Witamy na M-Forum.

Jesteśmy internetową społecznością, która zrzesza tysiące młodych ludzi. Jesteś nastolatkiem, szukasz porady, a może chcesz jej udzielić innym? Poznaj nowych przyjaciół i bądź z nimi w stałym kontakcie. Załóż konto i wyraź siebie na naszym forum, na którym użytkownicy napisali już 1375354 postów.

Zobacz nieprzeczytane posty

Życie na wsi :/

Każdy z nas ma jakiś problem, którego nie potrafi albo nie wie jak go rozwiązać. Jeżeli coś Cię trapi, nie krępuj się pisz otwarcie... na pewno ulży Ci na sercu.

Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Kucza » 21 Sie 2007, 06:25

Za jakiś czas przeprowadzę się na wieś.
Uważam to jako krok wstecz w moim życiu.
Moja matka tekstami np."ze wsi pochodzisz, na wieś wrócisz" doprowadza mnie do szału.:x
Kiedy przeprowadze się tam jedyne co będę robił to siedział na kompie.
Bo nic innego tam nie można robić. :x

Chciałbym abyście mi napisali co można robić na wsi i czy na wsi da się żyć.
Image

Awatar użytkownika
Kucza

  • Posty:83
  • Rejestracja:13 Sie 2007
  • Płeć:Mężczyzna
Użytkownik zbanowany

Podziel się tym tematem ze znajomymi!

Odpowiedzi

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez clancy » 21 Sie 2007, 06:29

Wioska zaje...fajna możesz tam poznać ciekawych ludzi, chodzić na wiejskie potupanki ;) biegać po lasach i polach czując podmuchy wiatru i wolności, jesteś zdala od zgiełku miasta i czyste powietrze, czegóż chcieć więcej?
bez przeklenstw w podpisach

Awatar użytkownika
clancy

  • Posty:887
  • Rejestracja:06 Sie 2007
  • Miejscowość:Krosno
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wiek:24

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez mgirl » 21 Sie 2007, 06:29

Awatar użytkownika
mgirl

Online

  • Posty:4367
  • Rejestracja:06 Sie 2007
  • Miejscowość:M-Forum
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:18

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez ROMC » 21 Sie 2007, 07:42

po 1
chodzić na wiejskie potupanki

po 2
poznać ciekawych ludzi

nie tylko na imprezie w remizie :P
po 3
biegać po lasach i polach czując podmuchy wiatru i wolności, jesteś zdala od zgiełku miasta i czyste powietrze

No właśnie. Ja bym tego nie uznał tego jako "krok w tył w swoim życiu" tylko swego rodzaju "nowy etap w życiu". Zmieniasz otoczenie, poznajesz wielu interesujących ludzi, brak tego miejskiego hałasu, a jak przyjdzie burza i jedyny ośrodek energetyczny w okolicy wysiądzie to nie będzie siedzenia przy kompie. Wtedy wychodzi się na dwór, a pomysły same przychodzą do głowy :D Zamieniłbym się z Tobą ale za bardzo kocham swoje miasto :P kiedyś na pewno się przeprowadzę na wieś bo to fajna sprawa :)
Naukowo udowodniono, że Roman w czasie upałów jest całkowicie niezdolny do jakiejkolwiek egzystencji bez porządnego łyku świeżego powietrza.

Awatar użytkownika
ROMC

  • Posty:537
  • Rejestracja:04 Sty 2007
  • Miejscowość:ROMUROWISKO
  • Pochwały:1
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wiek:24

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Karla » 21 Sie 2007, 08:49

Ja mieszkam na wsi :) ale to wcale nie oznacza że się tu nudzę, cenię sobie tą ciszę i spokój. Często bywam w mieście bo tam chodzę do szkoły i to mi narazie wystarczy. A co robić?.. Zależy też jaka duża jest wieś bo w mojej zawsze można coś robić tylko potrzeba chęci. Myślę że się przyzwyczaisz i tylko teraz wydaje ci się że na wsi jest nudno. Tylko nie nastawiaj się negatywnie.
"To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące" Paulo Coelho

Awatar użytkownika
Karla

  • Posty:313
  • Rejestracja:12 Maj 2007
  • Miejscowość:tam gdzie często wracam
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:24

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Eart » 21 Sie 2007, 08:52

ja będe miał za pare lat tak samo. Przedtem nie chciałem o tym słyszeć ale, jak poznałem tam nowych ludzi fajne dziewczyny to moge tam siedzieć. Tam jest całkiem inne zycie. I to cie powinno ciągnąc. Nie ma tak źle!!
ŻOŁNIERZE HARDCORU WALCZĄ DO OPORU!

