wolnaczeczenia

Opalanie topless - nowy "wielki" problem?

Recommended Posts

Kilkakrotnie spotkałam sie z wielkim oburzeniem zwiazanym z tym, że kobieta odważyła się opalać bez "góry".

Dlaczego to wywołuje taką gorzką ocenę?

Komu to przeszkadza?

Komu to szkodzi?

Niemowlakom/dzieciom - faktycznie, one nie dość, ze są obruszone, to jeszcze czelość miały/mają z tego bezbożnego sutka cyckać mleko! Szturmem, dzieciaki, rzućta zabawki, widły w dłoń i walczyć z grzechem.

Chłopakom/mężczyznom - ponieważ może to powodować kłopotliwą reakcję?

Dziewczynom/kobietom - w sumie racja, rzadko która z nich widziała bisut "na żywo".

Mi podobają sie ładne, kobiece piersi, niemniej o wiele przyjemniej jest dla mnie popatrzeć na męski tors, i nie jestem wyjątkiem. Czy w zwiazku z tym faceci powinni nosić przepaski na klacie - żeby dziewczyny przypadkiem zbytnio nie pogrążyły sie w fantazjach?

Z czym to się wiąże?

Czy dla mężczyzn piersi muszą być podniecajace, z kolei kobiety to roślinki, które nawet wobec najprzystojniejszego atlety podchodzą jako antyseksualne kloce?

Oh, sory, przecież kobiety potrzebują przede wszystkim "ciepła, poczucia bezpieczeństwa i opieki". :wall:

Share this post


Link to post

Nie wszystkie kobiece piersi są jędrne i milu milu to po pierwsze a po drugie ; kobieta może pokazać tylko goły nadgarstek bo inaczej to już się nie szanuje.

A tak na trochę bardziej poważnie to, kobiety jeszcze nie do końca założyły męskie spodnie, emancypacja jeszcze nie doszła do końca, zmieni się to z czasem.

Share this post


Link to post
Nie wszystkie kobiece piersi są jędrne i milu milu to po pierwsze
Czy wszyscy mężczyźni to wysportowani bruneci o oczach koloru morski błękit? Nie czarujmy się, sami modele i modelki po Ziemii nie chodzą.

Share this post


Link to post
Nie wszystkie kobiece piersi są jędrne i milu milu to po pierwsze
Czy wszyscy mężczyźni to wysportowani bruneci o oczach koloru morski błękit? Nie czarujmy się, sami modele i modelki po Ziemii nie chodzą.

Share this post


Link to post

A czytałam ostatnio, jakiś tydzień temu, że dwie kobiety mają stanąć przed sądem chyba, czy coś, bo się opalały topless ;| ;o

a dilerzy narkotyków i mordercy chodzą sobie na wolności. bo przecież łatwiej jest oskarżyć półgołe kobiety. Świat zwariował ..

Share this post


Link to post

Jak kobieta pokazuje sie toples to jest znak ze sie nie szanuje i ze ma nie rowno pod sufite. BO zeby pokazac soe toples to trza miec co pokazac. ALe ogolnie nie mam nic do toplesów :D

Share this post


Link to post
Co wygląda bardziej estetycznie tors 50 latka czy piersi 50 latki? X)
To jest bardzo dyskusyjna kwestia, BARDZO. :)
Ale wychodzi na to, że jestem przeciw opalaniu toples a nie jestem x) wybacz jak źle zabrzmiało x)

Nie, nie odniosłam takiego wrażenia. :)

Share this post


Link to post

ja lubie nagosc i mnie to denerwuje, ze nie moge wyjść na ulicę bez biustonosza, bo przyciąga to wzrok innych, a przecież mam b luzkę :) Lubię się opalać toples i też mnie denerwuje, że przyciaga to uwagę;/ i to najwięcej afery robią babeczki, a nie chłopcy czy dzieci...

Jestem za legalizacją toples :) Przecież cycek to tylko tłuszcz i gruczoły mleczne :P

Share this post


Link to post

Wiadomo ze wieksze oburzenie panuje wsrod bab. Ale moze to wynika po prostu z zazdrosci ze maja brzydki biust???

Share this post


Link to post

Ja nie mówię, że mam ładny :P

A w ogóle to się ostatnio dowiedziałam, że ubrana baba bardziej podnieca faceta od rozebranej :) prawda to, chłopcy, że wasza wyobraźnia więcej może zdziałać, kiedy widzicie dziewczynę w stroju kąpielowym niżeli bez?

Share this post


Link to post
Jak kobieta pokazuje sie toples to jest znak ze sie nie szanuje i ze ma nie rowno pod sufite.
Aha...
i to najwięcej afery robią babeczki,
Prawda, najwięcej oburzaja sie kobiety.
Ale moze to wynika po prostu z zazdrosci ze maja brzydki biust???
Eee... Myślę, że nie.

