Jump to content

Rodzice- Dusi grosze


Exmoi

Recommended Posts

Posted

No i fajnie dostałem od dziadka bardzo dużo kasy na urodziny więc spokojnie mam zapewnione kieszonkowego dzięki temu 80 zł / miesiąc przez rok chociaz dziadek jest normlany a teraz rodzice chcą mi zabrać kase na meble -.- niedość żę nic mi nie dają to teraz chcą mi zabrać to co od dziadka dostałem.

Zero kieszonkowego zero kasy do szkoły na picie.

I co mam zrobić?

Link to comment
Posted

Schować? Wmuruj w ścianę.

Link to comment
Posted

Nie ciśnij go Tkaczens ;). rodzice mu żulą kasy i tyle ;). sam tak miałem nie przejmuj się.

Link to comment
Posted

Nie cisnę go ;) Doradzam. Po swojemu,ale doradzam.

Link to comment
Posted

A ile masz lat ?

Powiedz, że to Twój prezent i należy do Ciebie.

Link to comment
AniolekWGlanach
Posted

Schowaj te pieniądze, powiedz, że są Twoje i chociaż to jakichś masz prawo, skoro od nich nie masz szans, by cokolwiek dostać.

Link to comment
Posted

Powiedz rodzicom wprost, że sami ci skąpią a do tego chcą cie pozbawić pieniędzy które dostałeś od dziadka. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale ja będąc w twoim wieku (obstawiam, że masz jakieś 13) powiedziałabym o wszystkim dziadkowi i on by już sobie porozmawiał z rodzicami.

Link to comment
Posted
powiedziałabym o wszystkim dziadkowi i on by już sobie porozmawiał z rodzicami.

ja też bym tak zrobiła... widać że Twój dziadzio jest w porządku i myślę ze to jakoś nieźle załatwi...

Gorzej jeśli rodzice nie maja w ogole kasy i po prostu dopływ Twojej gotówki traktują jako dopływ swojej..

JEdnak mimo wszystko-spróbuj też z nimi pogadać - ze mimo że nie musisz mieć kasy na utrzymanie rodziny itp, masz jakieś swoje wydatki a nie chcesz ich obciążac pierdołami i chcesz mieć te pieniądze dla siebie

Link to comment
Posted

może podpisz z nimi umowę, że pożyczysz im pieniądze, ale za miesiąc mają Ci oddać, a jak nie to % będą rosły :P

powiedziałabym o wszystkim dziadkowi i on by już sobie porozmawiał z rodzicami.

też dobra opcja.

Link to comment
Posted

Tata ma firme swoją i zarabia dużo, a więc z kasa problemu nie ma.

A i tak już z mojego konta na którym oszczędzam już ukradł 3 tysiące.

Link to comment
Posted
A i tak już z mojego konta na którym oszczędzam już ukradł 3 tysiące.
:shock:
Link to comment
Posted

Wtedy mama się wkurzyła i powiedziała że jak będzie przel;ew na jego konto 8k + to odrazu na moje konto też troche prześle. Więc nie ejst aż tak źle

Ale już 5 miesięcy minęło a na koncie jak nie ma tych pieniedzy tak nie ma.

Link to comment
Posted

Czy to nie meble do Twojego pokoju?

Link to comment
Posted

Na meble do pokoju rodziców .

A co?

Link to comment
Posted
Tata ma firme swoją i zarabia dużo, a więc z kasa problemu nie ma.

A i tak już z mojego konta na którym oszczędzam już ukradł 3 tysiące.

;oo

To skoro dobrze zarabia, to czemu tobie kasę zabiera? Powinien właśnie ci dawać jeszcze.

Jakby te meble dla Ciebie były, to jeszcze zrozumiałe.

Ile masz lat?

Link to comment
Posted

O człowieku, no to chyba trochę poniżej pasa, z tego co czytam. Może i nie powinnam sugerować 13-latkowi, żeby się stawiał rodzicom, ale jak tu się nie postawić i nie zapytać o sens ich operacji finansowych, łącznie z kradzieżą lub wymuszaniem Twoich pieniędzy, skoro nie mają z flota problemu?

