Jump to content

pomysł na TATUAż! help.


femmefatale.inblack

Recommended Posts

femmefatale.inblack
Posted

potrzebuję waszej pomocy.

chcę zrobić sobie tatuaż ale nie mam konkretnego pomysłu. tylko ogólny zarys.

tatuaż będzie w formie słów, 2-3słowa na prawym nadgarstku.

będę go miała przez całe życie więc chcę żeby było to coś z przesłaniem' ;)

proszę was o propozycje!

bardzo mi zależy.

zmień nazwę tematu na bardziej konkretną, proszę. / Inco

Link to comment
Posted

jeśli nie wiesz, jaki ma być ten napis, to radzilabym poczekać, bo wygląda mi to na chwilową zachciankę. poza tym pomysł podrzucony przez kogoś może ci się spodobać, lub nie, ale na bank prędko się znudzi... zwłaszcza, że to napis, przekaz moze ci się dziś podobać, a jutro już nie.

najlepiej samemu cos wymyślic :)

Link to comment
Posted

Men do xes

Z przesłaniem i zajebjaszczy do tego.

Link to comment
femmefatale.inblack
Posted

nejest to chwlowa zachcanka ;)

myślę o tym juz dlugooo!

mam pare pomyslow to nawet niezlych tylko wszystkie za dluge

jako ze ma ok byc na nadgarstku mus byc krotki.

i zadne glupie typu men do xes ;) niepodobamisie.

na cale zycie ma byc, wec musi cos znaczyc dla mnei wiecej.

quod me nutrit me destruit" ?

niestety za dlugie.. ;(

Link to comment
Posted
quod me nutrit me destruit" ?

I bardzi dobrze, że jest za długi.

Sama mówisz, że to tatuaż będziesz miała na całe życie. Więc może na początek szukaj pomocy w sprawie any a nie tatuażu.

Link to comment
femmefatale.inblack
Posted

w sprawie czego?

Link to comment
Posted

nie wiem co chcesz, uważam tak jak Lady*Marmalade że najlepiej samemu coś wymyślić

a właśnie czy po usunięciu tatuażu na całe życie zostają bardzo widoczne blizny?

Link to comment
Posted

Jeśli nie wiesz jaki chcesz tatuaż, to w ogóle go nie rób.

Też o czymś takim myślałem, ale zastanawia mnie jedna rzecz - gdybym nagle po zrobieniu tatuaża mocno przytył, a potem schudł i jeszcze zaczął ćwiczyć na siłowni, to nie rozciągnie się? Ale zabrzmiało... :roll:

Link to comment
Posted

jason, owszem, takie sytuacje sprawiają, że tatuaż się rozciąga i brzydko wygląda. Zresztą z wiekiem dochodzi do tego samego, więc na starość ma się istne gó*no na skórze.

Sama pomyśl jaki chcesz napis. A może nie napis? Może jakiś mały znak. Nie wiem, pomyśl, a coś ci wpadnie do łba.

Link to comment
Posted

jason, zależy... podobno są takie, które się nie rozciągają :PP

ja już właściwie jestem już zdecydowana na tatuaż, ale dopiero za rok :)

co do tematu : nie nam doradzać, myśl MYŚL!

Link to comment
Posted
w sprawie czego?

any

Chyba że nie jesteś zainteresowana poglądami anorektyczek i nie wiesz co oznacza quod me nutrit, me destruit. To przepraszam z góry.

Link to comment
Posted

Tatauaz bedzie na twoim ciele, nie na moim wiec jak moge wybrac jego tresc za ciebie. Moja Rada: nie wiesz jaki ma byc - nie rob.

Link to comment
femmefatale.inblack
Posted

mozna to tlumaczyc roznie, anorektyczki podchodza do tego w swoj chory" sposob, ja tlumacze jako: to co trzyma mnie przy zyciu jednoczesnie mnie zabija. od dawna chce wlasnie taki napis, ale ostatniol zaczelam sie zastanawiac nad innymi. chcialam poznac wasza opinie, moze cos by mnie zainsprowalo, ale widze ze kazdy tutaj odradza stanowczo. nie zrozumeilsmy sie..

Link to comment
Posted
ale widze ze kazdy tutaj odradza stanowczo. nie zrozumeilsmy sie..

Zrozumielismy sie;]

Tatuaz ma byc z przeslaniem, a przede wszystkim ma byc twoj. Najlepszym rozwiazaniem jest wypisanie sobie slow naprawdę dla Ciebie waznych, takich o ktorych my nie mamy pojecia, bo miec nie mozemy. Jesli szukasz inspiracji to polecam strony z cytatami, madrosciami zyciowymi, czy innymi tego typu sentencjami. Moze tam trafisz na cos, bo nam tu trudno napisac tysiace madrych slow jakie padly przez wieki. Caly czas jednak uwazam ze dopoki nie uznasz ze to jest "to" w 100% robienie go nie ma sensu.

Link to comment
Guest Anonymous
Posted

Kochana nikt tutaj za ciebie nie wybierze...Moim zdaniem tatuaz powinien przedstawiac cos naprawde wyjatkowego, waznego i zwiazanego z twoim zyciem. A tak sie sklada ze my nie wiemy co jest dla ciebie wazne i raczej za ciebie nie wybierzemy. A jak nie jestes pewna co zrobic, to nie rob :)

Link to comment
Posted

nie mam żadnego pomysłu, ale zgadzam się z postami wyżej to ma być Twój tatuaż sama powinnaś wiedzieć jaki ma być

zastanów się dobrze czy na prawdę go chcesz zrobić, moja koleżanka zrobiła sobie i po miesiącu jej się znudził i teraz nie wie jak go zakrywać

Link to comment
Posted
ze kazdy tutaj odradza stanowczo. nie zrozumeilsmy sie..

