w wieku 12-13 lat..
      Moim zdaniem to jeszcze za wcześnie na zabieranie się za tworzenie czegoś, co ma być poważnym związkiem. W takim wieku jeszcze nie ma się odpowiedniej dojrzałości emocjonalnej. Tym bardziej że sposób myślenia nastolatków charakteryzuje się skrajnym egocentryzmem.