Share this post


Link to post
Jak kobieta pokazuje sie toples to jest znak ze sie nie szanuje

Jestem ciekaw skąd wziąłeś to przypuszczenie, czy my tutaj mówimy o chodzeniu codziennie topless do supermarketu czy o swobodnym wypoczynku na np. Plaży?

Czy to takie dziwne, że podczas takiego opalania kobieta chce mieć opalone piersi?

Nie szanuje się powiadasz, zapewne uważasz, że pokazuje piersi po to by wszyscy faceci za nią ganiali z wybałuszonym jęzorem i sztywnych majteczkach? Ciekawy średniowieczny światopogląd.

Share this post


Link to post

to że kobieta chce opalic swoje walory to zle??tzn ze nie ma dla siebie szacunku??!!eee gowno prawda!

a stara babucha z obwislym biustem to raczej sie topless opalac nie bedzie:) bynajmniej jeszcze nie spotkalem heh

a to ze facet sie podnieci na widok jedrnych piersi to jest raczej pewnego rodzaju komplement dla kobiety;]:):)

a po kobiecie nie widac czy to coś ją w jakikolwiek sposob kreci;D heh :P

Share this post


Link to post

Chodzi mi o to ze tak moze myslec kobieta ktorej nie podoba sie toples.

kudlacz,

ja juz nie raz widziałem stare pudernice z cycami do kolan opalajace sie toples.

Share this post


Link to post

Kobietom przeszkadza widok innych gołych piersi, tak samo jak facetom przeszkadzałoby, gdyby musieli oglądać innych facetów bez bielizny.

To takie dziwne, że dziewczyna idąc na plażę z facetem, nie chce aby jej ukochany patrzył na inne topless?

Facet idąc z dziewczyną, nie chciałby aby przed jego ukochaną biegali nadzy kolesie.

Z tego, co wiem w Polsce już jest albo dopiero zostanie wprowadzony zakaz opalania się bez kostiumu.

Niemowlakom/dzieciom - faktycznie, one nie dość, ze są obruszone, to jeszcze czelość miały/mają z tego bezbożnego sutka cyckać mleko!

Dlaczego dziecko 5-letnie ma mieć obowiązek oglądania nagiego, dorosłego ciała.

Dół kobiety również można mu 'pokazywać' - przecież przez ten wyszło na świat.

Faceta nagiego powinno oglądać - ponieważ tą częścią ciała zostało spłodzone.

Nie popadajmy w paranoję.

Share this post


Link to post

Ale jaki obowiązek? Nikt nie każe dzieciom patrzyć się na piersi.. Tak jak pozwolenie opalania się tobles nie zobowiązuje do takiego stylu opalania się wszystkich kobiet..

Nie rozumiem, dlaczego kobietom przeszkadzają piersi innych kobiet, mają swoje, więc o co być zazdrosną?

Oczywiście, że toples może być prowokacją, ale ja nie widzę różnicy między tym, czy chłopak patrzy się na nagie piersi, czy patrzy się na piersi skąpo zasłonięte (a właściwie zasłonięte tylko sutki) strojem bikini..

Share this post


Link to post

Jadźka, oczywiście, idąc na plażę dzieciom należy zawiązywać opaski na oczach.

To oczywiste, że dziecięca ciekawość sięga daleko.

Powiemy mu "nie patrz", ok na kilka minut odwróci wzrok. Jednak nie miałabym najmniejszej ochoty stać nad dzieckiem z kijem i pilnować, aby nie patrzyło tam, gdzie patrzeć nie powinno.

Chyba pamiętasz, gdy mając kilka lat rodzice nie pozwalali Ci oglądać filmów, obrazków z udziałem roznegliżowanych postaci.

Na 95% wzorując się na taktyce wychowywania Twoich rodziców - tak samo będziesz postępowała ze swoimi dziećmi.

Taka kolej rzeczy.

Share this post


Link to post
Kobietom przeszkadza widok innych gołych piersi, tak samo jak facetom przeszkadzałoby, gdyby musieli oglądać innych facetów bez bielizny.
I z czego to wynika? Z kompleksów na tym punkcie? Ja jak normalny człowiek mam i swoje, ale akurat widok kobiecych piersi - nomen omen - zwisa mi dokumentnie.

A majty i co pod nich chowamy - to inna bajka Claudynko.