Awatar użytkownika
Eart

  • Posty:801
  • Rejestracja:14 Mar 2007
  • Miejscowość:Bielsko-Biały ;)
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wiek:22

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Callie » 21 Sie 2007, 08:58

Polowe swojego zycia mieszkalam na wsi i zawsze przy kazdej mozliwej okazji tam wracam.

Tam jest całkiem inne zycie. I to cie powinno ciągnąc. Nie ma tak źle!!


Dokladnie tak, bo inne wcale nie znaczy ze gorsze :wink:
Bowiem jak małe dzieci w nocy nie zmrużą oka
Drżąc przed strachami, równie my czasem i w dzień biały
Boimy się upiorów, zwodniczych i nietrwałych
Jak te, przed których widmem trwoży się serce dzieci.

Awatar użytkownika
Callie
Absolwent

  • Posty:1811
  • Rejestracja:26 Lip 2007
  • Pochwały:2
  • Płeć:Kobieta

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Sebo » 21 Sie 2007, 09:04

Kiedy przeprowadze się tam jedyne co będę robił to siedział na kompie.

i zostaniesz informatykiem :D
jeśli będziesz miał blisko do jakiegoś miasta to nie będzie tak źle ;)
Love, passion, music......Trance!!!!!
Trance..Not Just Music - It's a state of mind
Image

Awatar użytkownika
Sebo
Przyjaciel

  • Posty:3796
  • Rejestracja:31 Paź 2005
  • Miejscowość:Wrocław/Legnica
  • Pochwały:22
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wiek:28

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez dziewczyna39 » 21 Sie 2007, 09:33

Chciałbym abyście mi napisali co można robić na wsi i czy na wsi da się żyć.


ym, a ludzie, ktorzy zyja na wsi? chyba jednak da sie tam zyc, a ja jestem doskonalym przykladem :wink: no chyba, ze na takich uzywasz okreslenia "buraki";p
nie martw sie, wies ma duzo zalet. jak dla mnie najwieksza jest to, ze mozesz w siatke na ulicy ^_^ i nie siedz caly czas przed kompem, bo to ogranicza tak samo jak siedzenie caly czas przed sklepem i gadanie z kumplami. jesli jestes komunikatywny i nabierzesz dobrego nastawienia to bedzie dobrze.

biegać po lasach i polach czując podmuchy wiatru i wolności

hyhy
I'm waiting for the rain
to wash who I am

Awatar użytkownika
dziewczyna39
Absolwent

  • Posty:3834
  • Rejestracja:02 Lut 2007
  • Miejscowość:Kraków
  • Pochwały:12
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:23

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez cukinka :) » 21 Sie 2007, 09:50

Mam dokladnie to samo co Ty , bo tyle lat w Toruniu mieszkalam a ty zonk na starość rodzicom zachcilo sie na wies.
Strasznie Ci wspolczuje bo wiem co to znaczy, weś sobie psa to może Ci troche zycie uprzyjemni no i raczej nic Ci nie pozostanie tylko siedzenie przed kompem :? wiem jak to boli :? ale mam troche lepiej bo w czasie roku szkolnego jestem na stancji w Toruniu i tam moge sobie robic co mi sie zywnie podoba :)
Nie prowokuj mych ust czerwieni,
nie sobie jesteśmy przeznaczeni.

Awatar użytkownika
cukinka :)
Absolwent

  • Posty:7037
  • Rejestracja:02 Cze 2007
  • Miejscowość:Tołuń :)
  • Pochwały:7
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:5

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez 2night2morrow » 21 Sie 2007, 09:55

Ja mieszkam na wsi, ale mam ten luksus, że jest to bardzo rozbudowana wieś, a do centrum jednego z większych miast w Polsce jadę jakieś 30 min. Więc w mieście chodzę do szkoły, mam tam przyjaciół, robię zakupy itp. Ale to nie znaczy, że na wsi nic się nie dzieje. Ja w sąsiedztwie mam mnóstwo ludzi w moim wieku, więc gdy dorastałam była z nimi świetna zabawa. I to właśnie we wsi mam moją ulubioną pizzerię, pub itd. A co do odpoczynku, to naprawdę polecam. Jest mało spalin, ja mam przed domem stawy, za domem lasy i myślę, że tu naprawdę da się żyć.
"To see what we have never seen,
to be what we have never been,
to shed the chrysalis and fly,
depart the earth, kiss the sky,
to be reborn, be someone new:
is this a dream or is it true?"


