Runaway

Maść na siniaki

5 postów w tym temacie

Otóż mam taki problem. Byłam ostatnio na koncercie i ktoś przerwracajać się, wpadł na mnie i mocno mnie uderzył. Efektem jest duzy siniak, centralnie na kości biodrowej (taki 12x6cm) który wyglada okropnie.

Za dwa tygodnie wyjeżdzam na wakacje nad morze i chciałabym, zeby to świnstwo sie do tego czasu zagoiło. Problem w tym, ze miałam kiedyś podobnego siniaka i zanim zszedł, minął prawie miesiąc.

Słyszałam o maściach na siniaki, dostępnych w aptekach, ale szkoda mi wydawać 20 czy 30zł na małą maść (nie wiedząc czy zadziała)

Czy ktoś używał tkaich maści? Działały? I ile kosztowały?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nigdy nie slyszalam o masciach na siniaki. Sama mam z nimi problem. :| Wystarczy, ze sie gdzies lekko pukne i juz jestem fioletowo zielona. Pare lat temu ugryzl mnie w brzuch kon. Mialam siniaka (krwiaka) o srednicy10 cm. Lekarze chcieli mi go operacyjnie usuwac, ale sie nie dalam. W koncu sam zniknal.

Runaway jesli kupisz w koncu taka masc, napisz jakie ma dzialanie

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Za tą cenę można kupić, nawet jeśli będzie mieć słabe działanie :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

gdy miałam siniaki lekarka poleciła mi Linomag .. kiedys też miałam bardzo dobrą maść na to. . tylko kurcze zapomniałam nazwy.. ale pamiętam że na opakowaniu były narysowane kasztany .. także pójdź do apteki i spytaj się o mas na siniaki w zielonym opakowaniu z narysowanymi kasztanami. . powinna się domyślić o który preparat chodzi.. a na prawdę jest skuteczny =] ..Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.