To ma być Twoja przemyślana decyzja, jeśli nie masz pomysłu poczekaj ;)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

    • Gloria
  • Popular Now

  • Najnowsze posty

    • Adam3344
      Tak miały zdrady miejsce... Ona jest w trakcie rozowdu i zdradzała męża.. przez pół roku było ok a pozniej zmienila haslo w telefonie i widzialem jak z kims pisze i wysylaja sobie zdjecia i przylapalem ją jak robila sobie dobrze do jego zdjęć.. A pozniej oznajmila mi, ze wyjezdza sama na targi do Krakowa na weekend i zaraz sie z nią rozstalem... i Wiem, ze od tamtej pory nie była na targach bo juz nie musiala sie kryć... Bedac wtedy na feriach wykupilem jej masaz gdzie masazysta nie masowal jej tylko pleców a wszystkie inne czesci ciala az skonczylo sie seksem, ale nie robilem tam wojny bo były jej dzieci... Nie mówiłem jej tego tam gdyż nie chcialem kłótni przy dzieciach bo chcialem aby miały udane ferie.. po powrocie byla wulgarna w moim kierunku i to bylo wszystko widać... i odszedłem.. Stwierdzila, ze ja zostawilem i skrzywdziłem.. uważam, ze chciala zagrac na moich emocjach gdyz nie potrafi sie przyznać do bledu.
    • Kerosine
      Dla niektórych [co by nie szukać daleko, m. in. mojej matki, ale także ogólnie wielu osób, które z różnych powodów nie pozostają z nikim w relacjach romantycznych] właśnie jest to święto przyjaźni i miłości innej niż ta zmysłowa  Postąpiłeś bardzo dobrze, ale być może sposób, w jaki zakomunikowałeś swoje uczucia pozostawił co nieco do życzenia bądź zwyczajnie na skutek różnych przypadkowych i pozostających poza możliwością Twojego wpływu okoliczności poruszył nie tę strunę, którą powinien. Być może też po prostu nie wiesz wszystkiego. Swoją drogą myślę, że przydałby nam się trochę większy background na temat Twojego związku zamiast dość oszczędnego mimo wszystko opisu paru sytuacji.
    • nunca
      @Gloria jak się odsunęła wystarczająco to zaproponowałem jej naprawę relacji bo mi za bardzo zależało żeby jej nie stracić i żeby było tak jak wcześniej
    • Kerosine
      Po prostu "mała-wielka" zemsta z jej strony  Alternatywnie / dodatkowo może ona zwyczajnie Twoich ubrań już nie posiadać [bo np. zdążyła je wyrzucić]. Nawiasem mówiąc, czy jesteś absolutnie pewien, że zdrada / zdrady z jej strony miały miejsce? Moim zdaniem powinieneś, w tej kwestii nie powinno być nigdy żadnych niedopowiedzeń.
    • Martusiaaaaaa92
      Klaus S. to jakiś nowy Emmanuel Goldstein? Soros się już znudził?
  • Recent Status Updates

    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Serdecznie z tego miejsca pozdrawiam Wydział Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach. Buziaczki <kiss> <kiss>
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy

      Witam Was ponownie po rocznej nieobecności.
      · 5 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Ku pamięci wszystkich naszych bliskich, którzy nie mogą - już nie - zasiąść z nami do wigilijnego stołu i dla wszystkich tych, którzy musieli w kończącym się właśnie roku z kimś pożegnać. Czasami nie to, co jest, a to czego nie ma jest bardziej niż to, co jest.
      · 0 replies
    • Pizzaro

      Pizzaro

      Czy jest tutaj życie?
      · 3 replies
    • _Balladyna_

      _Balladyna_

      idę pogadać z siostrą

      · 0 replies
  • Popular Contributors

    1. 1
      yiliyane
      yiliyane
      14
    2. 2
      Kerosine
      Kerosine
      6
    3. 3
      Martusiaaaaaa92
      Martusiaaaaaa92
      2
    4. 4
      LaFleur
      LaFleur
      1
    5. 5
      Gloria
      Gloria
      1
  • Top użytkownicy (7 dni)

    yiliyane
    yiliyane
    17 posts
    Kerosine
    Kerosine
    17 posts
    wardrum
    wardrum
    16 posts
    Gloria
    Gloria
    11 posts
    Martusiaaaaaa92
    Martusiaaaaaa92
    8 posts
    Xantos
    Xantos
    4 posts
    Adam3344
    Adam3344
    4 posts
    halibutka
    halibutka
    3 posts
    supermati2009
    supermati2009
    3 posts
  • Top użytkownicy (miesiąc)

    Kerosine
    Kerosine
    45 posts
    wardrum
    wardrum
    33 posts
    Gloria
    Gloria
    28 posts
  • Top użytkownicy (rok)

    Kerosine
    Kerosine
    452 posts
    yiliyane
    yiliyane
    378 posts
    Gloria
    Gloria
    127 posts
×
×
  • Create New...
Please Sign In or Sign Up