Image

Awatar użytkownika
2night2morrow

  • Posty:73
  • Rejestracja:20 Sie 2007
  • Płeć:Kobieta

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Cwaniaczek » 21 Sie 2007, 11:10

Uważam to jako krok wstecz w moim życiu.

Pamietaj nie wolno sie cofać do tyłu :P

Bo nic innego tam nie można robić.

Pffff. Jak to nie. A przeżucanie obornika, dojenie krów, pasanie bydła, żniwa, zbiory w sadzie??? Tyle atrakcji, a ten jakieś żale ma :roll:
Warto otwierać się na otwartość innych.

Awatar użytkownika
Cwaniaczek

  • Posty:2441
  • Rejestracja:08 Cze 2007
  • Miejscowość:Lublin
  • Płeć:Mężczyzna

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Amelia » 21 Sie 2007, 11:52

czesc wlasciwie ja tez sie przeprowadzam na wies, tyle ze do szkoly bede chodzic w kolobrzegu
jakos dla mnie problemem nie jest wyjazd na wies...zawsze mozna znalezc sobie jakies zajecie=] mowie sobie, ze nawet na nauke bedzie wiecej czasu i nie bedzie nic co rozproszyloby moja uwage=/
tylko szkola i przyjaciele, ktorych zostawiam tutaj..ale to juz inna historia=]
ach nie bedzie tak zle zobaczysz;p ja tez sie postaram o tym przekonac:D :wink:
Szczęście jest jak Tour de France – długo czekasz, a potem chwila i go nie ma. Kiedy się zjawia, trzeba je łapać.

Awatar użytkownika
Amelia

  • Posty:18
  • Rejestracja:20 Sie 2007
  • Miejscowość:Wrocław
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:24

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez Reginka » 21 Sie 2007, 12:36

ja mieszkam na wsi i calkiem fajnie jest :),napewno nie bedziesz sie musial wstydzic bo prZeciez sa tu fajni ludzie,mozesz sie nawet dowiedziec niezlych plotek :P hehe.a najlepsza to ta cisza i spokój :) a oczywiscie takie wiejskie potancowki tez sa fajne :)
Jesteś częścią mnie....Kocham Cię !! :*

Awatar użytkownika
Reginka

  • Posty:704
  • Rejestracja:06 Lip 2007
  • Płeć:Kobieta

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez justysiajustyna » 21 Sie 2007, 12:46

Ja mieszkam od urodzenia na wsi i mimo tego, że chciałabym mieszkać w mieście, to uważam, że rodzice wcale mnie nie pokarali tym, ze mieszkamy na wsi. Są tu swietni ludzie, miejsca. Amelia twierdzi, że na nauke będzie więcej czasu ;>;D chcioałabym ;p ja jakos zawsze mam go zbyt mało, bo to kumpel wpadnie, żeby isc na rower, a to kumpela na lody wyciągnie albo pograc w siate na swietlice. Na wsi jest super:P i jeszcze właśnie u mnie plus taki, jak u 2night2morrow: do jednego z wiekszych miast Polski mam niecała godzine drogi ;p
...Czasem wystarczy sekunda, by kogos poznać, a całe zycie, by zapomnieć...czasem i to za mało...

Awatar użytkownika
justysiajustyna

  • Posty:691
  • Rejestracja:29 Kwi 2007
  • Miejscowość:z miasta;)
  • Płeć:Kobieta

Re: Życie na wsi :/

Nieprzeczytany postprzez HASZIMA » 21 Sie 2007, 14:04

ja to bym sie ciagle opalała ;p
nie no na wsi to ja zazwyczaj wypoczywam ;p
lubie wies nawet bardziej niz miasto poniewaz moge wypocząc robic a dziewczyno idz na ryby ;p ja to zazwsze łowie ;p ale nie zawsze zławiam ;p
co jeszcze na wsi ;p ee no napewno kogos poznasz kogos kto wprowadzi cie w ten klimat :D
"Słyszałem Ze Swiat Jest Piekny- Rzekł Niewidomy. Podobno-Rzekł Widzący"

http://www.fotka.pl/profil/ycna/

HASZIMA

  • Posty:273
  • Rejestracja:21 Sie 2007
  • Płeć:Kobieta
  • Wiek:22

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetleń
    Ostatni post

Wyświetlanie

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

Do góry