To takie dziwne, że dziewczyna idąc na plażę z facetem, nie chce aby jej ukochany patrzył na inne topless?
Przypiąć ukochanego do kaloryfera radzę, żeby nie patrzał na seksowne tyłeczki opięte w krótkich szortach, albo co gorsza, w majtkach. Telewizornię odciąć, net również.
Z tego, co wiem w Polsce już jest albo dopiero zostanie wprowadzony zakaz opalania się bez kostiumu.
Prawdę powiedziawszy nie orientuję się.
Dlaczego dziecko 5-letnie ma mieć obowiązek oglądania nagiego, dorosłego ciała.
Noo, bo dziecko jest akurat sraaaasznie zainteresowane kobiecymi piersiami w obliczu plażowych rozrywek. Dla dziecka nagie piersi bedą czymś niezwykłym i niecodziennym, jeżeli zostanie mu to uświadomione. Jeżeli pacholęciu powiemy, że można latać pod sufitem, nie zdziwi sie, gdy takie zjawisko kiedys ujrzy.
Dół kobiety również można mu 'pokazywać' - przecież przez ten wyszło na świat.

Faceta nagiego powinno oglądać - ponieważ tą częścią ciała zostało spłodzone.

Nie popadajmy w paranoję.

Share this post


Link to post

Chyba pamiętasz, gdy mając kilka lat rodzice nie pozwalali Ci oglądać filmów, obrazków z udziałem roznegliżowanych postaci.

Mi pozwalali dlatego jestem teraz debilem ; dlatego dzieci nie powinny lukać na nagie ciałka.

Share this post


Link to post
Chyba pamiętasz, gdy mając kilka lat rodzice nie pozwalali Ci oglądać filmów, obrazków z udziałem roznegliżowanych postaci.
Claudynka, czym innym jest piep**enie się na ekranie, czym innym opalanie bez stanika... Ludzie...

Share this post


Link to post

wolnaczeczenia, szczerze mówiąc, wątpię aby Twój facet był happy, gdyby obok Ciebie po plaży biegały te "seksowne tyłeczki" bez szortów. Oczywiście męskie.

Dla dziecka nagie piersi bedą czymś niezwykłym i niecodziennym, jeżeli zostanie mu to uświadomione.

Mam 5-letniemu dziecku oferować edukację seksualną, czy też - jak wolisz - samych nagich ciał, tylko po to, aby na plaży był to dla nich niezwykły i niecodzienny obrazek. Świetna koncepcja.

Claudynka, czym innym jest piep**enie się na ekranie, czym innym opalanie bez stanika...

Gdzie napisałam o "piep**eniu" na ekranie?

Są też filmy, plakaty roznegliżowanych ciał, niekoniecznie "piep**ących się".

A majty i co pod nich chowamy - to inna bajka Claudynko

Oczywiście. Bo kobietę nie rajcują męskie piersi.

Przypiąć ukochanego do kaloryfera radzę, żeby nie patrzał na seksowne tyłeczki opięte w krótkich szortach, albo co gorsza, w majtkach. Telewizornię odciąć, net również

Jest to w moich planach ;)

Share this post


Link to post

Ale dyskusj aze ja nie moge. To najlepiej wprowadzmy edukacje sexualna od 6 roku zycia, niech dzieci wiedza wszystko :)

I tez ni epo to stworzono bikini by z niego nie korzystac.

Share this post


Link to post

Uważam, że skoro nie ma tego zakazu opalania się toples, to dziś dziecko nie jest zmuszone oglądać kobiecych zwisów na plaży, bo jeszcze Polacy posiadają coś takiego jak wstyd i przypuszczam, że gdyby to było oficjalnie zlegalizowane to by się niewiele zmieniło, więc bądź spokojna o pięcioletnie dzieci, chłopców i zazdrosne panienki... Claudynko.

Share this post


Link to post
Czy dla mężczyzn piersi muszą być podniecajace, z kolei kobiety to roślinki, które nawet wobec najprzystojniejszego atlety podchodzą jako antyseksualne kloce?

Już gdzieś dziś pisałam, że kobiece piersi to niejako intymne miejsce i dlatego się je zasłania bielizną. -.- Czy to takie trudne?

Share this post


Link to post

Osobiście razi mnie widok kobiet opalających się kobiet i nie wynika to z żadnych kompleksów. W naszej kulturze piersi są częścią ciała, która wiąże się z atrakcyjnością i uważane są za podniecające. Nie chciałabym, aby to, co dla mnie jest bardziej intymną częścią, było tak łatwo dostępne dla mojego partnera czy dziecka. Czułabym się nieswojo mając obok siebie kobietę opalającą się topless. Sama nie odważyłabym się na to, nie czuję takiej potrzeby, zresztą nie lubię się zbytnio obnażać. Może jest w tym pewna praktyczność w opalaniu, jednak nie zmieni to mojego podejścia.

