twixnij to

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O twixnij to

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 27.04.1996
  1. siłownia - kreatyna cm3?

    Mam 17 lat, 165cm wzrostu (tak wiem jestem bardzo niski, ale cóż...) ważę około 70kg (waga się waha +/- 2kg). Ćwiczę na siłowni od trochę ponad roku, nie widzę zbytniego efektu nawet podczas stosowania diety... Moim celem jest siła i mięśnie nie schudnięcie czy jakaś wielka rzeźba... Chciałbym popracować szczególnie nad Barkami oraz ramionami one są szczególnie do kitu. Ledwo co na biceps na łamanej sztandze podniosę 30kg (dno). Mam zamiar zacząć suplementację tylko nie wiem jak... Mam zamiar kupić cm3 treca lub leucine fusion także trec... Które będzie lepsze i które stosowane zgodnie z zaleceniami na ulotce da najlepsze efekty wiecie aby urosła łapa i siła w niej? Oczywiście będę ćwiczyć według zwykłego harmonogramu, ale duży nacisk kładę właśnie na ramię bo jest najbardziej do kitu. Może poradzicie mi coś lepszego? Tylko nie chcę się bawić w jakieś stymulatory hormonów czy coś takiego... PS. czy to prawda, że gdy stosuje się suplementację to należy pić co najmniej 3l wody dziennie? czy lepiej najpierw kupić najmniejsze opakowanie i obserwować reakcję organizmu na dany suplement czy od razu kupić sobie większe opakowanie? Chcę aby suplement był w tabletkach nie w proszku... Nie chciałbym za bardzo nabrać tłuszczu bo jego mam już dość, a mięśni oraz siły rzeźbę chcę robić później...