Jump to content

Egzamin poprawkowy w sierpniu

user

Recommended Posts

Hej! Mam egzamin poprawkowy w sierpniu jestem w pierwszej klasie technikum, i mam do zaliczenia całe półrocze na tym egzaminie.Czy jezeli bardzo sie przyloze bede mógł to zdać? Czy ktos z was mial poprawke? Jak to bedzie wygladalo?

Jasne, że masz szansę!

Ja też mam poprawkę w sierpniu.. ale mam nadzieję że sobie poradze ;) Za Ciebie również trzymam kciuki ;) Pozdrawiam ;*

Peggy Brown

jeśli poświęcisz wakacje to zdasz lepiej stracić wakacje niż rok :|

• 4 weeks later...

Hmm, pociesze Cie tym, ze kilku znajomych mialo poprawke z matmy, inny z fizyki i polskiego (tez w technikum), uczyl sie jako tako, srednio poswiecal czas na nauke na te poprawki i zdal bez problemu.

Dowiedz sie jacy nauczyciele beda w komisji i ocen, jacy oni sa i czy gdy w razie czego powinela by Ci sie noga przy jakims pytaniu, to przymkna oko i przepuszcza.

Zazwyczaj wiekszosc zdaje takie poprawki.

jeśli poświęcisz wakacje to zdasz lepiej stracić wakacje niż rok :|

dokladnie, lepiej stracic 2 miesiace, niz 10.

Jeśli nie masz większych problemów z uczeniem się, to tydzień/półtora przed egzaminem zacznij się uczyć, rozłóż sobie materiał na te parę dni, nie musisz uczyć się szczegółów, na piątkę i tak nie masz co liczyć :wink:

Ja miałam poprawkę z matmy... i chodziłam z książka w reku cały tydzien przed egzaminem...udajac ze sie uczę, ale stres zrobił swoje i ruszyłam głową, a na ustej czesci nauczycielka prakrtycznie zrobiła wszystko za mnie pod okiem dyrektora..i zdane!!!

Zalezy z czego ma ten egzamin...

Jeśli nie masz większych problemów z uczeniem się, to tydzień/półtora przed egzaminem zacznij się uczyć

To trochę za późno... potem dodatkowo stres że mozna nie zdarzyc.. nie polecam.