Inną sprawą jest publiczne karmienie dziecka (skojarzyło mi się to z tym tematem, o czym było kiedyś głośniej). To również publiczne obnażenie piersi, lecz widząc karmiąca kobietę nie czuję się zgorszona, bynajmniej, ma to w sobie pewien urok.

Share this post


Link to post

Mi osobiście nie przeszkadza opalanie się topless. Zgorszenia nie wywoła u mnie kobieta z biustem na wierzchu jeśli ma mniej niż 50 lat. Jeśli komuś to przeszkadza to chyba tylko rodzicom, którzy nie chcą, aby ich dzieci widziały takie rzeczy i zazdrosnym kobietom.

Słyszałem o tym w wiadomościach. Dwie dziewczyny trafiły do sądu, bo paradowały na plaży bez stanika. W skrajnych wypadkach bym zrozumiał, ale doniósł na nie facet! W dodatku one były dwoma fajnymi blondynkami! Co się dzieje z tymi ludźmi?

Share this post


Link to post
Ale dyskusj aze ja nie moge. To najlepiej wprowadzmy edukacje sexualna od 6 roku zycia, niech dzieci wiedza wszystko :)

Czemu nie?

Wreszcie nastolatki będą co nieco wiedzieć, Co jaś się nauczy Jan będzie kapował.

Share this post


Link to post
a jak przychodzi do najnaturalniejszego i najzdrowszego na świecie zachowania, człowiek zaczyna czuc skrępowanie.

Może nie tyle skrępowanie, co niewłaściwe miejsce. nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Wiem, że pewnie nie mogła wyjść z tych obrad, ale karmić dziecko w trakcie? Trochę mi to nie pasuje. I w ogóle z dzieckiem tam była? ;o Dziwnie.

Właściwie to masz rację w jednym - jesteśmy społeczeństwem pruderyjnym. A więc ja, jako część tego społeczeństwa, nie mogę się nadziwić, że kobiety nie wstydzą się karmić piersią w miejscach publicznych. Ale to pewnie można się przyzwyczaić, bo co robić, jak dzieciak głodny. ;]

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
  • Recent Status Updates

    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy  »  Shady-Lane90

      · 2 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy  »  Shady-Lane90

      · 0 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Lato w mieście lesie, wakacje pod sosną.
      · 0 replies
    • Kalafior_Grozy

      Kalafior_Grozy  »  Shady-Lane90

      · 0 replies
    • Kerosine

      Kerosine

      Zobaczyć świat w ziarenku piasku,
      Niebiosa w jednym kwiecie z lasu.
      W ściśniętej dłoni zamknąć bezmiar,
      W godzinie – nieskończoność czasu.
      ["how the universe ends is how it begins"]
      · 0 replies
  • Posts

    • Kerosine
      Okresopozytywność
      ... czyli o jednym z nurtów ruchu Body Positivity poświęconemu tym razem społecznej normalizacji postrzegania i traktowania miesiączki (; Pełna otwartość i swoboda przy wypowiadaniu się na tematy związane z okresem oraz wykonywaniu różnorakich czynności z nim związanych [jak np. zakup środków higienicznych], instagramowe fotografie odważnie przedstawiające kobiety w zakrwawionej bieliźnie lub pościeli, ekologiczne tampony / wielorazowe podpaski / kubeczek menstruacyjny, w jednej z [naj]bardziej
    • Kerosine
      Książka, którą aktualnie czytasz
      Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie czytali, jedna z najlepszych książek popularnonaukowych wszechczasów.
    • Kerosine
      Jak minął dzień?
      Słabo - prawdopodobnie położyłam ważną rozmowę telefoniczną [oczywiście głównie dlatego, że kompletnie się jej nie spodziewałam i w związku z tym moje przygotowanie do niej wyniosło mniej więcej zero, spontaniczne podejmowanie decyzji i składanie przytomnych zdań w czasie rzeczywistym zaś zdecydowanie NIE są moimi mocnymi stronami]. Co prawda teoretycznie jeszcze nie wszystko stracone, ale... Wypowiedziane przez drugą osobę słowa jak zwykle dźwięczą w uszach znacznie dłużej niż powinny, pogoda e
    • dannonka
      Wzywam Cię do odpowiedzi!
      @mw2 haha nieźle mnie rozbawiłaś z tym tematem o lęku  Dziękuję  Do zabawy zapraszam @Kalafior_Grozy   Wybrałam dla Ciebie:   i/lub  
    • dannonka
      Zwierzanie się rodzicom
      Mam świetną relację z rodzicami. Mogę z nimi porozmawiać o wszystkim i o niczym. Nie wiedzą jednak o pewnych sprawach w moim życiu. Jakieś sekrety trzeba mieć