Link to comment
  • 2 weeks later...
Posted

Nie fajnie ... Nie dawaj, noś kase w gaciach! xD hehe, a tak na poważnie, to musisz im powiedzieć że jeśli oni chcą tak bardzo te meble niech za swoje kupią... Chyba że mają być Twoje. A jeśli nawet, to powiedz że tych mebli nie musisz mieć... ;)

Link to comment
Posted

Ja bym schował i powiedział że przepiłem xP

Link to comment
Posted

Jeśli meble miałyby być do mojego pokoju to jak najbardziej ok , w przeciwnym razie za ch**a bym się na to nie zgodził :P

Link to comment
  • yiliyane locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Who's Online (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Najnowsze posty

    • grzechu98
      Witam, to mój pierwszy post. Opiszę po krótce.  Jestem 24-letnim chłopakiem, który nawet... nie trzymał dziewczyny za rękę. Winą tego jest, iż nie widziałem nigdy zainteresowania od kobiet, moje próby kończyły się ghostingiem. Być może z powodu przeciętnej twarzy (odpad genetyczny). Wygrałem tylko w wzroście - 190 cm. Nigdy nie miałem koleżanek bliskich, zawsze trzymałem się facetów. W gimnazjum to nawet żadna nie chciała rozmawiać - otyłość, zaawansowany trądzik. Po tym poszedłem do technikum, gdzie sami faceci. Odciąłem od kobiet. W wieku 22 lat pierwszy raz miałem u prostytutki. Z racji tego, że jeśli do tej pory nie widziałem zainteresowania od nich, to nie zobaczę nigdy, a opcja zapasową po 30 nie zamierzam być. Co do charakteru mojego. Jestem introwertykiem, bardziej stroniący się od bycia w centrum uwagi. Dobieram osoby na znajomych pod względem charakteru. Nie piję, nie palę. Zauważyłem, że taki typ faceta w ogóle nie jest pożądany na partnera. Zanim się rozkręciłem, to każda mnie olała, lub nie była zainteresowana. Przestałem już robić pierwszy krok nawet, obojętność się zrobiła wobec kobiet rówieśniczek. Przyszłość moja wyglądać prawdopodobnie będzie tak: zostanę singlem z dużym przebiegiem na prostytutkach (który by jest duży), albo coś sobie zrobię. Co myślicie?    
    • Kerosine
      ... to, że uczeni [tak, właśnie oni] znajdą kiedyś dowód na istnienie Boga.
    • Olcia15273
      Zastanawiam się na ile lat brzmi mój głos dlatego proszę o pomoc. 7 sie, 19.50​.aac
    • yiliyane
      Przytulenie powinieneś zostawić na koniec. Jeżeli znacie się tylko z cześć-cześć, to byłoby trochę dziwne, gdybyś nagle ją przytulił, mogłaby się speszyć i straciłbyś wszystko co osiągnąłeś do tej pory. Skupiłabym się na zaproszeniu jej gdzieś. Próbuj ją upolować jak będzie sama, a jeżeli zawsze porusza się z koleżankami, podejdź do nich, przywitaj się ze wszystkimi i poproś Twoją wybrankę na stronę i wtedy zapytaj ją czy nie chciałaby gdzieś z Tobą wyskoczyć.
    • Kerosine
      ... ciekawe czy żyłam tym życiem już kiedyś. I czy będę żyć jeszcze. Dopóki wreszcie nie dokonam właściwych wyborów...
  • Recent Status Updates

    • Lina_Evi

      Lina_Evi

      Witam ponownie.
      · 2 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Serdecznie z tego miejsca pozdrawiam Wydział Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach. Buziaczki <kiss> <kiss>
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Witam Was ponownie po rocznej nieobecności.
      · 5 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Ku pamięci wszystkich naszych bliskich, którzy nie mogą - już nie - zasiąść z nami do wigilijnego stołu i dla wszystkich tych, którzy musieli w kończącym się właśnie roku z kimś pożegnać. Czasami nie to, co jest, a to czego nie ma jest bardziej niż to, co jest.
      · 0 replies
    • Pizzaro

      Pizzaro

      Czy jest tutaj życie?
      · 4 replies
  • Popular Contributors

    1. 1
      yiliyane
      yiliyane
      3
    2. 2
      wolnaczeczenia
      wolnaczeczenia
      2
    3. 3
      Celt
      Celt
      2
    4. 4
      wabbit
      wabbit
      1
    5. 5
      Weronika
      Weronika
      1
  • Top użytkownicy (7 dni)

    yiliyane
    yiliyane
    4 posts
    Kerosine
    Kerosine
    4 posts
    MightyWozz
    MightyWozz
    3 posts
    Celt
    Celt
    3 posts
    Kreciolek16
    Kreciolek16
    1 post
    Olcia15273
    Olcia15273
    1 post
    grzechu98
    grzechu98
    1 post
  • Top użytkownicy (miesiąc)

    Kerosine
    Kerosine
    24 posts
    Celt
    Celt
    17 posts
    yiliyane
    yiliyane
    16 posts
  • Top użytkownicy (rok)

    Kerosine
    Kerosine
    479 posts
    yiliyane
    yiliyane
    438 posts
    wardrum
    wardrum
    163 posts
×
×
  • Create New...
Please Sign In or Sign Up